Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Mh, in de brugklas omdat ik mijn boek niet mee had, nog een keer in de brugklas omdat ik floot onder een so die was afgelopen (?), mh.... Een keer in de derde, nou ja, toen vroegen we of we wegmochten, tja, zegt die vent, je mag best weg, maar ik schrijf je wel op. Wij: ok! Dus wij weg
![]() ![]() Euh, vorig jaar, toen zat de leraar te zeiken dat ik niet genoeg respect toonde voor hem of zo... ? Ik vroeg hem wat, hij reageerde niet en een vriendin wel, dus luisterde ik naar haar. Toen hij uiteindelijk begon te vertellen had ik dat dus niet door, omdat ik al naar een uitleg luisterde. Werd ik eruit gestuurd. Bleh. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
jaa dat ook altijd vroeger. kwam ik vrolijk het lokaal binnen gewandeld was het gelijk : ga er maar weer uit ! nou dan niet hoor. ![]() |
![]() |
|
mja 2 keer ofzo? En dan nog dit:
ik wilde naar het toilet (was niet eens tijdens uitleg ofzo) leraar zegt nee ik zeg ja hij zegt nee etc. ik gewoon naar wc, ik kom weer terug mag er nie meer in, en de les daarop was ik ook niet welkom... achterlijk of niet?
|
Verwijderd
|
mmm denk n stuk of 11 keer dit jaar...eigen schuld...kweet dat k soms heeeeeeeeeeel irri ben!!en 2x boeken nie mee, mocht k ook gelijk vertrekken..bij engels omdak riep dat ze beter in t gesticht kon zitten(beetje te hard) toen liep ze vervolgens naar me toe en sprong k t raam uit(was ook zulk mooi weer buiten)en toen mocht k gelijk door naar "het enge kamertje"
![]() en omdat k te veel 8erstevoren zit etc. leraren hebben bij ons nie veel excuus nodug voor je der uit moet! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
dit jaar: ietsje minder ![]() En heb me nog nooit gemeld! greetz Flamez
|
1 keer in mijn hele school carriere. Was vanuit het studiehuis waar er wel gepraat mag worden. De leraar die daar toevallig zat hat me eruit geknikkert. Ik naar de begleider. Die vond het zwaar overdreven en ook dat ik alleen er uit was gestuurt terwijl we gezellig met z'n vieren aan het kletsen waren. De leraar was bijna overspannen ofzo. Heb dus ook geen straf gekregen.
Ben ook nog maar een keer echt te laat gekomen. Was dit jaar. Ik was maar een seconde te laat, maar moest toch een briefje gaan halen. ![]() Wat ben ik toch eigenlijk braaf........ ![]()
|
hmmz keer of 3..
2 keer bijmaatschappijleer, omdat ik (samen met een vriendin) de kwestie niet maatschappelijk genoeg vonden om dr over te discussieren, en de 2e keer omdat we zaten te knoeien met vouwblaadjes en geenzin hadden om wat te doen... en die andere keer anw, omdat we naar de wc liepen ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Wat mis je? CowCow | 24 | 12-02-2010 22:25 | |
De Kantine |
Hoe was jij als brugpieper? Missy | 110 | 19-09-2007 13:21 | |
Algemene schoolzaken |
Te zware tassen? Renske | 92 | 08-09-2004 16:33 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Zolang ze je niet zien Verwijderd | 0 | 03-06-2004 20:47 | |
Algemene schoolzaken |
Welke straffen worden er bij jullie gegeven? Cooljz | 39 | 06-05-2003 01:05 | |
Psychologie |
Van school worden getrapt als ik het niet vertel Andromeda | 24 | 13-01-2003 17:38 |