Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-05-2006, 14:52
Barbietjuh
Barbietjuh is offline
hey, ff n snel vraagje!! ik wil graag cd'tjes branden op mijn (oude studenten) computer, maar ik weet niet zeker of dat mogelijk is. ..moet je daarvoor een bepaald soort computer hebben of kan dat in principe op elke computer?? zo ja, hoe kun je dat dan doen?? zijn er programma's die je daarvoor kan downloaden o.i.d.?? mijn systeemkast heeft wel 2 cd- rom stations. ik hoop dat iemand me kan helpen!! xxx
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-05-2006, 18:18
dafelix
dafelix is offline
je zal naast een CD-speler ook een brander moeten hebben, meestal staat voorop de tray (lade) getalletjes (de speed), als er 1 speed word vernoemd (bijvoorbeeld: 20x) zal het wss geen brander zijn, als er 3 speeds worden vernoemd (52x 32x 52x ie) zal het een brander betreffen

en verder heb je nodig een brandprogramma, nero (betaald) word veel gebruikt, gratis brand-programma's kan ik helaas niet zo opkomen, wellicht iemand anderS?
Oud 09-05-2006, 18:46
Verwijderd
Misschien kan het hier wel mooi bij in, ik heb namelijk ook een vraag over brandprogramma's. Ik wil graag een aantal Divx video's op DVD zetten, samen met een mooi menuutje. Zijn er simpele programma's waarmee ik een mooi menuutje kan maken en dit vervolgens samen met de video's kan branden? Ik heb in principe weinig eisen, al wil ik wel graag een eigen achtergrond en 'customizable' knoppen kunnen maken, dus bijvoorbeeld een eigen afbeelding als knop gebruiken. Iemand een idee? Het hoeft niet per sé gratis te zijn, zolang het maar redelijk simpel werkt en niet al te duur is.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2006, 19:37
Hydrogen
Hydrogen is offline
Citaat:
dafelix schreef op 09-05-2006 @ 19:18 :
je zal naast een CD-speler ook een brander moeten hebben, meestal staat voorop de tray (lade) getalletjes (de speed), als er 1 speed word vernoemd (bijvoorbeeld: 20x) zal het wss geen brander zijn, als er 3 speeds worden vernoemd (52x 32x 52x ie) zal het een brander betreffen

en verder heb je nodig een brandprogramma, nero (betaald) word veel gebruikt, gratis brand-programma's kan ik helaas niet zo opkomen, wellicht iemand anderS?
Oud 09-05-2006, 19:51
freyk
freyk is offline
je kan bijvoorbeeld gaan branden met: Standaardbrandprogramma van windows xp, Burnatonce, CDburner xp pro, enz.

Laatst gewijzigd op 09-05-2006 om 19:56.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten