![]() |
||
![]() |
Citaat:
ishet permanent? ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ja dat gaat over ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als jij (ik neem aan ongetraind) een uur met gewichten gaat lopen zeulen, dan is het logisch dat je daar last van krijgt. Geef die arm wat rust en bouw het 'gewichtheffen' daarna langzaam op. |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
ik ben niet ongetrained ![]() ![]() ![]() ik had een nieuwe halter + gewichten gekocht ik heb geen zin om naar sportschool te gaan als ik d'r alleen gewichten gebruik kan ook thuis. rennen op machine ken ik thuis ook, ff joggen ![]() normaal gesproken train ik met 10kg, en dan maar 5-10minuten en nu een uurtje Citaat:
![]() vind beetje aparte serie, maar wel intresant maar niet iets waarvoor ik thuis zou blijven |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ah ok ![]() persoonlijk train ik trouwens voor spier vorm, niet kracht eigelijk. beetje extra kracht helpt wel natuurlijk maar ik hoef niet, van die lelijke weet ik het...vleeslappen ? ![]() is alleen maar goor, beetje vorm/extra massa, goede conditie(rennen) meer dan genoeg voor mij |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
niet echt, ik ben 2jaar lang bij sportschool geweest, ik ben alleen spul in huis aan het halen en dat het zwaar is betekend dat ik d'r niet heel lang mee moet schouwen ![]() en ik denk dat sportschool echt weggegooid geld is voor het zelfde geld haal je het in huis. (maar zou ik wel pas doen als je weet hoe je moet trainen) zoals ik nu ![]() ik ben zelf eigelijk meer een conditie sporter zwemmen/rennen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
"persoonlijk train ik trouwens voor spier vorm, niet kracht eigelijk. beetje extra kracht helpt wel natuurlijk maar ik hoef niet, van die lelijke weet ik het...vleeslappen ? ![]() ... weet je toch al genoeg.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
De wraak van Harry: Deel VI tss | 3 | 29-11-2006 20:17 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Een treinbrief ( beetje lang weer ) Verwijderd | 14 | 15-09-2004 14:45 | |
Verhalen & Gedichten |