Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Als het toch allemaal hopeloos blijft kun je ook kijken of er geen andere leuke jongen is, want er lopen er genoeg rond... ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
om toch nog het punt er doorheen te krijgen. Jammer dat je er niet eerder mee kwam, want er stond een goeie film over jehova's getuigen online bij telefilm. Het punt van die film is dat als je een jehova getuige bent en je krijgt een vriend moet je gaan trouwen. Als je wel een vriendin hebt en je krijgt er seks/seksuele dingetjes mee, dan is die vriend van jou de lul want dan wordt ie buitengesloten. Kijk dus eerst de kat uit de boom en als ie het echt is heel hard wegrennen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Hoe dan ook, je bent 14 en dat betekend dat je dus nog een heel leven voor de boeg hebt, dan moet je niet dit soort extremen gaan opzoeken. Jehova's zijn niet erg ofzo, maar het maakt het wel erg gecompliceerd. Ga even bij jezelf te raden of je dat wel wilt... En geforceerd proberen iemand uit je hoofd te zetten werk nooit, gewoon aan toegeven en misschien juist WEL op hem afstappen. Als het dan iets kan worden, dan kan je daarover nadenken en als het niets wordt, dan krijg je hem makkelijker uit je hoofd. ![]() Succes! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Oja, en een witte puntmuts met een wit tafelkleed wil ook vaak wel helpen. Ik hoop dat je wat aan deze informatie hebt gehad. |
![]() |
||
Citaat:
![]() edit: EXTREEM EFFECTIEF!
||
Verwijderd
|
Citaat:
Al staat het wat insinuerend, geef ik toe ![]() Overigens zou ik met een grote boog om Jehova's Getuigen heen lopen. |
![]() |
|||||||
Citaat:
Citaat:
post eens een foto van jezelf dan... weten we ook waar we het over hebben. Citaat:
- 'hij is donker'. *dat heb je met negers, allochtonen, kleurlingen en buitenlanders nog weleens he ![]() - dat verlegenen kan OF heel aantrekkelijk zijn, OF je moet er sowieso eens wat aan doen. Citaat:
- Om donkere mensen uit te zetten kun je een brief schrijven naar minister Verdonk.... Citaat:
(Jehova's Getuige, niet GetuigeN) en, eh, waarom mag hij geen vriendin ? dat volg ik even niet, eerlijk gezegd. Ook dat van het 'moeten trouwen', volgens mij ging dat niet om het hebben van een vriendin, maar om dingen die sowieso strafbaar zijn met een meisje van 14. Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
verliefd op meisje uit mijn klas brian2682 | 2 | 03-06-2014 08:26 | |
Liefde & Relatie |
Heel verliefd op een jongen uit mijn klas. Hoe zorg ik dat hij mij leuk vindt? lanastar | 9 | 09-04-2013 21:14 | |
Liefde & Relatie |
Verliefd op een jongen van 14 (ik 22) Obboy | 10 | 14-02-2013 17:28 | |
Liefde & Relatie |
Verliefd Zoë-in love | 5 | 16-11-2012 19:21 | |
Liefde & Relatie |
Meisje uit de klas Dirkieboy | 22 | 09-11-2009 15:33 | |
Liefde & Relatie |
Verliefd, hij/ zij is ook op mij. Advies gevraagd. Gevederde | 9 | 29-08-2002 08:46 |