Advertentie | |
|
![]() |
|
Vind ik nogal onredelijk, zeker als het de eerste keer is dat je iets vergeet. Iedereen vergeet toch wel 'ns wat?
||
![]() |
Citaat:
|
nah, t kan ermee door. Tis niet redelijk, maar word wel vaker gedaan, voor een boek vergeten word je er ook wel eens uitgegooit en dat staat hier gelijk met een uur corvee
|||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
ach ja... ik vind het nog niet eens zo'n erge straf... wij moesten altijd 5 A4tjes (grootte 12) voltypen met het antwoord op de vraag waarom je het schrift vergeten was. nou... na 3 regeltjes was je eigenlijk al klaar. maja... maar het is natuurlijk altijd zonde van je tijd als je over moet gaan schrijven.. bah
|
![]() |
quote:
-------------------------------------------------------------------------------- Lyx schreef: [QUOTE] maarja.. zo te zien ben jij maar een brugger dus..... -------------------------------------------------------------------------------- Hmm, bij ons hebben brugklassers geen Duits... _____________________________________________ Ju hebt 1e en 2e jaars koters en 2e jaars koters hebben wel duits hoor. |
![]() |
|
![]() |
Nja ik heb zovaak mn boeken niet bij, ik neem meestal 1 of 2 boeken mee, van de vakken waar ik iets voor ga doen. Bij de andere vakken doe ik dus ook die vakken... dus ik vind het niet echt redelijk. Maar als jullie bij jou op school altijd je boeken bij je moeten hebben, dan moet je ze ook altijd bij hebben...
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Bij mij op school is het zo dat als je je boek vergeet je een aantekening krijgt, heb je 2 aantekeningen voor 1 vak, krijg je strafwerk. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
autodropje schreef:
nah, t kan ermee door. Tis niet redelijk, maar wordt wel vaker gedaan, voor een boek vergeten wordt je er ook wel eens uitgegooid en dat staat hier gelijk met een uur corvee vergeet jij je wb nederlands nou een lesje niet ![]() ![]() sorry let nie op mij wil je.. k ben irritant heute mittag ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
op 't moment dat je bovenstaand berichtje postte was het al 22.33 uur ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ach ik moest een keer nakomen en toen moest ik een uur lang het hele boek overgaan schrijven zover als ik kwam, en een vriend van mij die moet omdat hij er een keer uitgestuurd is omdat hij niks deed moet hij een uur gaan afwassen (duh!!) en nouw moet hij ook nog omdat hij een uur (met proefwerk) gespijbeld had en nouw moet hij dus twee uur het plein gaan vegen....duh! ik moest ook een keer nakomen en toen moest ik bij een andere klas inzitten in de les die ik al lang gehad had en toen moest ik huiswerk gaan maken of in elk geval niks zeggen.duh!@ hoezo dommm!!!
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb 2x strafwerkgehad. 1x omdat ik op een andere plaats was gaan zitten. Gemaakt
![]() Toen ik in de derde klas zat moest ik een samenvattig van het hoofdstuk maken, omdat ik m'n boek vergeten was. Das nou een voorbeeld van nuttig strafwerk. Ik mocht het in de les doen, met het boek van de leraar. Maar ik moest het thuis afmaken. Maar het was al 'af' in de les |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
Met een schooljuffrouwstemmetje op: Moet je ook maar je werkboek niet vergeten!!
Serieus: Ik vind het belachelijk. Iedereen vergeet toch weleens wat. Nou dan? De meeste leraren vergeten ook weleens wat en sommigen zelfs meer dan wat. Bovendien zei je dat het je eerste keer was. Het schooljaar is bijna om, dus waar maakt hij zich druk om.
||
Verwijderd
|
Citaat:
dan schrijf je alleen over van .. " zonder medeweten van de auteur mag niets worden vermenigvoudigt blabla :" je weet wel en dat schrijf je 3 keer over en dan geef je het hem hij zal er best om kunnen lachen ![]() |
![]() |
|
![]() |
In principe vind ik het wel erg streng, iedereen vergeet wel eens wat. Bovendien vind ik wel dat als hij zo'n straf geeft, hij dat van tevoren moet aankondigen aan het begin van het jaar, "Wie zijn werkboek vergeet moet zoveel blaadjes huiswerk schrijven". Anders komt zo'n maatregel nogal uit de lucht vallen.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||