Advertentie | |
|
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Wat je in die middelste alinea schreef, is er recht op. Ik laat me veel te veel beďnvloeden door hoe mensen over me denken, het is alsof ik mezelf enkel kan aanvaarden als anderen dat kunnen. En zo heb ik mezelf te veel aan haar gehecht. En wanneer iemand die je zo goed kent je laat vallen, doet dat tien keer zoveel pijn, want ze is een van de weinige mensen die weten hoe ik écht ben. Ik moet mezelf aanvaarden, want als het erop aankomt, ben je de enige persoon die voor de rest van je leven bij je blijft. Maar waarom lukt het me dan niet? Anyway, bedankt voor jullie reacties...
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Waarom het niet lukt... tja, soms duurt het langer dan anders. Er zijn mensen bij wie het nooit lukt. De meeste mensen blijven altijd periodes houden waarin ze zichzelf helemaal niets vinden, maar hebben ook genoeg periodes waarin ze heel tevreden zijn. Ik denk dat je gewoon helemaal moet beseffen dat jíj het in de hand hebt - dat de énige reden dat jij je ongelukkig voelt, jijzelf bent. Je máákt jezelf zo ongelukkig. Als je dat maar ten volle kunt beseffen, kun je het misschien allemaal loslaten en gewoon tevreden zijn met wie je bent. Maar dat is gemakkelijker gezegd dan gedaan... |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Boeddhisme HybridTheory | 195 | 01-06-2008 13:55 | |
Psychologie |
Het helemaal niet meer zien zitten.. Verwijderd | 20 | 07-01-2007 16:34 | |
Psychologie |
Verliefd zijn: to be or not to be -SoloWolf- | 21 | 29-11-2006 19:20 | |
Liefde & Relatie |
Snappen jullie dit ? Someboy | 54 | 27-04-2005 11:40 | |
Psychologie |
Mn moeder laat me niet los Girl With Faith | 12 | 08-04-2005 13:51 | |
Psychologie |
Iemand die je leven probeerde te verwoesten die je niet met rust laat MazeMouse | 4 | 24-03-2003 01:50 |