Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
maar kan jij me de goede jumpersettings even geve ?? ![]() Anders vind ik ze ook wel ergens, maar als je ze weet ![]()
|
IBM 60 en 75GXP waren inderdaad slechte series, maar de nieuwere 120GXP is razendsnel en voor zover geen problemen mee.
Maar goed, die begint bij 40gb
||
Citaat:
![]() 13gig is alleen al me windows partitie die zo vol zit als wat.. ik snap niet hoe jij een 13 gig leeg kan houde
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 28-06-2002 om 13:13. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik heb 153 gig (mjah is 2*60 = 1*40) en is nog maar 10 gig van vrij ![]() ![]() ![]() ![]() ps. kheb nu promise ultra 100 TX2 gekocht komt nog 60 gig bij waarschijnlijk ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
De IBM-schijven opzich zijn niet zo slecht, maar ze kunnen niet zo goed tegen hitte. Zelf gebruik ik btw al tijden meerdere 60GXP en 75GXP schijven zonder enig probleem, hoewel ik bij de volgende keer toch maar voor Maxtor ga, just to be sure ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Nu valt het wel mee gelukkig. Lekker lauw. Maar IDD, ik heb ook maxtor gekocht *just to be sure*. In mijn laptop zit een IBM schijf, en de schijf opzich doet het wel goed, maar zorgt er wel voor dat mijn laptop bloedheet word. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb jumpersetting for jumpersetting lopen klooien uiteindelijk. Ik werd ramgek van dat plaatje :> Volgens mij was 't zo --> : : : : . 12345 4 sluiten is Master 2 sluiten is Slave Maar pin me d'r niet op vast please. |
![]() |
||
Citaat:
![]() bij mij op de hd staat : . : : : : 12345 4 = master 2 = slave CS gebruik ik haast nooit toen ik ging checken op maxtor .com zeiden ze dat 2 master was, en geen jumper slave was ![]() vage zooi ![]() nouja als ie werkt ben ik blij, eerst ff bios flashe in iedergeval bedankt.
||
Citaat:
![]() ![]() Ik laat weten hoe het gegaan is ![]() bedankt Moonspell
|
maxtor heeft over het algemeen een no-jumper slave instellling, werkte bij mij iig tot nu toe bij alle schijven die ik heb geďnstalleerd
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Reanimatie pakket voor als de PC overlijdt? Str0nk | 13 | 22-05-2008 21:15 | |
Software & Hardware |
[XP - Instllatie] Harde schijf wordt niet herkend WolterB | 3 | 08-11-2007 09:02 | |
Software & Hardware |
[raid] Onboard raid-controller Verwijderd | 11 | 10-05-2007 16:03 | |
Software & Hardware |
[Hardeschijf] Wat is sneller? InDoSaiYaN | 28 | 22-02-2006 01:54 | |
Software & Hardware |
7200rpm vs 10.000rpm Verwijderd | 30 | 24-11-2005 23:33 | |
Software & Hardware |
[RAID 0] wat vraagjes Screaming Slave | 11 | 14-08-2003 22:59 |