Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() poesiefox nick: heeft met het kenteken van je auto te maken als ik het me goed herinner? avatar: past goed bij de rest van 't forum.. sig:Fuckfuckerdefuckmotherfucker. Of all the things she could fucking forget she forgets my fathers fucking watch! Spreekt voor zich. ![]()
Laatst gewijzigd op 30-05-2003 om 20:12. |
![]() |
||
Citaat:
Nou dan kan je maar beter meteen je topic sluiten ![]()
||
Citaat:
Dus bijv: naam: beetje standaard avatar: erg schattig nick: komt uit een songtekst? En dat degene die zich hierin vind zich meld en een nieuwe post ofzo?misschien?kan?toch?
|
![]() |
|
Naam: cool
![]() Avatar: geweldig (eigen producties zijn altijd leuk om naar te kijken ![]() ![]() Sig: Maar, je kunt natuurlijk ook met de plaatselijke politie bellen.|Minister van volksgezondheid PSOBD| -KIP- Dat klopt, dat klopt ook, en KIP uiteraard ook. Hij klopt ![]()
Laatst gewijzigd op 30-05-2003 om 21:33. |
![]() |
|
Dminor
Naam + avatar: Erg muzikaal (Dminor is toch ook iets muziekaals?) Undersigne: Eerste zin erg goed, de rest is voor mij maar vaag
Laatst gewijzigd op 30-05-2003 om 21:34. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hopen dat ik niet vergeet te reageren/wijzigen.
![]() En niet werken? Het werkt toch al? Quiana: nick: Ik vond Beta* zo leuk en zo jij... ![]() Avatar: Daaraan herken ik tenminste nog wie je bent. ![]() ![]() Sig: Wel grappig. En ook daaraan kan ik nog zien dat het Beta is/was. ![]() Laatst gewijzigd op 01-06-2003 om 12:40. |
![]() |
|
Pla
nick: simpel avatar: herkenbaar sig: Hoe kun je nou dromen van iemand als je niet eens van hem kunt slapen? Goeie. ![]() ![]() Psychedelic nick: één van de nicks die ik nooit goed zal kunnen spellen, vraag me niet waarom. ![]() avatar: mwoah.. sig: - vleermuissie nick: geweldig ![]() avatar: heb je al vrij lang toch? sig: flieft op Fabian ![]() ![]() Spreekt voor zich. ![]() PV nick: Initialen gok ik? avatar: past bij je nick ![]() sig: NielZ | :ultracool ![]() Onzin sig. ![]()
Laatst gewijzigd op 01-06-2003 om 13:37. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Damateas: Klinkt leuk, origineel, hoe is het ontstaan?
![]() is fan van de arnepoepie -=- evil lies in lack of empathy -=- mijn avatar is schattig!!! :x -=- IK HEB GEEN BINAS! -=- *is lief*: hee, jij vindt ook dat je avatar schattig is ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 01-06-2003 om 22:05. |
![]() |
|
okay, I'll try
Daantje_0705: Nick: Heet waarschijnlijk Danielle ofzo? En is op 7 mei jarig? Gok ik hoor! Avatar: Leuk! I love ER! ![]() Sig: tja, een uitspraak omdat je niet wilt dat iedereen zo egoistisch is?
Laatst gewijzigd op 01-06-2003 om 21:20. |
![]() |
|
Lijkt me maar vaag...
Andijvie: Naam: origineel, vind het ook leuk hoe je erop gekomen bent (dat hoef je dus niet meer te vertellen, weet ik lekker al ![]() avatar: lief!!!!!! sig: jij bent beter in Frans dan ik (vertaling ![]()
Laatst gewijzigd op 01-06-2003 om 21:23. |
![]() |
||
Citaat:
Ik heet Dana, Danielle is mn doopnaam, ben idd op 7 mei jarig. Ben ER-fan zoals je idd hebt gezien. En ik heb idd ook een hekel aan egoistische mensen....
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Koelkast-topics: Het overzicht. Nieuwe aanpassing! Mariekje* | 30 | 23-05-2008 06:40 |