Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-06-2002, 00:06
sneakie
sneakie is offline
Ik hoor de laatste tijd een hele boel enge verhalen van "vrienden" die mijn vriendin kennen en van sommige hoor ik hele enge verhalen dat ze zou zijn vreemgegaan, maar zoals ik mijn vriendin kan zou ik dat nooit uit haar gaan halen, want ze heeft een minderwaardigheidscomplex, ze is heel stil, lief, en meestal eerlijk( soms liegt ze om me niet te kwetsen) maar over liefde is ze altijd eerlijk, ik heb haar dat gevraagd maar ze zegt met tranen in de ogen dat het niet waar is, maar moet ik haar echt geloven? er bestaat ook bijna geen kans dat ze vreemd kan gaan want ze is elke dag bij mij van 's morgens tot 's avonds, en ze maakt me duidelijk dat ik voor haar echt de enigste ben en dat ik de ware voor haar ben, en zo denk ik er ook over.
Oud 30-06-2002, 00:08
Verwijderd
Ach, roddels .. je weet hoe het gaat, I presume?
Met citaat reageren
Oud 30-06-2002, 00:11
Angeles
Angeles is offline
Ik zou persoonlijk nooit op dat soort roddels afgaan. Zulke verhalen gaan vaak een eigen leven leiden. Ik zou als ik jou was mijn vriendin het voordeel van de twijfel geven.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2002, 00:28
sneakie
sneakie is offline
Het zijn geen echte vrienden van haar maar chatvrienden, die eerst ook al nogal lullig tegen haar deden, en ik denk dat ze ons gewoon uit elkaar willen hebben
Oud 30-06-2002, 00:29
Angeles
Angeles is offline
Precies, dat denk ik nou ook. Het lijkt mij niet logisch dat je vriendin hun op zou zoeken als ze juist vervelend tegen haar waren. Ze klinken overigens niet bepaald als echte leuke vrienden.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2002, 00:30
sneakie
sneakie is offline
Citaat:
Angeles schreef:
Precies, dat denk ik nou ook. Het lijkt mij niet logisch dat je vriendin hun op zou zoeken als ze juist vervelend tegen haar waren. Ze klinken overigens niet bepaald als echte leuke vrienden.
mja maar die jongen waarmee ze zou zijn vreemdgegaan zou wel gewoon normaal doen, maar is wel bevriend met die sukkels die haar uitschelden, dus misschien lult ie gewoon mee met die anderen
Oud 30-06-2002, 00:33
Angeles
Angeles is offline
Ik denk toch dat ze je gewoon willen opfokken. Natuurlijk kiezen ze die jongen uit, ze willen zo geloofwaardig mogelijk overkomen. Ik denk dat je je vriendin gewoon op haar woord moet geloven. Als ze haar niet mogen dan lijkt het mij niet uitgesloten dat ze haar gewoon willen pakken door jou die dingen wijs te maken.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2002, 13:22
Verwijderd
Kinderachtig van die vrienden... Ik zou maar op je vriendin afgaan.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2002, 13:34
stout!
stout! is offline
Je vraagt het ons, en dan geef je zelf alle argumenten waarom het niet zo zou zijn dus het is duidelijk wat je zelf gelooft, en ik denk ook dat je goed zit als je je vriendin vertrouwt en niet die vage jongens.
Oud 01-07-2002, 21:34
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
als die gasten jou vriendin niet mogen dan zou ik vrij snel denken dat het dus allemaal gelul is. het zou me wel aan het denken zetten want het is nooit leuk om te horen. Maar als zij echt zweert dat het niet zo is zou ik haar toch geloven.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2002, 22:05
highlight
highlight is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Kinderachtig van die vrienden... Ik zou maar op je vriendin afgaan.
Oud 02-07-2002, 06:01
Verwijderd
Citaat:
sneakie schreef:
maar over liefde is ze altijd eerlijk
Until...
Met citaat reageren
Oud 02-07-2002, 06:04
sas_andrea
sas_andrea is offline
Citaat:
stout! schreef:
Je vraagt het ons, en dan geef je zelf alle argumenten waarom het niet zo zou zijn dus het is duidelijk wat je zelf gelooft, en ik denk ook dat je goed zit als je je vriendin vertrouwt en niet die vage jongens.
you said it girl!
Oud 02-07-2002, 09:17
sweatbear
sweatbear is offline
Citaat:
sneakie schreef:
Ik hoor de laatste tijd een hele boel enge verhalen van "vrienden" die mijn vriendin kennen en van sommige hoor ik hele enge verhalen dat ze zou zijn vreemgegaan, maar zoals ik mijn vriendin kan zou ik dat nooit uit haar gaan halen, want ze heeft een minderwaardigheidscomplex, ze is heel stil, lief, en meestal eerlijk( soms liegt ze om me niet te kwetsen) maar over liefde is ze altijd eerlijk, ik heb haar dat gevraagd maar ze zegt met tranen in de ogen dat het niet waar is, maar moet ik haar echt geloven? er bestaat ook bijna geen kans dat ze vreemd kan gaan want ze is elke dag bij mij van 's morgens tot 's avonds, en ze maakt me duidelijk dat ik voor haar echt de enigste ben en dat ik de ware voor haar ben, en zo denk ik er ook over.
Ik denk dat je, je vriendin maar op haar woord moet geloven...
Zoals je al zegt is ze de hele dag bij je dus wanneer moet ze dan tijd hebben om vreemd te gaan?

En als je ook al zegt wat ik verder las dat ze geen echte vrienden zijn zal ik het al helemaal niet geloven...

Geloof je vriendin maar gewoon

suc6, dikke kus
sweatbear
Oud 02-07-2002, 10:59
Ingrid3
Ingrid3 is offline
ut lijkt mij dus ook zeer duidelijk da je je vriendin moet gelove en dat die andere je aan ut naaie zijn..
as je kijkt naar hoe je vriendin is en naar de argumente die je zelf geeft is der eiglijk geen kans da je vriendin vreemdgaat
Met citaat reageren
Oud 02-07-2002, 11:00
Ingrid3
Ingrid3 is offline
en volges mij weet je zelf ondertusse ook wel dat het niet waar is, maar wil je het toch NOG zekerder wete..
daarom ook da je die argumente tussedoor geeft of heb ik ut fout?
Met citaat reageren
Oud 02-07-2002, 12:43
Piccola
Piccola is offline
Ook ik geloof nix van dat verhaal... Vertrouw en geloof je vriendin!
Met citaat reageren
Oud 02-07-2002, 12:44
simone
simone is offline
hebben ze bij mij ook s gedaan, zo'n wijf had gewoon gezegd dat ik was vreemdgegaan terwijl dat helemaal niet zo was, maar dat was gewoon omdat ze wat van mn vriend wou. duzz ik zou gewoon je vriendin geloven want waarschijnlijk is t dus gewoon maar verzonnen!! suc6
Reageren

Regels voor berichten