Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-04-2006, 18:32
Sprinkle
Sprinkle is offline
Dag mensen,

Mijn vriendin heeft een Sony Ericsson w800i, maar omdat ze geen computer thuis heeft zouden we 'em bij mij resetten en de software er opnieuw opzetten.

Nu stuitte wij op het probleem dat de telefoon niet wilt resetten

Master reset -> reset alles het kan enkele minuten duren -> OK

Vervolgens wachten wij ff een paar minuten en nadat-ie gereset is staan er nog steeds alle liedjes, afbeeldingen en dergelijke erop

Wat doen we fout ?

Ze is trouwens al naar de winkel geweest omdat de telefoon telkens vast liep en eerder dit soort problemen had(nummers verwijderen die alsnog bleven staan en afgespeeld konden worden)

Misschien dat iemand hier een oplossing heeft.

Alvast bedankt
Oud 19-04-2006, 19:47
Jolt
Jolt is offline
Liedjes, e.d staan toch op de memory card?
Heb je wel de sim kaart eruit gehaald, etc?
Oud 20-04-2006, 20:34
Tiño
Tiño is offline
software kan je er zelf niet opzetten.iigeval,niet de complete telefoon software

Dan moet je naar een speciaal punt van Sonyericsson, die zijn vaak gevestigd in zaken van PHoneHouse(of Belcompany).

Zou dus even terug naar de winkel gaan.
Oud 20-04-2006, 22:04
M@rco
M@rco is offline
Citaat:
Tiño schreef op 20-04-2006 @ 21:34 :
software kan je er zelf niet opzetten.iigeval,niet de complete telefoon software
Jawel hoor, bij Sony Ericsson wel. Zit een kabel bij om dat te doen, de benodigde software kun je van de Sony Ericsson site plukken
Oud 21-04-2006, 13:01
Hydrogen
Hydrogen is offline
Citaat:
M@rco schreef op 20-04-2006 @ 23:04 :
Jawel hoor, bij Sony Ericsson wel. Zit een kabel bij om dat te doen, de benodigde software kun je van de Sony Ericsson site plukken
De update-service idd. Heb hem al vaker gebruikt. Zelfs een kind kan de was doen.
Oud 23-04-2006, 12:40
Tiño
Tiño is offline
Citaat:
Hydrogen schreef op 21-04-2006 @ 14:01 :
De update-service idd. Heb hem al vaker gebruikt. Zelfs een kind kan de was doen.
ow dat is nieuw.

In de tijd dat mijn t68 nog nieuw was, heb ik er t68I software oplaten zetten bij het service point.
Oud 23-04-2006, 15:10
Hydrogen
Hydrogen is offline
Citaat:
Tiño schreef op 23-04-2006 @ 13:40 :
ow dat is nieuw.

In de tijd dat mijn t68 nog nieuw was, heb ik er t68I software oplaten zetten bij het service point.
De tijd staat niet stil.
De huidige telefoons kunnen veel meer data verwerken. Daarom is het ook mogelijk om de update zelf thuis te doen.
Oud 26-04-2006, 02:11
Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
Hydrogen schreef op 23-04-2006 @ 16:10 :
De tijd staat niet stil.
De huidige telefoons kunnen veel meer data verwerken. Daarom is het ook mogelijk om de update zelf thuis te doen.
Dat klopt, ik kan mijn 2 GPS ontvangers ook op de site van Garmin ''updaten'' Dan moet dat voor de nieuwe generatie mobiele telefoons ook kunnen, trouwens deze software wordt ook wel de... filmware genoemd.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2006, 12:42
Hydrogen
Hydrogen is offline
Citaat:
Cornel schreef op 26-04-2006 @ 03:11 :
Dat klopt, ik kan mijn 2 GPS ontvangers ook op de site van Garmin ''updaten'' Dan moet dat voor de nieuwe generatie mobiele telefoons ook kunnen, trouwens deze software wordt ook wel de... filmware genoemd.
Yep. Firmware.
Oud 28-04-2006, 21:11
caspotje
caspotje is offline
jah die site van sony ericsson is echt spr, spr mooie site ook btw. mar je kan er bijvoorbeeld ook thema's gratis downloaden vanaf de site, is dat nu eens service ? of is dat gwoon service.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten