Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
verder doe je maar bijdehand tegen je moeder |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
speedy j heeft wel 'ns wat uitgebracht op mu maar dat is al lang geleden, tegenwoordig zit ie op mute geloof ik (maar ik kan 't ook mis hebben). Mu-ziq live is trouwens ook breakcore-achtig, beetje in de stijl van z'n laatste plaat (hellfish/vsnares ripoff). |
![]() |
||
Citaat:
de kans bestaat dat ik dan mijn rijbewijs heb (jaja!) dus dan rij ik ook wel, geen probleem |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
wat is het dan in godesnaam? ik vind hellfish gewoon tekno hoor zou verder wel gaaf zijn als veel mensen van het forum zouden komen |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
die gast wil ik nog wel voor een tweede keer zien. en een hoop forum lui zou idd leuk zijn ![]()
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hoe het precies heet weet ik niet. Vaak wordt het UK Hardcore, UK Deathchant hardcore genoemd ofzo. Toch hoor je de platen veel op freeparties. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Er is genoeg vette tek te vinden in die richting Pettal ![]() Sommige shit van TNT,K-Bal (stereotommy rost hard), ZMK (Stefan is van alle markten wel thuis) etc. etc.
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Jammer dat ik je niet in paradiso zie. ![]()
|
|