![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Zou je dan nog voorkeur hebben voor een triootje of een kwartetje? Lees dan bij kwartetje bijvoorbeeld; jij en een stel goede vrienden van je.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar kan me jouw idee wel voorstellen. Ik heb er zelf ook nog geen ervaring mee, dus weet ook niet hoe ik daar in praktijk op zou reageren.
||
![]() |
Citaat:
Wat ik me dat ook afvraag is of jullie er samen over gesproken hebben in hoeverre jullie wat doen met de ander. Zo vraag ik mij dus af hoe je die 2e jongen liet komen? Mocht dat in jou? Of heb je hem afgetrokken? Ik kan me namelijk voorstellen dat sommige manieren van komen nét even iets te persoonlijk zijn. Als ik bijv. zelf een triootje met een andere man erbij zou doen dan zou ik het bijv. niet heel tof vinden als hij in haar klaar zou komen. Of hij dan over haar borsten of over haar gezicht klaar zou komen zou mij niet veel uitmaken. Dat vind ik minder persoonlijk. Nog zo'n vraag als mag je zoenen met de ander? Is dat oke of vind je dat te intiem?
||
Citaat:
het was erg spannend allemaal. ik moet wel zeggen dat hij liever een trio met een meisje wilde. niet omdat hij mij niet met een andere man dingen wilde zien doen, maar omdat hij zelf niks met een man wilde doen. verder vond hij 't wel oke dat ik dingen met iemand anders deed. we hebben er van te voren wel vaak over gepraat. wij waren allebei wel in voor zoiets. t was verder ook niet heel erg geplant ofzo maar de situatie was gewoon daar. ik denk dat het belangrijk is dat je van te voren weet wat je wel en wat je niet kan doen. mijn vriend is inderdaad totaal niet jaloers en vond alles eigenlijk wel oke wat ik deed, als ie zelf maar genoeg aandacht zou krijgen en wanneer hij niks met die jongen hoefde te doen ![]() ik had dus niet echt beperkingen in de dingen die ik deed. ook niet waar die jongen klaar kwam... |
![]() |
||
Citaat:
|
|