Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-11-2001, 19:30
Sophietje12
Sophietje12 is offline
Hallo,

Vandaag had ik Duits, die leraar is op zich best oke. Maar nu, ik was mijn werkboek vergeten( voor de eerste keer!!) En nu moet ik een tekst van ongeveer een normale bladzijde van een doorsnee schrift 3 X overschrijven!!!! Vinden jullie het niet stom dat je zoiets moet doen terwijl je alleen je werkboek vergeet???
Oud 16-11-2001, 19:33
heavinly
heavinly is offline
Ja.. redelijk..
Met citaat reageren
Oud 16-11-2001, 19:52
Lyx
Lyx is offline
Citaat:
Sophietje12 schreef:
Hallo,

Vandaag had ik Duits, die leraar is op zich best oke. Maar nu, ik was mijn werkboek vergeten( voor de eerste keer!!) En nu moet ik een tekst van ongeveer een normale bladzijde van een doorsnee schrift 3 X overschrijven!!!! Vinden jullie het niet stom dat je zoiets moet doen terwijl je alleen je werkboek vergeet???

gewoon tegen die kerel zeggen dat je ut niet doet..
zeg maar dat je ut onredelijk vind..

dat zou ik doen

maarja.. zo te zien ben jij maar een brugger dus.....

Oud 16-11-2001, 20:28
Ar-Tuur
Ar-Tuur is offline
[quote]Lyx schreef:
Citaat:
Hmm, bij ons hebben brugklassers geen Duits...

[Dit bericht is aangepast door Ar-Tuur (16-11-2001).]
Oud 16-11-2001, 20:39
M@rco
M@rco is offline
Vind ik nogal onredelijk, zeker als het de eerste keer is dat je iets vergeet. Iedereen vergeet toch wel 'ns wat?
Oud 16-11-2001, 22:20
Zazl
Zazl is offline
Citaat:
M@rco schreef:
Vind ik nogal onredelijk, zeker als het de eerste keer is dat je iets vergeet. Iedereen vergeet toch wel 'ns wat?
Jaa zelfs de leraren... Maar die mogen het zeker wel??

Oud 16-11-2001, 23:27
autodropje
autodropje is offline
nah, t kan ermee door. Tis niet redelijk, maar word wel vaker gedaan, voor een boek vergeten word je er ook wel eens uitgegooit en dat staat hier gelijk met een uur corvee
Oud 17-11-2001, 08:25
Sophietje12
Sophietje12 is offline
Citaat:
Lyx schreef:
Citaat:
Sophietje12 schreef:
Hallo,

gewoon tegen die kerel zeggen dat je ut niet doet..
zeg maar dat je ut onredelijk vind..

dat zou ik doen

Ik ben een tweedeklasser wordt over een maandje 14

Oud 17-11-2001, 10:55
femme
femme is offline
ach ja... ik vind het nog niet eens zo'n erge straf... wij moesten altijd 5 A4tjes (grootte 12) voltypen met het antwoord op de vraag waarom je het schrift vergeten was. nou... na 3 regeltjes was je eigenlijk al klaar. maja... maar het is natuurlijk altijd zonde van je tijd als je over moet gaan schrijven.. bah
Oud 17-11-2001, 11:10
musti
musti is offline
Heb ook zoiets voorgehad. Vergat men boek van wiskunde en moest straf schrijven. De dag erna had mijn lerares wiskunde zelf haar boek niet bij.
Oud 17-11-2001, 11:18
Verwijderd
In strijd met de algemene beginselen van redelijkheid en billijkheid
Met citaat reageren
Oud 21-11-2001, 17:59
bakk-ster
bakk-ster is offline
owke ut is nie normaal maar een leraar denkt altijd dat je zonder een werkboek nix kan en da je dat ook niet inhaald!!
dus ja
kizz mij
Met citaat reageren
Oud 21-11-2001, 17:59
bakk-ster
bakk-ster is offline
owke ut is nie normaal maar een leraar denkt altijd dat je zonder een werkboek nix kan en da je dat ook niet inhaald!!
dus ja
kizz mij
Met citaat reageren
Oud 21-11-2001, 22:09
call_4_me
call_4_me is offline
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Lyx schreef:
[QUOTE]

--------------------------------------------------------------------------------

Hmm, bij ons hebben brugklassers geen Duits...

Ju hebt 1e en 2e jaars koters en 2e jaars koters hebben wel duits hoor.

Met citaat reageren
Oud 22-11-2001, 09:38
Joyce-b
Joyce-b is offline
ik vind ut niet echt redelijk.. ik vergeet zovaak m'n boek, bij ons wordt je er dan niet uitgekickt of krijg je strafwerk.. gelukkig niet..
Oud 22-11-2001, 11:07
Yolcu
Yolcu is offline
Nja ik heb zovaak mn boeken niet bij, ik neem meestal 1 of 2 boeken mee, van de vakken waar ik iets voor ga doen. Bij de andere vakken doe ik dus ook die vakken... dus ik vind het niet echt redelijk. Maar als jullie bij jou op school altijd je boeken bij je moeten hebben, dan moet je ze ook altijd bij hebben...
Oud 22-11-2001, 14:38
AviBoY
AviBoY is offline
HAHAHAHAHAHAHA!
Met citaat reageren
Oud 23-11-2001, 14:27
Pientje
Pientje is offline
Super stom!!!!!!!!!
mag niet

als ik wat fouts doe bij een vak moet ik 1× de samenvatting overschijven dat is weijnig!!! of een opdr8 of zo!!
Met citaat reageren
Oud 23-11-2001, 18:37
A loved one
A loved one is offline
Bij ons was er van de week ook zoiets. Ongeveer de helft van de klas had bij AK een vraag niet af, moesten ze tot twintig voor vijf nablijven. Wat dus voor sommigen betekende dat ze om half zes thuis waren.

Love
Met citaat reageren
Oud 14-12-2001, 21:58
ScHoOlHatEr!
ScHoOlHatEr! is offline
TSSSSSS DAT VALT NOG MEE ik heb een keer gehad dat ik hallo zei tegen mijn buurvrouw toen ze de klas binnenkwam lopen(tijdens frans) en toen mocht ik de woordjes van hst 2 gewoon eff 5 keer opschrijven!!! dit is toch niet te geloven???
Oud 15-12-2001, 11:54
jeroen1107
jeroen1107 is offline
Niet zeiken; strafwerk moet je doen: zo niet: gele kaart. 2x geel is rood en dat betekent oprotten van school.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2001, 14:10
Angeloes
Angeloes is offline
ik ben het eens met Jeroen...
Oud 15-12-2001, 18:30
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
gewoon 3x kopieren
Met citaat reageren
Oud 17-12-2001, 16:17
Verwijderd
Je bent je boek vergeten en moet nu drie schriftblaadjes vol schrijven?
Hmm.. tja, ik zou niet zeuren als ik jou was.. 't is immers je eigen schuld...
Met citaat reageren
Oud 09-06-2002, 13:15
Coolj
Coolj is offline
Citaat:
musti schreef:
Heb ook zoiets voorgehad. Vergat men boek van wiskunde en moest straf schrijven. De dag erna had mijn lerares wiskunde zelf haar boek niet bij.
Is dat niet een beetje kinderachtig om strafwerk te moeten schrijven als je 17 bent? Moest je veel overschrijven?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-06-2002, 13:20
Miess
Miess is offline
Citaat:
Sophietje12 schreef:
Hallo,

Tsja ik kan me het wel voorstellen. Het is nl. nogal irritant als iemand niet al z'n spullen bij zich heeft. Ik doe het zelf altijd anders: degenen die hun spullen niet bij zich hebben (dus het boek niet, het (werk) schrift niet) komen bij mij de les niet in. En het werk erg goed! Iedereen heeft z'n spullen nu bij zich....
Met citaat reageren
Oud 09-06-2002, 13:45
I_am_anouk
I_am_anouk is offline
vervelend. Ik heb welens 5 woordenlijstjes, formaat a4 moeten overschrijven
Met citaat reageren
Oud 09-06-2002, 14:57
Breg
Breg is offline
Citaat:
Miess schreef:

Tsja ik kan me het wel voorstellen. Het is nl. nogal irritant als iemand niet al z'n spullen bij zich heeft. Ik doe het zelf altijd anders: degenen die hun spullen niet bij zich hebben (dus het boek niet, het (werk) schrift niet) komen bij mij de les niet in. En het werk erg goed! Iedereen heeft z'n spullen nu bij zich....
tuurlijk kan het best vervelend zijn, maar iedereen vergeet toch wel eens iets.
Bij mij op school is het zo dat als je je boek vergeet je een aantekening krijgt, heb je 2 aantekeningen voor 1 vak, krijg je strafwerk.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2002, 16:29
Miess
Miess is offline
Citaat:
Breg schreef:

tuurlijk kan het best vervelend zijn, maar iedereen vergeet toch wel eens iets.
Bij mij op school is het zo dat als je je boek vergeet je een aantekening krijgt, heb je 2 aantekeningen voor 1 vak, krijg je strafwerk.
Iedereen vergeet wel eens iets ja, maar dat neemt niet weg dat het irritant lesgeven is als één zo iemand zijn boek niet bij zich heeft. Die is dan toch niet bij de les (denk ik). Ik vind het ook weer zo'n administratie om bij te houden hoevaak iemand zijn boek niet bij zich had, dus daarom doe ik het maar op deze manier. Geen boek, geen les. En dat werkt erg goed.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2002, 16:43
heavinly
heavinly is offline
hallo, dit is uit november
Met citaat reageren
Oud 09-06-2002, 20:41
Verwijderd
Citaat:
heavinly schreef:
hallo, dit is uit november
mmm dur is wel meer geupt...
Met citaat reageren
Oud 10-06-2002, 19:00
Psychopath
Psychopath is offline
Citaat:
Sophietje12 schreef:
Hallo,

bij mijn leraar mag je blij zijn als je zo wijnig krijgt. bij ons is het meestal 2 a 3 keer zoveel!!!!!!!!!!!
Oud 10-06-2002, 19:35
Verwijderd
ik vind dit echt 1 van de stomste strafregels. jij en je leraar schieten er beide niks mee op

ooit gehad toen ik de 3e zat bij me leraar gs als je de hele tijd zat te kleppen over iets moet je er een opstel over schrijven

bvb niets, ofzo etc
Met citaat reageren
Oud 10-06-2002, 21:33
Harrie
Harrie is offline
autodropje schreef:
nah, t kan ermee door. Tis niet redelijk, maar wordt wel vaker gedaan, voor een boek vergeten wordt je er ook wel eens uitgegooid en dat staat hier gelijk met een uur corvee

vergeet jij je wb nederlands nou een lesje niet
sorry let nie op mij wil je.. k ben irritant heute mittag
Met citaat reageren
Oud 11-06-2002, 11:42
alienx
alienx is offline
Citaat:
Harrie schreef:
autodropje schreef:
nah, t kan ermee door. Tis niet redelijk, maar wordt wel vaker gedaan, voor een boek vergeten wordt je er ook wel eens uitgegooid en dat staat hier gelijk met een uur corvee

word je --> zonder t
Met citaat reageren
Oud 11-06-2002, 11:51
Alex Fernando
Alex Fernando is offline
Citaat:
Harrie schreef:
autodropje schreef:

*vertaalt* heute mittag = at noon today = middag

op 't moment dat je bovenstaand berichtje postte was het al 22.33 uur
Met citaat reageren
Oud 11-06-2002, 21:15
Harrie
Harrie is offline
alienx.. grmbl.. betweter
allemaal irritante betweters hier
Met citaat reageren
Oud 12-06-2002, 13:26
Verwijderd
ach ik moest een keer nakomen en toen moest ik een uur lang het hele boek overgaan schrijven zover als ik kwam, en een vriend van mij die moet omdat hij er een keer uitgestuurd is omdat hij niks deed moet hij een uur gaan afwassen (duh!!) en nouw moet hij ook nog omdat hij een uur (met proefwerk) gespijbeld had en nouw moet hij dus twee uur het plein gaan vegen....duh! ik moest ook een keer nakomen en toen moest ik bij een andere klas inzitten in de les die ik al lang gehad had en toen moest ik huiswerk gaan maken of in elk geval niks zeggen.duh!@ hoezo dommm!!!
Met citaat reageren
Oud 12-06-2002, 16:41
Verwijderd
Ik heb 2x strafwerkgehad. 1x omdat ik op een andere plaats was gaan zitten. Gemaakt was nog een brugger.
Toen ik in de derde klas zat moest ik een samenvattig van het hoofdstuk maken, omdat ik m'n boek vergeten was. Das nou een voorbeeld van nuttig strafwerk. Ik mocht het in de les doen, met het boek van de leraar. Maar ik moest het thuis afmaken. Maar het was al 'af' in de les
Met citaat reageren
Oud 15-06-2002, 15:02
flamez
flamez is offline
Citaat:
Sophietje12 schreef:
Hallo,

boycot die kerel gewoon
Oud 18-06-2002, 13:12
Sommetje
Sommetje is offline
Met een schooljuffrouwstemmetje op: Moet je ook maar je werkboek niet vergeten!!

Serieus: Ik vind het belachelijk. Iedereen vergeet toch weleens wat. Nou dan? De meeste leraren vergeten ook weleens wat en sommigen zelfs meer dan wat. Bovendien zei je dat het je eerste keer was. Het schooljaar is bijna om, dus waar maakt hij zich druk om.
Oud 18-06-2002, 13:23
BleuQueen
BleuQueen is offline
Citaat:
Sommetje schreef:

Iedereen vergeet toch weleens wat. Nou dan?
Oud 18-06-2002, 15:48
Verwijderd
Citaat:
DJ FLEM schreef:
gewoon 3x kopieren
of een paar velletjes blauw karbonpapier gebruiken
Met citaat reageren
Oud 18-06-2002, 18:17
the Comebackkid
the Comebackkid is offline
ziet er zwaar uit! heb je geen zakl aan dat strafwerk, ik heb het ook zat moeten doen, echt uit de tijd maar jah, als ie orde wil houden, het schijnt toch te werken.
Oud 24-06-2002, 10:43
dromerke
dromerke is offline
Als dat voor de eerste keer is vind ik dat onterecht. Iedereen kan wel eens iets vergeten. Maar na 3 drie keer vind ik zo'n straf terecht.
Oud 24-06-2002, 12:00
Verwijderd
Citaat:
Sophietje12 schreef:
Hallo,

dan moet je effe achter in je boek op zoek gaan naar de zogenaamde copy rechten

dan schrijf je alleen over van ..

" zonder medeweten van de auteur mag niets worden vermenigvoudigt blabla :" je weet wel

en dat schrijf je 3 keer over en dan geef je het hem

hij zal er best om kunnen lachen
Met citaat reageren
Oud 24-06-2002, 13:39
Angeles
Angeles is offline
In principe vind ik het wel erg streng, iedereen vergeet wel eens wat. Bovendien vind ik wel dat als hij zo'n straf geeft, hij dat van tevoren moet aankondigen aan het begin van het jaar, "Wie zijn werkboek vergeet moet zoveel blaadjes huiswerk schrijven". Anders komt zo'n maatregel nogal uit de lucht vallen.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2002, 14:10
Verwijderd
Citaat:
telief.com schreef:

dan moet je effe achter in je boek op zoek gaan naar de zogenaamde copy rechten

dan schrijf je alleen over van ..

" zonder medeweten van de auteur mag niets worden vermenigvoudigt blabla :" je weet wel

en dat schrijf je 3 keer over en dan geef je het hem

hij zal er best om kunnen lachen
Wat een briljant idee!!!! U ontvangt de Nobelprijs!!!
Met citaat reageren
Oud 24-06-2002, 16:41
Bluesummers
Bluesummers is offline
omg,wie heeft dit topic omhoog getrapt?
Oud 03-07-2002, 19:06
yvonnaah
yvonnaah is offline
heb ik ook weleens meegemaakt, dat ik iets vergat en strafwerk ervoor kreeg!! echt slecht van de leraren!!! soms schreef ons mam ook een stukje mee
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten