Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-02-2006, 12:24
Lo_Siento
Lo_Siento is offline
Omdat mijn vrienden en ik gewoon zin hebben in een stap/zuip vakantie willen we graag naar Lloret of Salou of iets dergelijks. Maar als je op internet kijkt is bijna alles van Lloret al volgeboekt en Salou nog nauwelijks. Ik vroeg me af of er nou echt veel verschil tussen deze 2 zit? Ik bedoel het is allebei massal, leuk nachtleven etc. En daar gaat het ons ook om. Iemand toevallig ervaring met beide?
Oud 08-02-2006, 12:36
HybridTheory
HybridTheory is offline
Het komt denk ik omdat Lloret de Mar ook (vooral) heel populair is bij gezinnen met kleine kinderen, en Salou veel minder. En ik denk dat zulke gezinnen eerder hun vakantie boeken dan jongeren die er zoals jullie eigenlijk vooral naartoe gaan om te feesten.
Oud 08-02-2006, 12:46
Verwijderd
Ik heb met beide ervaring. En als je gewoon een vakantie zoekt met zuipen en uitgaan en strand kan je prima naar allebei toe. Lloret zul je misschien nog iets meer gezinnen aantreffen en ik Salou vind je iets meer bierzuipende Engelsen (ook veel Engelse gezinnen).
Het is maar net wat je wilt. Waar je in Salou Port aventura hebt, een ontzettend groot attractiepark. Heb je in Lloret waterstudio's waar je natuurlijk zomers veel plezier kan hebben.
Het strand in Salou vind ik persoonlijk mooier omdat er een enorme boulevard is. Maar in Lloret is het ook erg gezellig en leuk.

Het heeft allebei wel wat eigenlijk. Lloret al je alleen net iets meer Nederlanders vinden in een andere leeftijdsklasse.
Oud 17-04-2006, 17:45
joehoe19
joehoe19 is offline
Citaat:
Lloret al je alleen net iets meer Nederlanders vinden in een andere leeftijdsklasse.
lees: jonger ...
ben zelf ook in lloret geweest in juni vorig jaar en het was mij net ff allemaal te jong... maar voor de rest is lloret egt super hoor
Oud 17-04-2006, 18:08
saartje19
saartje19 is offline
Volgens mij ligt de gemiddelde leeftij rond de 16/17, maar is verder wel gezellie
Oud 17-04-2006, 23:17
Verwijderd
Citaat:
joehoe19 schreef op 17-04-2006 @ 18:45 :
lees: jonger ...
ben zelf ook in lloret geweest in juni vorig jaar en het was mij net ff allemaal te jong... maar voor de rest is lloret egt super hoor
ik denk inderdaad ook wel jonger, Lloret heeft voor veel mensen net nog weer iets onschuldigers.
Oud 18-04-2006, 13:22
remy476
remy476 is offline
ik ga 2 juni naar Lloret, hotel samba
Oud 19-04-2006, 18:03
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Ik ben eens in Lloret geweest, is niet mijn ding maar ik kan begrijpen dat mensen zich daar thuisvoelen en zich er wel kunnen amuseren. Wel duur met entree e.d. en soms erg warm in de disco's.
Oud 20-04-2006, 20:50
EvilConduct
EvilConduct is offline
Wat je ook doet: trap niet in de praatjes van de proppers!
Oud 21-04-2006, 09:25
Dionysus
Dionysus is offline
Been there done that. Maarja kwam er achter dat het niet mijn ding was.

Ff over de proppers:
Eerste dag hadden wij niet eens door dat we naar binnen zijn gelokt onder valse voorwenselen, immers dj jean zou draaien... het was zijn Belgische naamgenoot

Dag hierna hebben we, noodzakelijk onderzocht hoe je die irri proppers kunt ontwijken... paar voorbeelden:
a. niks zeggen, niet zo leuk maar wel doeltreffend.
b. Zeggen dat je een filmster bent
c. Zeggen dat je uit dor-ka-dor-ka-stan komt. (de plek waar de terroristen uit Team America team police vandaan kwamen)
d. No se de aqui
e. naapen, (denk maar ff terug toen je nog klein was) is erg leuk maar sommige proppers terkken dit niet...

Maare als je wilt gaan zuipen met je vrienden, in lorret moet je bij diverse dingen al royaal betalen voor de toegang... en als je vaker wilt komen is een pas erg aan te raden. Als het erom draait dat je met je vrienden een leuke tijd hebt en lekker goedkoop kan zuipen, zou ik niet gaan voor lorret.

Mocht je toch naar lorret gaan, rechts op de boulevard (waar o.a. beatchmasters en andere bedrijven vaak zitten) kun je goed ontbeiten.

Tevens raad ik je aan niet het zelfde te doen als moi, ga er voor het gemak ff van uit dat je via een jongerenorganisatie erheen gaat. Mocht je naar Barcalona willen, doe dit dan op eigen initatief en koop geen pakket waarmee je er ook komt. Hiermee voorkom je dat je veel geld kwijt bent en in mijn ogen nog belangrijker... je zit vast aan een tijdsklok. Zelf heb ik om barca te bezoeken rond de 30 euro bepaald.

Kreeg na het stappen van 3 meiden te horen dat zij alles op eigen innitatief hebben gedaan, kosten onder de 25 euro en je bepaald zelf waar je heen gaat (erg fijn als je niet van voetbal houd)

Hopelijk heb je iets aan mijn post.
Oud 21-04-2006, 11:18
EvilConduct
EvilConduct is offline
Hahaha, we liepen meestal in een rij door die smalle straatjes daar. We waren met 10 man. Die kutproppers vroegen mij nooit wat en begonnen altijd bij een van mijn vrienden.
Vond ik niet erg.

Wat ook leuk was, als ze toch begonnen, om letterlijk in hun gezicht te blaffen. Stelletje hufters zijn het.
Oud 21-04-2006, 13:22
remy476
remy476 is offline
waar kun je zo'n disco-pas kopen?
Oud 21-04-2006, 15:43
EvilConduct
EvilConduct is offline
Citaat:
remy476 schreef op 21-04-2006 @ 14:22 :
waar kun je zo'n disco-pas kopen?
Aan de deur van zo'n ellendige tent en soms bij proppers.
Die lui verkopen trouwens vaak een hoop onzin, dus let goed op wat ze je aanbieden. Soms zeggen ze je dat elk drankje 2 euro is en blijkt later dat alleen bier en wijn zo 'goedkoop' is.
Ik heb toen bij meerdere tenten een pas gehaald en de hele avond screwdrivers (vodka-jus) gedronken zonder er voor te betalen.
Oud 08-05-2006, 18:52
nathalies
nathalies is offline
Salou
Oud 29-05-2006, 08:16
Zwerfgids
Zwerfgids is offline
Tja dat zijn populaire plekken,

Maar wellicht heb je iets aan deze site.

http://lastminute.zwerfgids.nl/

succes en een fijne vakantie!!
Advertentie

Regels voor berichten