Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-05-2006, 19:11
basje20
basje20 is offline
Hey,

Nu de examenperiode weer is aangebroken(2e jaar universiteit) zit ik weer met dat rotgevoel... ik voel me dus eenzaam, beetje depri en vooral angst om niet te slagen en heel de zomer te moeten blokken. Het probleem is dat ik er constant over zit te denken en het studeren op zich dus helemaal niet vooruitgaat. Vorig jaar tijdens de eindexamens had ik hetzelfde gevoel en de resultaten waar dus ook slecht. Tijdens de kerstperiode vorig jaar en dit jaar had ik het niet... en had toen ook goede resultaten. Ben tijdens de loop van het jaar supergelukkig, heb veel vrienden, hobby's etc al wat je maar wilt. Maar toch dat ontzettende kutgevoel waar ik vroeger eigenlijk nooit last van had. Tijdens het jaar heb ik zo ontzettend veel moed en plannen... maar valt nu dus allemaal weg. Zou dit verholpen kunnen worden met "pilletjes" tegen faalangst oid. ?

Nou geen niet antwoorden dat ik naar de psycholoog/arts oid moet gaan want daar heb ik ig geen tijd voor en het heeft louter met examens te maken.

groetjes en hopelijk hebben jullie met spoed raad!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-05-2006, 19:55
kroot
kroot is offline
Op de meeste universiteiten heb je volgens mij wel faalangsttrainingen of examen trainingen. En anders kan een studentenpsycholoog je daarbij misschien verder helpen??
En hele dagen blokken helpt ook niet. Dus gun jezelf ook leuke dingen, houd pauzes, bel daarin vrienden, ga een blokje om etc...
Succes!
Met citaat reageren
Oud 23-05-2006, 20:01
Verwijderd
Ik heb dat gevoel ook. Je mag me best PMen als je wilt.

Wat bij mij helpt me goed te voelen, is gitaarspelen. Doe dingen waar je goed in bent en waar jij je goed bij voelt als je even down bent.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten