|
|
Bekijk resultaten poll: Dream Theater of Pain of Salvation? | |||
Ik ga voor Pain of Salvation |
![]() ![]() ![]() ![]() |
10 | 19.23% |
Ik ga voor Dream Theater |
29 | 55.77% |
Ik vind ze allebei geweldig/ruk |
13 | 25.00% |
Aantal stemmers: 52. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
hahahaha, botmongool
||
Citaat:
Ik vind ook niet dat de bands te vergelijken zijn. DT is een stelletje notenpoepers met een gruwelijk gevoel voor muziek. PoS kun je experimenteel en/of progressief noemen, maar het mist voor mij echt dat beetje gevoel voor mooie, complete muziek. Ik hecht verschrikkelijk veel waarde aan zang en melodie en Pain of Salvation mist dat, ik vind het zelfs gauw saai worden. Ik kan er goed naar luisteren, maar ze zitten gewoon echt niet op hetzelfde muzikale vlak, niet qua stijl en niet qua klasse. Dream Theater heeft net Octavarium uitgebracht, niet het sterkste album dat ze ooit gemaakt hebben, er valt zelfs wat voor de nominatie "slechtste DT album" te zeggen, maar als ik heel eerlijk ben knalt het een album als the perfect element er gemakkelijk uit.
||
Citaat:
en ook: Dream Theater ik sluit me aan bij gimme more beer
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Vroeger was Dream Theater min of meer mijn favoriete band, Pain of Salvation vond ik wel OK, maar daar bleef het dan bij. Uiteindelijk heb ik dan - toen ik de andere muziek waar ik toen naar luisterde wat beu was - The Perfect Element Pt. 1 nog eens opgezet. En nog eens. Pas na 5 keer te luisteren drong dat album tot mij door. En zelfs daarna ontdekte ik constant nieuwe stukjes die mij kippevel bezorgde. Ik heb geen flauw idee in welke mate je al naar Pain of Salvation geluisterd hebt, maar tot dusver lijkt het niet alsof je die "klik" hebt gehad die ik toen ervaren heb. (hoe fanboy lijk ik? ![]() ![]() Long story short: als je Pain of Salvation beluistert door bijvoorbeeld aparte liedjes te downloaden ofzo, dan hoor je niet waar PoS om draait. Je zult het waarschijnlijk al gedaan hebben, maar zo niet: luister nog eens enkele keren naar The Perfect Element terwijl je in bed ligt ofzo, niks anders aan het doen bent (als je dit al gedaan hebt enzo, sorry dan. Het is niet mijn bedoeling te zeggen dat je ongelijk hebt, ik vind het gewoon zonde als je een ervaring als PoS moest misgaan omdat je er niet genoeg naar geluisterd hebt).
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
ik hou van death metal én DT én ik heb een iq van <120 ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Van Symp X gewoon álles ![]() Wanneer is hun nieuwe album nou eens klaar?! Ik wil ze live zien!! |
![]() |
||
Citaat:
Pain of Salvation heeft het voor mij gewoon niet, het is leuke muziek, maar kan gewoon nooit tippen aan een album als Scenes from a Memory, imho. Ik heb nog zoveel andere bands die ik veel vetter vind dat PoS. Neem Iron Maiden, Symphony X en Kamelot bijvoorbeeld. Dat vind ik geweldige muziek.
||
Citaat:
![]() ![]() Laten we nu allen heen gaan in vrede en genieten van de heerlijke muziek die ons gegeven wordt. Of toch nog één vraagje: welke 3 cd's? Nieuwsgierigheid ![]()
||
Citaat:
Doe mij maar Carcass dan.
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Hier is ie dan: De officiele top 10/15 van 2002 topic 86dagreed | 57 | 06-01-2003 12:43 | |
Muziek |
progressieve rock/metal Thunder Child | 49 | 09-12-2002 11:24 | |
Muziek |
Wat was voor jouw "het " album van dit jaar?! Cameo | 91 | 29-11-2002 19:46 | |
Muziek |
Tussenopname: beste 5 albums van jaar tot nu toe 86dagreed | 63 | 14-10-2002 00:11 | |
Muziek |
Concerten waarbij het voorprogramma heerschte over het hoofdprogramma :D Shah of Blah | 65 | 27-08-2002 19:05 | |
Muziek |
De COMPLETE Metal Concert Agenda DarGull | 1 | 31-07-2002 00:41 |