Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-07-2002, 20:48
~*ErOs*~
~*ErOs*~ is offline
Ik heb, sinds ik hier dan rondsnuffel, nog geen enkele topic gezien over gidsen. Zijn er dan zo weinig mensen die contact hebben met hun gids, of is het gewoon niet zo interessant als al die andere dingen als bijv wicca en ki?? Ik vind het echt heel erg leuk om te praten met mijn gids, maar ben ik nou de enige of hoe zit dat?
Advertentie
Oud 06-07-2002, 21:52
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Die tijd is geweest, maar mischien dat jij het terugbrengt want ik vind gidsen ook interresant. Maar blader terug, en je zult heeeel veel topics over gidsen en totemdieren vinden. Echt, daar is veel over gesproken.
Oud 07-07-2002, 10:07
lady of the dark
lady of the dark is offline
Jup Ki-fighter heeft gelijk, er waren een tijdje terug constant topics over. Ik vind trouwens dat jij het wel iets beleefder had mogen vragen.
Oud 07-07-2002, 10:11
Joris
Joris is offline
leg uit, ik ken gidsen niet.... kan iemand dit toelichten?
Oud 07-07-2002, 17:46
Gianluca *
Gianluca * is offline
Citaat:
Joris-Den-2e schreef:
leg uit, ik ken gidsen niet.... kan iemand dit toelichten?
volgens ik mij zijn gidsen wezens, figuren die je hele leven bij je zijn je bijstaan en als je genoeg moeite en als je er voor open staat dat je contact met ze kan krijgen, zelf heb ik dit nooit gehad het lijkt me wel heel tof omdat te krijgen weet iemand een manier om je hier voor open te stellen?

groetjuhs,

p.s wat zijn totemdieren?
Oud 11-07-2002, 13:05
Yamyam
Yamyam is offline
Ik wil zelf heel graag contact met mijn gids maar weet iemand hoe dat moet? Ik kom namelijk niet verder.
Oud 11-07-2002, 13:54
~*ErOs*~
~*ErOs*~ is offline
Citaat:
lady of the dark schreef:
Jup Ki-fighter heeft gelijk, er waren een tijdje terug constant topics over. Ik vind trouwens dat jij het wel iets beleefder had mogen vragen.
hihi, sowwiej
Oud 11-07-2002, 13:55
~*ErOs*~
~*ErOs*~ is offline
ik d8 al dat t aan mij was, maar het onderwerp is gewoon 'uit' nu? keej, weet ik genoeg.
Oud 11-07-2002, 14:53
Gael
Gael is offline
Ik dacht dat niemand hier erover wist

Gidsen zijn begeleiders voor ons. Maar ook vrienden. Ze kunnen eigenlijk van alles zijn. Gidsen waken over ons.

Meestal is je hoofdgids in een vorig leven je partner geweest. Je hebt meedere gidsen, en die hebben meestal allemaal een reden om bij jou te zijn. Toen zij nog leefden kenden ze jou, of ze voelen zich simpelweg tot je aangetrokken.

Het is heel fijn om in verbinding te staan met je gids, je kan hem/haar vragen stellen en duidelijkheid krijgen. Het geeft je ook het gevoel dat je nooit alleen bent. Gidsen hebben zelfs een naam.

2 weken geleden heb ik kennis gemaakt met mijn gids.

Als jullie dit interessant vinden, maar er nog niet zoveel van af weten, kan ik jullie de volgende boeken aanraden:

Jouw persoonlijke Gids-Jan Kleyn
Omgaan met Gidsen-Jan Kleyn
Oud 11-07-2002, 16:37
Moonnature
Moonnature is offline
thnx voor de raad van die boeken!! Kan ik er eindelijk eens iets over lesen!!
Mr. Ed
Citaat:
p.s wat zijn totemdieren?
: dat zijn bepaalde dieren die bij je passen uhmmm.... er was geloof ik al een x een topic over.... *denk*
Oud 12-07-2002, 22:48
Gael
Gael is offline
Je hebt allemaal verschillende dingen met verschillende dieren.. lekker ingewikkeld

Bij mij was er een ook "de spin"...

Ben beniewd waarom... Er komen geen webben uit mijn pols
Oud 12-07-2002, 23:51
Rrr.
Rrr. is offline
Gidsen en meer

Totembeestjes

Oud 13-07-2002, 08:49
real terminator
real terminator is offline
Ben beniewd waarom... Er komen geen webben uit mijn pols [/B][/QUOTE]

looooooool
Oud 13-07-2002, 17:01
Amuwébee
Amuwébee is offline
Ik heb ook een vraag over gidsen ik henb een paar maanden geleden voor het eerst contact gehad met mijn gids, ik heb er misschien nog maar ik ken maar 1.
Het was heel raar ik had het gevoel dat hij slecht was.
Nu ken ik HAAr al langer, het is vrouwelijk mijn gids en het is echt wel kwaadaardig.
Waarom heb ik een kwaadaardige gids, en is het dan ook een gids?
Oud 13-07-2002, 19:04
legatus
legatus is offline
Iedereen heeft een gids, en ik wil ervan af. Steeds dat gestaar op de meest ongepaste momenten. In je oor fluisteren. Ga maar door. Ik ben al bij een psychiater geweest maar die zegt dat ik er maar mee moet leren leven. Gidsofrenie. Andere mensen die hier ook aan leiden en zich constant bekeken voelen?
Oud 13-07-2002, 22:38
Verwijderd
Citaat:
legatus schreef:
Iedereen heeft een gids, en ik wil ervan af. Steeds dat gestaar op de meest ongepaste momenten. In je oor fluisteren. Ga maar door. Ik ben al bij een psychiater geweest maar die zegt dat ik er maar mee moet leren leven. Gidsofrenie. Andere mensen die hier ook aan leiden en zich constant bekeken voelen?
Advertentie

Regels voor berichten