Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Niet dat ik anorexia heb hoor, maar als ik het wel zou hebben moeten ze gewoon van me afblijven |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Vloeibare voeding vind ik trouwens een prima oplossing als de personen zo verzwakt zijn, dat ze voedsel gewoon per direct nodig hebben. Er moet natuurlijk wel een goede behandeling aan te pas komen. Of aversietherapie toepassen, schijnt ook nog wel eens te helpen bij patienten met eetstoornissen. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zondevoeding in haar geval lijkt me overdreven, dat zou ik pas doen als het gewicht echt levensbedreigend laag is (bmi 10 ofzo). Want dan moet je wel. |
![]() |
||
Citaat:
lijkt mij niet dat je dan pas moet gaan beginnen met dwang sonde voeding.. op dat punt zijn ze al begonnen met dwang denk ik. ik vind dat dwang sonde voeding moet toegedient worden als ze pertinent weigeren om te eten, alleen maar afvallen en een gevaar voor zichzelf beginnen te vormen (dus naar bmi van 10 afgaan)
||
![]() |
Citaat:
ligt er aan hoe ondervoed je lichaam is. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Heb zelf anorexia gehad en een bmi lager dan 15 en heb nooit sonde gekregen. |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Andere discussie over anorexia Dit is een andere discussie over anorexia. Misschien heb je er wat aan.
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote lijntopic, deel 31! Miracle | 502 | 31-01-2005 15:14 | |
Psychologie |
[Dilemma] Anorexia-patiëten verplichten te eten Thee Muts | 28 | 08-10-2004 16:45 |