Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik denk toch dat ze je gewoon willen opfokken. Natuurlijk kiezen ze die jongen uit, ze willen zo geloofwaardig mogelijk overkomen. Ik denk dat je je vriendin gewoon op haar woord moet geloven. Als ze haar niet mogen dan lijkt het mij niet uitgesloten dat ze haar gewoon willen pakken door jou die dingen wijs te maken.
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Zoals je al zegt is ze de hele dag bij je dus wanneer moet ze dan tijd hebben om vreemd te gaan? En als je ook al zegt wat ik verder las dat ze geen echte vrienden zijn zal ik het al helemaal niet geloven... Geloof je vriendin maar gewoon suc6, dikke kus sweatbear
|
![]() |
hebben ze bij mij ook s gedaan, zo'n wijf had gewoon gezegd dat ik was vreemdgegaan terwijl dat helemaal niet zo was, maar dat was gewoon omdat ze wat van mn vriend wou. duzz ik zou gewoon je vriendin geloven want waarschijnlijk is t dus gewoon maar verzonnen!! suc6
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Zoenen met het zelfde geslacht.. vreemdgaan? Verwijderd | 82 | 08-10-2005 12:59 | |
Liefde & Relatie |
Stel: hij gaat vreemd juno | 134 | 11-08-2005 12:31 | |
Liefde & Relatie |
onthoud jij vanzelfsprekend wie je hebt bedrogen? devilcat | 66 | 06-04-2004 20:26 |