Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-10-2006, 15:09
JeffreyH
JeffreyH is offline
net in middag ff, gewichen gekocht 10kg....ff uurtje mee zitten lopen dragen in stad...hele tijd in rechte hand gehouden , ding is nu helemaal dood XD

iets heel lichts voelt opeens zwaar
Met citaat reageren
Oud 16-10-2006, 15:12
Verwijderd
Wat wil je met dit topic? Wat is je vraag?
Met citaat reageren
Oud 16-10-2006, 15:13
DDM
DDM is offline
Hij wil dit gewoon even delen met ons
Oud 16-10-2006, 15:13
JeffreyH
JeffreyH is offline
Citaat:
DDM schreef op 16-10-2006 @ 16:13 :
Hij wil dit gewoon even delen met ons
wacht! jij bent die doctor uit die tv serie...wat is er mis met me arm doc?

ishet permanent?
Met citaat reageren
Oud 16-10-2006, 15:16
DDM
DDM is offline
Citaat:
JeffreyH schreef op 16-10-2006 @ 16:13 :
wacht! jij bent die doctor uit die tv serie...wat is er mis met me arm doc?

ishet permanent?
Als je de serie goed kent dat weet je dat ik me niet bezig hou met banale geneeskunde Maar voor deze keer dan:

Ja dat gaat over
Oud 16-10-2006, 15:17
Verwijderd
Citaat:
JeffreyH schreef op 16-10-2006 @ 16:13 :

ishet permanent?
Wat denk je nou zelf?

Als jij (ik neem aan ongetraind) een uur met gewichten gaat lopen zeulen, dan is het logisch dat je daar last van krijgt. Geef die arm wat rust en bouw het 'gewichtheffen' daarna langzaam op.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2006, 15:40
JeffreyH
JeffreyH is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 16-10-2006 @ 16:17 :
Wat denk je nou zelf?

Als jij (ik neem aan ongetraind) een uur met gewichten gaat lopen zeulen, dan is het logisch dat je daar last van krijgt. Geef die arm wat rust en bouw het 'gewichtheffen' daarna langzaam op.

ik ben niet ongetrained
ik had een nieuwe halter + gewichten gekocht

ik heb geen zin om naar sportschool te gaan als ik d'r alleen gewichten gebruik kan ook thuis. rennen op machine ken ik thuis ook, ff joggen maar wel buiten dan

normaal gesproken train ik met 10kg, en dan maar 5-10minuten
en nu een uurtje

Citaat:
DDM schreef op 16-10-2006 @ 16:16 :
Als je de serie goed kent dat weet je dat ik me niet bezig hou met banale geneeskunde Maar voor deze keer dan:

Ja dat gaat over
heb maar 1 afl gezien
vind beetje aparte serie, maar wel intresant maar niet iets waarvoor ik thuis zou blijven
Met citaat reageren
Oud 16-10-2006, 15:51
remy476
remy476 is offline
Oud 16-10-2006, 16:23
Verwijderd
Citaat:
JeffreyH schreef op 16-10-2006 @ 16:40 :
ik ben niet ongetrained
ik had een nieuwe halter + gewichten gekocht

ik heb geen zin om naar sportschool te gaan als ik d'r alleen gewichten gebruik kan ook thuis. rennen op machine ken ik thuis ook, ff joggen maar wel buiten dan

normaal gesproken train ik met 10kg, en dan maar 5-10minuten
en nu een uurtje

Dan ben je dus wel redelijk ongetraind wat betreft het trainen met gewichten, 5-10 minuten is niets in vergelijking met een uur. En dat was wat ik in mijn vorige post bedoelde.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2006, 16:36
Ndimension
Ndimension is offline
House is helemaal geen aparte serie
Hugh Laurie is geniaal als Dr. House en de serie is briljant.

Als je een uur lang loopt te sjouwen met 10 kg aan je arm, kan je daar best last van krijgen. En dat weet je zelf ook wel volgens mij. Dus wat wil je met deze topic bereiken?
Oud 16-10-2006, 16:37
JeffreyH
JeffreyH is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 16-10-2006 @ 17:23 :
Dan ben je dus wel redelijk ongetraind wat betreft het trainen met gewichten, 5-10 minuten is niets in vergelijking met een uur. En dat was wat ik in mijn vorige post bedoelde.
\

ah ok

persoonlijk train ik trouwens voor spier vorm, niet kracht eigelijk.

beetje extra kracht helpt wel natuurlijk maar ik hoef niet, van die lelijke weet ik het...vleeslappen ?

is alleen maar goor, beetje vorm/extra massa, goede conditie(rennen) meer dan genoeg voor mij
Met citaat reageren
Oud 16-10-2006, 16:42
Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
JeffreyH schreef op 16-10-2006 @ 16:40 :

Toch is een sportschool aan te bevelen, al is het maar dat je dan gaat trainen onder deskundige begeleiding. Nu sta je maar wat aan te klooien thuis, met alle klachten en blessures tot gevolg.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2006, 17:06
JeffreyH
JeffreyH is offline
Citaat:
Cornel schreef op 16-10-2006 @ 17:42 :
Toch is een sportschool aan te bevelen, al is het maar dat je dan gaat trainen onder deskundige begeleiding. Nu sta je maar wat aan te klooien thuis, met alle klachten en blessures tot gevolg.

niet echt, ik ben 2jaar lang bij sportschool geweest, ik ben alleen spul in huis aan het halen en dat het zwaar is betekend dat ik d'r niet heel lang mee moet schouwen

en ik denk dat sportschool echt weggegooid geld is voor het zelfde geld haal je het in huis. (maar zou ik wel pas doen als je weet hoe je moet trainen) zoals ik nu

ik ben zelf eigelijk meer een conditie sporter

zwemmen/rennen
Met citaat reageren
Oud 16-10-2006, 17:56
squat
squat is offline
Voor een beetje gewichten betaal je al snel een paar jaar sportschool-abbo. En heb je nog de ruimte thuis nodig. De sportschool is voor de meeste mensen een betere oplossing.

Jouw probleem is eerder dat je geen idee hebt waar je mee bezig bent. Verdiep jezelf een beetje in het menselijk lichaam en trainingsmethodes zou ik zeggen. Thuis een beetje aankloten is zonde van je tijd en veroorzaakt waarschijnlijk meer problemen dan dat je er profijt uit haalt.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2006, 18:20
JeffreyH
JeffreyH is offline
Citaat:
squat schreef op 16-10-2006 @ 18:56 :
Voor een beetje gewichten betaal je al snel een paar jaar sportschool-abbo. En heb je nog de ruimte thuis nodig. De sportschool is voor de meeste mensen een betere oplossing.

Jouw probleem is eerder dat je geen idee hebt waar je mee bezig bent. Verdiep jezelf een beetje in het menselijk lichaam en trainingsmethodes zou ik zeggen. Thuis een beetje aankloten is zonde van je tijd en veroorzaakt waarschijnlijk meer problemen dan dat je er profijt uit haalt.

wat zeg ik nu, heb 2jaar lang getrained, enige wat ik deed was met halters en bank drukken...saai...en rennen....of fietsen
Met citaat reageren
Oud 16-10-2006, 19:47
Ndimension
Ndimension is offline
Citaat:
squat schreef op 16-10-2006 @ 18:56 :

Haha, Squat, kerel, doe geen moeite. Als iemand dit zegt:

"persoonlijk train ik trouwens voor spier vorm, niet kracht eigelijk.

beetje extra kracht helpt wel natuurlijk maar ik hoef niet, van die lelijke weet ik het...vleeslappen ? :"

... weet je toch al genoeg.

Regels voor berichten