Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
http://www.breekpunt.nl/download.asp?id=1754
Eraser. Verreweg het veiligste programma dat ik ken. Misschien niet helemaal voor beginnende gebruikers, maar het ruimt wel "echt" op. Naar eigen keuze kan het programma bestanden overschrijven met nullen. Bijvoorbeeld 1x, 7x of zelfs 35x. Het laat zich in de prullenbak zien als extensie, rechtermuisklik op de prullenbak: kies "Erase" en met de "options" knop kun je nog aangeven hoe vaak overschreven moet worden. Laatst gewijzigd op 17-05-2006 om 20:04. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Als je trouwens je hdd gaat formatteren, kan ik je Darian's boot and nuke aanraden.
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En ik ga er vanuit de TS geen moeite doet om een oudere versie te zoeken en downloaden, maar de nieuwste. Jv16 PowerTools heeft ook een aantal prettige functies om de boel wat op te schonen, maar is uitgebreider. Heeft een 30 days trial period. Hier is een lijstje met meuk wat er allemaal in het ding zit, wellicht dat je dit ook een interessant programma vindt. |
![]() |
||
Citaat:
http://sourceforge.net/projects/eraser/
||
Citaat:
![]() ontopic: is het echt zo belangrijk dat de data niet teruggehaald kan worden? ![]()
||
Citaat:
Nee zooooo belangrijk is het nou ook weer niet, ben niet met illegale dingen bezig ofzow en btw mun vader zit niet bij de AIVD nej!! |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Laptop wissen Verwijderd | 17 | 12-01-2012 19:48 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Liefde installeren domino4u | 4 | 25-12-2004 00:29 | |