![]() |
|
Verwijderd
|
weer wat zitten te hobbyen/kutten de laatste week
www.screamy.net/theslowmotionofspring.mp3 wat zeggen jullie? Laatst gewijzigd op 24-04-2005 om 19:11. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() @rutger waarom denk je dat het zou helpen om cubase te installeren? ohja kan je mp3tje niet luisteren, maak er eens een 128 of 192 kbps 44.1khz mp3 van ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Vanwege de VST plugins. |
![]() |
||
Citaat:
vst plugins kunnen soms wel dingen toevoegen, dingen die reason niet kan, maar er is wel het gevaar dat je maar steeds bezig blijft met downloaden en uitproberen dan dat je muziek maakt.. dat heb ik tenminste een tijdje gehad en achteraf zijn beperkingen (voor mij) de beste omgeving om muziek in te maken. bovendien lijkt me dat cubase minder intuitief werkt dan reason (niet dat ik reason echt ken maargoed), ik heb iig daarom een beetje een hekel aan logge midi-sequencers zoals cubase en logic maar als het dan toch gebruikt moet worden ga ik voor cubase. ik gebruik het dan ook alleen nog maar voor schoolopdrachten en voor wat knip en plakwerk, zelden om nog een hele track mee te maken.
|
Verwijderd
|
http://www.screamy.net/theslowmotionofspring.mp3 met baslijn, je weet wat je te doen staat
![]() |
![]() |
||
Citaat:
die drums mogen wel wat klinischer. voor 8 bit wapper ik met m'n handjes. het is een groot gat in mijn opvoeding. maar verder vind ik het wel aardig.
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
dus dat gaat snel gebeuren hoop ik. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() heb 't nog niet echt goed kunnen luisteren, doe ik morgen
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
IDM&ELECTRO THREAD #> Hi, I'm Nora | 500 | 21-02-2006 23:09 | |
Muziek |
London Calling innogen | 59 | 10-11-2005 09:08 | |
Muziek |
emo-electronica ;) in den maak Verwijderd | 48 | 06-03-2005 21:42 | |
Muziek |
Het fusiontopic. HenkMul | 13 | 28-01-2005 22:01 | |
ARTistiek |
[mp3/idm-dinges] Dust Bug - Type_01 Ce-El-Wan | 6 | 06-06-2004 23:23 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 |