Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-04-2006, 18:17
J-roenn
J-roenn is offline
ik heb hier voor kennissen een pc staan, en hierop zijn 4 windows accounts. nu delen hun wel hetzelfde E-mail adres, en willen dus vanuit outlook express alle4 in dezelfde mailbox terechtkomen.
echter ik heb nu dit emailadres bij alle accounts ingesteld, alleen als er nu een mailtje binennkomt dan krijgt alleen de geen die als eerst mail binnenhaalt deze mail in de inbox, en de andere 3 gebruikers niet.

weet iemand een oplossing om dit te verhelpen...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-04-2006, 19:52
dafelix
dafelix is offline
*zij

door alle gerbuikers onder dezelfde account in te laten loggen (simpelste manier), of bij alle accounts instellen dat 't bericht op de server moet blijven staan

afaik is 't niet mogelijk om meerdere gebruikers dezelfde outlook-files te laten gebruiken, of 't moet mogelijk zijn de applicatie-folder van 'all users' te gebruiken
Oud 10-04-2006, 13:37
J-roenn
J-roenn is offline
zit er zo'n functie wel in outlook express of in thunderbird ?
Met citaat reageren
Oud 10-04-2006, 15:59
dafelix
dafelix is offline
Citaat:
J-roenn schreef op 10-04-2006 @ 14:37 :
zit er zo'n functie wel in outlook express of in thunderbird ?
ik denk 't niet, aangezien die programma's hun data opslaan in een map per gebruiker (dus: c:\documents and settings\gebruiker1\application data\programma). Een andere gebruiker (behalve administrator) heeft geen toegang tot die map.

Je zou het programma moeten kunnen instellen dat hij een 'shared' folder pakt, bijvoorbeeld c:\documents and settings\all users\application data\programma of c:\program files\programma\data). Aangezien ik dat hier niet voor je kan testen, moet ik vragen of iemand anders dat kan op dit forum, of wellicht dat je zelf even kan kijken
Reageren

Regels voor berichten