Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-04-2006, 11:30
Necroscope
Necroscope is offline
Voor de mensen die dit een interessant verhaaltje vinden.. wat zou je doen in de volgende situatie..?

Stel je voor.. je hebt al 2 jaar een relatie met G. een leuk persoon waar je lief en leed mee kunt delen, hoewel 2 jaar lang is en het soms ook weleens gaat vervelen. Op een dag ga je naar een concert van je meest favoriete band, band A. Nadat je band A hebt gezien en volledig uit je dak bent gegaan zie je iemand lopen die zo volledig aan je ideaalplaatje voldoet dat je ogen het formaat van vliegende schotels aannemen, genaamd E. Na enig demonstratief staarwerk heeft hij/zij de hint begrepen, begint een praatje met je te maken en je te trakteren op drankjes en blijkt bovendien in band A te spelen en uitermate interessant te zijn. Vervolgens mis je de laatste trein, doet je beklag bij E over het feit dat je op het station zult moeten slapen, en eindigt met E in een hotelkamer. Vervolgens herhaalt zich dit meerdere malen en je krijgt een soort tour/groupie relatie met E. die zo'n 3 keer per jaar in NL optreedt en je tussendoor zeer spannende mailtjes stuurt. Je bent smoorverliefd, maar weet dat hij/zij onbereikbaar is. E woont namelijk zo'n 1200 kilometer uit de buurt. G, je vriend(in), weet van niks. Hij/zij is ook zwaar fan van band A, maar je weet het altijd voor elkaar te krijgen dat hij/zij de concerten mist, door allerhande onzin te vertellen over treintijden etc. Je voelt je tamelijk lullig hierover, maar ziet geen andere oplossing.

Beschouw dit maar als een fictief scenario .. maargoed.. wat zouden jullie doen?

Laatst gewijzigd op 24-04-2006 om 11:38.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-04-2006, 11:39
Verwijderd
Ik zou het G. in ieder geval vertellen. Wat hij er mee doet, is zijn beslissing, maar ik zou er niet van staan te kijken als hij het uitmaakt. Het is immers mijn eigen schuld. Met E. zou ik ook het contact verbreken, het word toch niks. We zien elkaar te weinig en zo blijf ik mezelf kwellen met dingen die toch niet waar worden.
Verder zou ik mezelf echt stom vinden, want ik eet van twee walletjes en als er iets is waar ik niet van hou, is het dat.

Stoute ik!
Met citaat reageren
Oud 24-04-2006, 11:41
Verwijderd
Ik zou de relatie met G verbreken, want daar geef ik dan kennelijk niet echt veel om, ook al is 't een lief en leuk persoon.
eigenlijk zou ik niet in die situatie terechtkomen
Met citaat reageren
Oud 24-04-2006, 11:47
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Sarah schreef op 24-04-2006 @ 12:41 :
Ik zou de relatie met G verbreken, want daar geef ik dan kennelijk niet echt veel om, ook al is 't een lief en leuk persoon.
²
Oud 24-04-2006, 13:50
Konijn
Konijn is offline
Stél dat.. dit nou geen fictief scenario is, ben ik toch ontzettend benieuwd met welk bandlid van welke band ts sekst..

Ontopic: ik zou niet in dit scenario terecht komen, mocht dat wel zo zijn, zou ik het opbiechten aan G en het uitmaken.
Oud 24-04-2006, 13:52
Optima
Optima is offline
uitmaken
Oud 24-04-2006, 14:22
zeep007
zeep007 is offline
Citaat:
Met citaat reageren
Oud 24-04-2006, 14:46
JJ13
JJ13 is offline
Citaat:
Konijn schreef op 24-04-2006 @ 14:50 :
Stél dat.. dit nou geen fictief scenario is, ben ik toch ontzettend benieuwd met welk bandlid van welke band ts sekst..
ja, dat wil ik ook wel weten
ik zou het G vertellen en stoppen met E, zodat het misschien nog goedkomt met G. (maar in het echte leven zou ik sowieso zoiets niet doen)
Oud 24-04-2006, 15:14
I C U
I C U is offline
Exit G. Exit E. Of die laatste hou je voor de neuk. Ook leuk.
Oud 24-04-2006, 16:35
Verwijderd
tja.

dat hele fictief gedoe is dus nonsens en ondertussen zit jij te klootviolen terwijl je een relatie hebt. Beetje slap dat je het niet uit durft te maken.

Make up your mind
Met citaat reageren
Oud 24-04-2006, 17:02
Muchacha
Muchacha is offline
Je gaat gewoon vreemd en vraagt aan ons wat je best zou doen? Het uitmaken met die arme G. Wat je met E doet is je eigen zaak, maar niet zolang G er nog is.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2006, 18:19
Haligh
Haligh is offline
carlos d. heeft dan ook charmes waaraan je niet kan ontsnappen.
Oud 24-04-2006, 19:28
Experiment
Experiment is offline
Ik kan me niet voorstellen in die situatie terecht te komen. Maar als, zou ik het denk ik uitmaken met G. E alleen houden voor beetje lol als die weer eens in het land is.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2006, 22:41
nsa1984
nsa1984 is offline
Citaat:
Konijn schreef op 24-04-2006 @ 14:50 :
Gezien de leeftijd van de Ts verwacht ik niet dat dit een reeele situatie schets is hooguit een wilde droom.

Citaat:

Ontopic: ik zou niet in dit scenario terecht komen, mocht dat wel zo zijn, zou ik het opbiechten aan G en het uitmaken.
Agree, deze situatie zal mij ook niet overkomen, al was het maar omdat ik onder geen enkele voorwaarde zal vreemdgaan.
Oud 24-04-2006, 23:04
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
nsa1984 schreef op 24-04-2006 @ 23:41 :
Gezien de leeftijd van de Ts verwacht ik niet dat dit een reeele situatie schets is hooguit een wilde droom.

.
wellicht heeft de t.s. haar leeftijd niet goed aangepast.....
Oud 24-04-2006, 23:16
nsa1984
nsa1984 is offline
Citaat:
Orpheo schreef op 25-04-2006 @ 00:04 :
Is ook nog een optie maar dan nog is het senario zo onwaarschijnlijk dat ik ga voor fictie
Oud 25-04-2006, 08:38
WolterB
WolterB is offline
Het uitmaken met E., want daar geef je blijkbaar niet genoeg om. G als onrealistisch beschouwen en lekker opzoek naar iemand anders
Oud 25-04-2006, 08:42
neilvt
neilvt is offline
Citaat:
WolterB schreef op 25-04-2006 @ 09:38 :
Het uitmaken met E., want daar geef je blijkbaar niet genoeg om. G als onrealistisch beschouwen en lekker opzoek naar iemand anders
Met citaat reageren
Oud 25-04-2006, 13:03
Al Murphy
Al Murphy is offline
Als het een fictief verhaal was, zou ik sowieso beginnen met namen te bedenken voor mijn personages.

Ik zou mee gaan touren, afwisselend met F, G, H en I in de koffer duiken en af en toe toch ook eens een oogje laten vallen op J, de drummer van B die in Oost-Europa altijd het voorprogramma doet. En ik zou mij ook een playstation kopen, want het leven on the road is toch vaak minder rock-'n-roll dan het lijkt. Behalve in "Almost famous", maar dat is natuurlijk ook fictief.

Dat je je vriend (ok, fictief) bedriegt is op zich al helemaal niet netjes en fout, fout, fout. Maar dat je daarenboven hem ook nog eens zodanig voorliegt dat hij niet naar optredens kan gaan van zijn favoriete band, gewoon omdat je daar wat wil gaan rondneuken, is echt wel een fictieve rotstreek van je.
Oud 25-04-2006, 13:12
nsa1984
nsa1984 is offline
Citaat:
Al Murphy schreef op 25-04-2006 @ 14:03 ........
Maar dat je daarenboven hem ook nog eens zodanig voorliegt dat hij niet naar optredens kan gaan van zijn favoriete band, gewoon omdat je daar wat wil gaan rondneuken, is echt wel een fictieve rotstreek van je.
Ik ben nu al fan van je Al Murphy
Oud 25-04-2006, 13:45
Verwijderd
Citaat:
WolterB schreef op 25-04-2006 @ 09:38 :
bedoel je niet andersom?
Met citaat reageren
Oud 25-04-2006, 16:25
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Sarah schreef op 25-04-2006 @ 14:45 :
bedoel je niet andersom?
Ja
Oud 25-04-2006, 16:42
Poeperd
Poeperd is offline
Met beide de relatie verbreken, omdat het nogal lullig is voor de vriend(in) en de 'relatie' met die E nogal goedkoop is.
Oud 25-04-2006, 16:52
Poeperd
Poeperd is offline
Met beide de relatie verbreken, omdat het nogal lullig is voor de vriend(in) en de 'relatie' met die E nogal goedkoop is.
Oud 25-04-2006, 16:59
Myuki
Myuki is offline
Ik zou me schamen
Oud 25-04-2006, 17:09
Poeperd
Poeperd is offline
Oeps, twee keer?
Oud 25-04-2006, 21:23
botervleug
botervleug is offline
E = in elk stadje een ander schatje. Heb je al een SOA opgelopen?
G = besluiten wat je wilt en dan actie ondernemen. Jongen blijven kwellen en blijven vreemdgaan. stoppen met vreemdgaan en niet vertellen. vertellen en hopen dat het aanblijft. uitmaken (en vertellen)

bottom line = wat wil je?
Met citaat reageren
Oud 26-04-2006, 14:30
filia dei
filia dei is offline
Kan G niet zelf opzoeken hoe laat de trein gaat?
Oud 27-04-2006, 08:04
Verwijderd
Citaat:
filia dei schreef op 26-04-2006 @ 15:30 :
Kan G niet zelf opzoeken hoe laat de trein gaat?
G heeft geen fictieve computer ;(

Maar ehm, het lijkt me duidelijk. Zet G aan de kant, want je kan lief en leed niet meer met hem delen. Misschien kan het ooit wat worden met E, waarschijnlijk niet.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2006, 08:59
Verwijderd
Ik zou een boek schrijven
Met citaat reageren
Oud 27-04-2006, 12:13
Lorelei
Lorelei is offline
Ik zou voor een echt fictief vriendje gaan. Die zijn meestal zo perfect als je ze kan krijgen.
Oud 27-04-2006, 14:11
Verwijderd
Citaat:
Orpheo schreef op 25-04-2006 @ 00:04 :
waarschijnlijk, ik verwacht niet dat een 10-jarige het woord necroscope kent.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2006, 16:48
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
jukeboxxx schreef op 27-04-2006 @ 15:11 :
waarschijnlijk, ik verwacht niet dat een 10-jarige het woord necroscope kent.
tenzij een 10 jarige t woordenboek opengooit, en een willekeurig leuk woord pakt.
Oud 27-04-2006, 21:14
Verwijderd
Dit is niet het taalgebruik van een 10 - jarige hoor, al heeft hij/zij 20 woordenboeken.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2006, 21:39
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Kristaco schreef op 27-04-2006 @ 22:14 :
Dit is niet het taalgebruik van een 10 - jarige hoor, al heeft hij/zij 20 woordenboeken.
ik zei al: willekeurig open slaan, en een leuk woord uitplukken....
Oud 27-04-2006, 22:13
Konijn
Konijn is offline
Citaat:
Orpheo schreef op 27-04-2006 @ 22:39 :
ik zei al: willekeurig open slaan, en een leuk woord uitplukken....
De hele tekst wordt bedoelt.. jij kent niet veel 10-jarigen zeker? Die schrijven niet zulke verhalen hoor. Bovendien zijn hier op t forum een heel aantal mensen die expres veel te lage/hoge leeftijden aangeven.
Oud 27-04-2006, 22:18
Orpheo
Orpheo is offline
[QUOTE]Konijn schreef op 27-04-2006 @ 23:13 :
De hele tekst wordt bedoelt.. jij kent niet veel 10-jarigen zeker? Die schrijven niet zulke verhalen hoor. Bovendien zijn hier op t forum een heel aantal mensen die expres veel te lage/hoge leeftijden aangeven. [/QUOTE

10 jarigen.... die gaan toch per definitie in de perscontainer?
Oud 27-04-2006, 22:57
Verwijderd
Citaat:
Al Murphy schreef op 25-04-2006 @ 14:03 :
Als het een fictief verhaal was, zou ik sowieso beginnen met namen te bedenken voor mijn personages.

Ik zou mee gaan touren, afwisselend met F, G, H en I in de koffer duiken en af en toe toch ook eens een oogje laten vallen op J, de drummer van B die in Oost-Europa altijd het voorprogramma doet. En ik zou mij ook een playstation kopen, want het leven on the road is toch vaak minder rock-'n-roll dan het lijkt. Behalve in "Almost famous", maar dat is natuurlijk ook fictief.

Dat je je vriend (ok, fictief) bedriegt is op zich al helemaal niet netjes en fout, fout, fout. Maar dat je daarenboven hem ook nog eens zodanig voorliegt dat hij niet naar optredens kan gaan van zijn favoriete band, gewoon omdat je daar wat wil gaan rondneuken, is echt wel een fictieve rotstreek van je.
Dude, mijn broertjes band doet in Oost-Europa het voorprogramma, ik kan je wel aan de drummer koppelen hoor
Met citaat reageren
Oud 28-04-2006, 14:02
Verwijderd
Fictief, tuurlijk !
Met citaat reageren
Oud 29-04-2006, 11:35
EggeD
EggeD is offline
Beetje kinderachtig, naief scenario, niet.
Oud 30-04-2006, 19:11
MissT.
MissT. is offline
Je bent vast 1 van E.'s vele scharrels.. In ieder land zal die wel weer een ander meisje hebben. Als je al een relatie hebt voor zo'n lange tijd is het zonde.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2006, 13:25
Ruby
Ruby is offline
Citaat:
Oud 08-05-2006, 23:41
Green Day
Green Day is offline
Citaat:
Necroscope schreef op 24-04-2006 @ 12:30 :
Voor de mensen die dit een interessant verhaaltje vinden.. wat zou je doen in de volgende situatie..?

Stel je voor.. ik heb al 2 jaar een relatie met G. een leuk persoon waar ik lief en leed mee kan delen, hoewel 2 jaar lang is en het soms ook weleens gaat vervelen. Op een dag ging ik naar een concert van mn meest favoriete band, band A. Nadat ik band A had gezien en volledig uit mn dak ben gegaan zag ik iemand lopen die zo volledig aan mn ideaalplaatje voldeed dat mn ogen het formaat van vliegende schotels aannamen, genaamd E. Na enig demonstratief staarwerk had hij/zij de hint begrepen, begon een praatje met me te maken en me te trakteren op drankjes en bleek bovendien in band A te spelen en uitermate interessant te zijn. Vervolgens miste ik de laatste trein, deed mn beklag bij E over het feit dat ik op het station zou moeten slapen, en eindigde met E in een hotelkamer. Vervolgens herhaalde zich dit meerdere malen en ik kreeg een soort tour/groupie relatie met E. die zo'n 3 keer per jaar in NL optreedt en mij tussendoor zeer spannende mailtjes stuurt. Ik ben smoorverliefd, maar weet dat hij/zij onbereikbaar is. E woont namelijk zo'n 1200 kilometer uit de buurt. G, mn vriend(in), weet van niks. Hij/zij is ook zwaar fan van band A, maar ik weet het altijd voor elkaar te krijgen dat hij/zij de concerten mist, door allerhande onzin te vertellen over treintijden etc. Ik voel me tamelijk lullig hierover, maar ziet geen andere oplossing.

Beschouw dit maar als een werkelijk scenario .. maargoed.. wat zouden jullie doen?

Ik heb even wat fouten er uitgehaald en wat verbeteringen toegebracht
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten