Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-03-2005, 14:15
1scarface1
1scarface1 is offline
Ik heb nu ongeveer 7 maanden een relatie met een meisje waar ik zielsveel van hou. Maar gisteren zei ze tegen mij dat ze vorig weekend een reisje naar Salou geboekt had zonder er het met mij over te hebben. Op zich vind ik het niet heel erg dat ze naar Salou gaat met vriendinnen, maar ze is ook al met vriendinnen gaan skien. Het ergste vind ik dat ze het er met mij over praatte voordat ze beslist had te gaan.

Hoe zouden jullie hierop reageren? Ik was best wel teleurgesteld
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-03-2005, 14:16
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
dit klinkt niet positief
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 14:17
Maurice
Maurice is offline
zeg het tegen haar dat je het niet leuk vindt, niet tegen ons.
(nouja, mag wel tegen ons, maar dat is niet van belang)
Oud 02-03-2005, 14:18
1scarface1
1scarface1 is offline
Ik heb het inmiddels tegen haar gezegd. Ik vraag mij enkel af of ik niet overgereageerd heb door te zeggen dat ik het totaal niet lief vond
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 14:21
Verwijderd
misschien heeft ze het tamelijk impulsief besloten? Dan vind ik 't niet vreemd dat jij er van te voren niets van wist, ze kan je moeilijk opbellen bij welk besluit dat ze neemt.
Als ze het al tijden van plan was en er niets over heeft gezegd tot het zeker was, dan vind ik 't ook wel vreemd. Maar niet onlief ofzo... gewoon raar.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 14:34
leucomelas
leucomelas is offline
uhm, ik zou dat wel eerst met me vriend bespreken lijkt me... klinkt idd niet echt geweldig...
Oud 02-03-2005, 14:42
shibby almighty
shibby almighty is offline
ja nu je getrouwd bent kan je vriendin het zeker niet maken om met haar vriendinnen op vakantie te gaan.
Ze moet verplicht binne je gezichtsveld blijven wie weet wat er anders gebeurt
Oud 02-03-2005, 14:47
Cæles
Cæles is offline
Citaat:
shibby almighty schreef op 02-03-2005 @ 15:42 :
ja nu je getrouwd bent kan je vriendin het zeker niet maken om met haar vriendinnen op vakantie te gaan.
Ze moet verplicht binne je gezichtsveld blijven wie weet wat er anders gebeurt
Anders lees je even wat er staat

Anyway, ik zou het ook niet leuk vinden als ik achteraf zou horen dat mn vriend op vakantie zou gaan.
Hoe reageerde ze op je toen je dat zei?
Oud 02-03-2005, 15:05
shibby almighty
Citaat:
Cæles schreef op 02-03-2005 @ 15:47 :
Anders lees je even wat er staat

Anyway, ik zou het ook niet leuk vinden als ik achteraf zou horen dat mn vriend op vakantie zou gaan.
Hoe reageerde ze op je toen je dat zei?
het is duidelijk ook serieus bedoelt
Oud 02-03-2005, 15:07
Cæles
Cæles is offline
Citaat:
shibby almighty schreef op 02-03-2005 @ 16:05 :
het is duidelijk ook serieus bedoelt
Misschien zou het grappig zijn als jouw niet-serieuze reactie iets maken had met het onderwerp van dit topic...
Oud 02-03-2005, 15:13
Mariekje*
Mariekje* is offline
Hmm klinkt me niet erg positief in de oren, de bestemming ook al niet echt. Persoonlijk vind ik het niet meer dan 'logisch' dat je dergelijke dingen even met elkaar bespreekt, wat niet wil zeggen dat je het recht hebt haar te beperken in de dingen die zij leuk vind maar waar jij het niet mee eens bent, je mening laten horen of erover praten is nooit verkeerd. Wat ze er dan uiteindelijk mee doet en of ze zich er wat van aan zal trekken is een ander verhaal, ik zelf kan me niet voorstellen dat ik de mening van m'n vriend over dergelijke dingen zou weten te negeren, bedoel.. ach, zou hem gewoon niet met een ongemakkelijk gevoel achter willen laten. Zoals al eerder gevraagd, hoe reageerde zij, toen jij vertelde dat je het niet echt op prijs stelde?
Oud 02-03-2005, 15:27
1scarface1
1scarface1 is offline
Ok, ik ben dan toch al blijkbaar niet de enige die er zo over denkt.
In het begin reageerde ze alsof ze het normaal vond zoals zij het deed. Maar nu zegt ze dat ze het begrijpt, maar toch is het volgens mij niet zo. Want nu denkt ze eerder dat ik het haar verbied om met vriendinnen op vakantie te gaan. Terwijl dat dat helemaal ni zo is want ik ga zelf ook met vrienden wel eens n weekendje weg , maar dan zeg ik het haar wel voordat ik het boek.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 15:31
Verwijderd
Ik snap, om eelrijk te zijn je probleem niet. Is niet slecht bedoeld, maar jullie gaan 7 maanden met elkaar, wil dat zeggen dat ze je bij elke beslissing moet opbelle? Mss is ze gwoon heel erg gesteld op dr vrijheid van keuze. Weet jij veel! Je moet dr gwoon vertrouwe, en als ze ech van je houd, gaat ze niet vreemd....
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 15:36
Sade
Sade is offline
Citaat:
HvJ schreef op 02-03-2005 @ 16:13 :
Hmm klinkt me niet erg positief in de oren, de bestemming ook al niet echt. Persoonlijk vind ik het niet meer dan 'logisch' dat je dergelijke dingen even met elkaar bespreekt,
Inderdaad. Salou is een bestemming die gewoon een slechte naam heeft, ik snap best wel dat je je zorgen maakt. Ze had het je moeten vertellen vind ik, zeker omdat je je zorgen zou kunnen maken over het feit of ze wel trouw aan je blijft als ze daarheen gaat.

Ik ga zelf met 12 meiden naar Kreta in de zomer, en dit heb ik ruim van te voren aan mijn vriend verteld. Hij gaat zelf naar dezelfde bestemming met zijn vrienden, maar dan een paar weken later.
Oud 02-03-2005, 15:40
niam
niam is offline
Oke, ik begrijp het.

Ik benijd de mensen die hier verkondigen dat ze er zelf geen probleem van zouden maken, maar ik twijfel dan ook meteen aan de ervaring van deze mensen op dit gebied.

Ik vind dat soort dingen ook altijd lastig, als mijn vriendin zoiets "groots" vastlegd voor in de toekomst, zonder mij daarbij te betrekken, of in te lichten.

Je denkt dan: zou het niet leuker zijn als wij samen op vakantie zouden gaan. Natuurlijk een ireele gedachte, want je kunt haar niet "aan de riem" houden, maar ik snap het probleem heel goed.
Oud 02-03-2005, 15:41
1scarface1
1scarface1 is offline
Ik wil zo ook vrij in haar keuze laten, ze moet dat zelf weten. Maar waarom zegt ze het gewoon niet op voorhand dat ze een reis wilt boeken. Het is naar mijn mening toch normaal dat je dat wel doet, je wilt toch samen je van de vakantie genieten. Niet dat zij eerst 10 dagen met vriendinnen gaat en dan ik meteen 10 dagen daarna met vrienden en dan nog eens een weekje samen zeker. Als je het op voorhand niet bespreekt, krijg je zo iets.

We willen dus ook samen op vakantie gaan, maar we hadden afgesproken om last-minute te boeken, om zo niet met de problemen te zitten als het voor de reis uit zou zijn.
Ik heb haar ook niet meer gesproken maar naar mijn mening heeft ze aan haar ouders gevraagd voor op vakantie te gaan met vriendinnen maar nog niets over onze plannen verteld. Dus zou het mij niet verwonderen dat ze niet met mij mag gaan.

Laatst gewijzigd op 02-03-2005 om 15:45.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 16:25
esprit-chick
esprit-chick is offline
misschien is het voor haar vanzelfsprekend dat ze ook met haar vriendinnen iets zou gaan doen, dat ze dit specifieke reisje niet heeft aangekondigd, kan idd zijn omdat ze het impulsief hebben besloten.

ik zou er niet te veel achterzoekn, maar als je twijfelt of zij dan ook nog wel met jou mag, zou ik dat wel ff checke ja
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 16:42
groovy
groovy is offline
Ik kan je wel begrijpen, ik bespreek al mijn vakantieplannen met mijn vriend. En dat hoeft dus heus niet te betekenen dat ik elke beslissing in mijn leven met hem bespreek. Maarja de vakantie wil je inderdaad toch ook samen plannen. Ik heb eerst met hem een datum gepland en gezegd dat ik misschien erna of ervoor nog met vriendinnen iets ga doen, maar verder nog niets besloten.

Hij zegt nu al dat hij niets gaat doen, als alleen met mij op vakantie. Ik vind het fijn dat we dit zo duidelijk met elkaar besproken hebben, je wilt toch weten waar je aan toe bent.

Vooral na 7 maanden vind ik het een beetje flauw dat ze dit heeft gedaan. Ik vind dus zeker wel dat je een punt hebt en zou het er echt eens goed over hebben. Ik snap van jouw kant ook wel dat het helemaal niet over het eventuele vreemdgaan gaat in Salou, alswel dat ze het er met jou over had kunnen hebben. Zodat je het gevoel hebt dat je ook belangrijk voor haar bent, en niet alleen maar haar vriendinnen.

Echt, praat er met haar over. Sterkte!
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 16:46
Verwijderd
Citaat:
Sarah schreef op 02-03-2005 @ 15:21 :
misschien heeft ze het tamelijk impulsief besloten? Dan vind ik 't niet vreemd dat jij er van te voren niets van wist, ze kan je moeilijk opbellen bij welk besluit dat ze neemt.
Als ze het al tijden van plan was en er niets over heeft gezegd tot het zeker was, dan vind ik 't ook wel vreemd. Maar niet onlief ofzo... gewoon raar.
Dat vind ik een beetje onzin. Je hebt idd gelijk als het om een avondje uit of een middagje winkelen gaat. Maar ik vind dat je het wel even aan je partner mag vertellen als je van plan bent om met vriendinnen op vakantie te gaan.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 16:46
Balance
Balance is offline
Baal je er nu van omdat ze naar Salou gaat? Dus de plaats van bestemming? Aangezien het een bepaalde naam heeft en je je dan zorgen zou kunnen maken over wat er daar gebeurt?
Of is het omdat ze met d'r vriendinnen gaat en dus niet met jou? Terwijl jij graag met d'r weg had gewild?

Dat is me namelijk niet helemaal duidelijk.

Maar in het eerste geval: vervelend voor jou, maar niet iets waarom ik het d'r zou verbieden (als je dat recht uberhaupt al hebt). Jaloezie is een eigenschap die jou niet aantrekkelijk maakt, dus probeer je vertrouwen te halen uit de maanden dat jullie al samen zijn.
In het tweede geval: praat er nog eens over. Zoek naar oplossingen (dat ze korter gaat, dat jullie een andere keer samen weg gaan enz.)
Oud 02-03-2005, 16:51
shibby almighty
Citaat:
Cæles schreef op 02-03-2005 @ 16:07 :
Misschien zou het grappig zijn als jouw niet-serieuze reactie iets maken had met het onderwerp van dit topic...
mischien moeten mesnen van 17 niet net doen alsof getrouwt zijn en helemaal gestoord worden als hun vriedinnetje toevalligzelf wel een leven heeft buiten haar vriend
Oud 02-03-2005, 16:55
Mindfields
Mindfields is offline
JA duhhhh natuurlijk heeft ze dat! Maar dan kan ze toch wel overleggen voordat ze iets doet!
Oud 02-03-2005, 16:56
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
binnekort kan je een ecard verwachten van www.dumpjeschatje.nl
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 17:25
1scarface1
1scarface1 is offline
Salou heeft idd wel een naam, en geef eerlijk toe dat ik er wel wat schrik voor heb, maar ik gun ze het wel. Zij mag haar plezier ook hebben he.
Ik heb mss ook wel wat overgereageerd maar ik was gwn verschrokken.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 17:27
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
hoe reageerde zij erop dat je het niet fijn vond dat ze het niet met jou had besproken?
Oud 02-03-2005, 17:29
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
L-to-the-E schreef op 02-03-2005 @ 18:25 :
Salou heeft idd wel een naam, en geef eerlijk toe dat ik er wel wat schrik voor heb, maar ik gun ze het wel. Zij mag haar plezier ook hebben he.
Ik heb mss ook wel wat overgereageerd maar ik was gwn verschrokken.
totdat je zon ecard krijgt
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 17:44
DR.Avalanche
DR.Avalanche is offline
Citaat:
Mr. Pignati schreef op 02-03-2005 @ 17:56 :
binnekort kan je een ecard verwachten van www.dumpjeschatje.nl
Oud 02-03-2005, 17:52
Wuotan
Wuotan is offline
Ze gaat toch een potje neuken in Salou joh, waar is Salou anders voor? Honderden discotheken in de buurt, vol met players die graag hun purpergekopte liefdessalami zonder schroom in jouw vriendin proppen. Als ik jou was zou ik het zo snel mogelijk uitmaken, dan hoeft ze je ook niet te bedriegen
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 18:22
Billy_bob
Billy_bob is offline
Ok, maak het maar uit voordat ze weggaat....ze gaat toch wel vreemd. Salou, lloret allebei 1 groot zuip, neukfestijn...knappe meid die het daar zonder vreemdgaan uithoudt! Welke debiel gaat er uberhaubt heen als die een vriend/vriendin heeft? Stel jezelf die vraag eens....
Oud 02-03-2005, 18:24
Billy_bob
Billy_bob is offline
Citaat:
L-to-the-E schreef op 02-03-2005 @ 15:18 :
Ik heb het inmiddels tegen haar gezegd. Ik vraag mij enkel af of ik niet overgereageerd heb door te zeggen dat ik het totaal niet lief vond
ze is toch niet van jou? Je maakt het alleen maar erger door er HARD wat van te zeggen. Als je zegt: Leuk joh, gezellig...ga je met je vriendinnen? dan denkt zij: oh hij vertrouwd me volledig, nou ik ga gewoon een leuke tijd hebben. Anders denkt ze wanneer ze dronken is: waarom niet?
Oud 02-03-2005, 19:00
Whateverrr
Whateverrr is offline
Tja, idd.. Ze is niet van jou, jullie zijn niet getrouwd en zijn geen eeuwen samen. Niet dat dat er iets toe doet, maar die meid heeft gewoon zin om lekker met vriendinnen op vakantie te gaan! Daarom houdt ze niet minder van jou hoor.. En dat ze het niet onmiddelijk heeft verteld.. Tja boeiend, ze heeft het je toch gewoon vlak daarna verteld..
Vraag me af wat het probleem dan verder is...
Oud 02-03-2005, 19:02
Boris_Beer
Boris_Beer is offline
Wat moet je ervan vinden? Jij kent haar, is ze altijd zo? Ook met andere dingen in je relatie? Kijk dat mensen op vakantie gaan met hun vrienden is normaal, maar ik vind het wel vreemd dat ze niet eff dat van te voren met je bespreekt.

Of je het uit moet maken of niet hangt van jou af. Als jij er mee kan leven dan moet het gewoon laten gaan en als je er problemen mee hebt moet je het uitmaken. Klinkt heel simpel en dat is het ook. Er wat van zeggen heeft geen zin want dan denkt ze alleen dat je jaloers bent en afhankelijk en dat is geen aantrekkelijke eigenschap. Dan is de kans alleen groter dat ze vreemd gaat daar. Dit zijn van die dingen die op termijn je relatie verpesten, want zit hier gewoon mee en dit blijft in je achterhoofd zitten de volgende keer dat er weer zoiets gebeurt komt het allemaal weer boven en reageer je nog heftiger. Je gaat elkaar gewoon in de weg zitten.

Face it jij en zij hebben gewoon andere ideeen over relaties en de vrijheid die je daar in heb. Mijn advies: uitmaken! De zomervakantie is nog lang en al die tijd gaat dit tussen jullie instaan want je blijft dit haar kwalijk nemen…
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 20:11
Avalon_Mae
Avalon_Mae is offline
Wat een grote onzin zeg!! Je verschilt ergens over van mening, en dús moet je het maar uitmaken?! Relaties duren bij jou(/jullie) zeker niet langer dan een paar weken of wel?

Tsja, vervelend dat het zo gebeurd is. Ik zou het ook niet zo tof vinden als mijn vriend waar ik 7 maanden mee had, zonder mij even in te lichten een vakantie had geboekt naar Salou. Het klinkt alsof ze het zo gepland had. Maar dat hoeft natuurlijk niet, als ze een héél impulsief persoon is. Anders heeft ze nu wel erg weinig rekening gehouden met jou, vooral als je zegt dat ze nu waarschijnlijk van haar ouders niet meer met jou op vakantie mag. Misschien toch nog een keer met haar over hebben?
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 20:18
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
Whateverrr schreef op 02-03-2005 @ 20:00 :
Tja, idd.. Ze is niet van jou, jullie zijn niet getrouwd en zijn geen eeuwen samen. Niet dat dat er iets toe doet, maar die meid heeft gewoon zin om lekker met vriendinnen op vakantie te gaan! te neuken Daarom houdt ze niet minder van jou hoor.. En dat ze het niet onmiddelijk heeft verteld.. Tja boeiend, ze heeft het je toch gewoon vlak daarna verteld..
Vraag me af wat het probleem dan verder is...
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 20:26
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Laat haar gewoon lekker,
als ze 10 jongens neukt op vakantie houd ze toch niet van je en was het nooit iets geworden
en anders geen probleem toch

vindt het altijd zo vreemd(merk het soms zelfs bij mezelf, kan er niet tegen ) dat mensen hun partner niet vertrouwen, das toch vreemd, alsof je haar wilt verdedigen tegen andere mannen, in plaats haar het vertrouwen te geven dat ze die mannen ook ik haar eentje wel met rust kan laten
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 20:28
Myuki
Myuki is offline
uhh boeie?
Oud 02-03-2005, 20:29
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
Myuki schreef op 02-03-2005 @ 21:28 :
uhh boeie?
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 20:37
Boris_Beer
Boris_Beer is offline
Citaat:
Wat een grote onzin zeg!! Je verschilt ergens over van mening, en dús moet je het maar uitmaken?! Relaties duren bij jou(/jullie) zeker niet langer dan een paar weken of wel?
Het heeft niet te maken met een verschil van mening maar meer met een verschil van opvatting over hoeveel vrijheid je in relaties hebt. Als de topicstarter er mee kan leven dan best... Maar zo te horen heeft ie er moeite mee en dan denkt hij toch anders over relaties dan zij doet... Uiteindelijk gaat die relatie daar ook kapot aan, beter gelijk uitmaken en een ander zoeken als je er niet mee kan leven.

Relaties varieren bij mij, als iemand niet bij me blijkt te passen maak ik het uit en andersom, lijk me logisch..
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 22:54
Neiu
Neiu is offline
Citaat:
metroidminded schreef op 02-03-2005 @ 21:26 :
Laat haar gewoon lekker,
als ze 10 jongens neukt op vakantie houd ze toch niet van je en was het nooit iets geworden
en anders geen probleem toch

vindt het altijd zo vreemd(merk het soms zelfs bij mezelf, kan er niet tegen ) dat mensen hun partner niet vertrouwen, das toch vreemd, alsof je haar wilt verdedigen tegen andere mannen, in plaats haar het vertrouwen te geven dat ze die mannen ook ik haar eentje wel met rust kan laten

Hij vraagt alleen maar of we het, net als hij, vreemd vinden dat zijn vriendin vakantiereisjes boekt zonder het van tevoren hem te vertellen/met hem te overleggen.
En ja, dat vind ik raar. Vertellen/overleggen lijkt me heel gezond in een relatie, zeker alstie al wat langer duurt.
Oud 03-03-2005, 00:30
Maroon
Maroon is offline
Ik zou het vreemd vinden, helemaal omdat het heel toevallig ook nog eens om Salou gaat.

Ik heb mijn ex ooit een keer verboden om naar Salou te gaan. Ik heb het niet op die manier gezegd, maar wel wat de risico's zijn van het naar Salou gaan en dat ik echt gek zou worden van het idee dat ze daar zou zitten gezien echt iedereen daar toch wel vreemd gaat. Toen is ze dus niet gegaan.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2005, 08:45
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Neiu schreef op 02-03-2005 @ 23:54 :

Hij vraagt alleen maar of we het, net als hij, vreemd vinden dat zijn vriendin vakantiereisjes boekt zonder het van tevoren hem te vertellen/met hem te overleggen.
En ja, dat vind ik raar. Vertellen/overleggen lijkt me heel gezond in een relatie, zeker alstie al wat langer duurt.
7 maanden is toch niet zo extreem lang
en op die leeftijd al alles over leggen

Heb zelf ook een keer een vriendin gehad, die had dus al een reis naar salou(of lorrete mar, zoiets in ieder geval) geboekt, en die wou em dus afzeggen omdat ze nu met mij had en dacht dat ik jalours zou worden.
Ik heb haar dus min of meer overgehaald wel te gaan
Met citaat reageren
Oud 03-03-2005, 10:52
Verwijderd
Citaat:
lareno schreef op 02-03-2005 @ 17:46 :
Dat vind ik een beetje onzin. Je hebt idd gelijk als het om een avondje uit of een middagje winkelen gaat. Maar ik vind dat je het wel even aan je partner mag vertellen als je van plan bent om met vriendinnen op vakantie te gaan.
ja, maar ze heeft het ook tegen hem gezegd? Als ze het impulsief hebben besloten en toen diezelfde dag nog geboekt hebben, vind ik het niet vreemd dat hij het pas hoort als ze al geboekt hebben. TS heeft alleen nog steeds niet gezegd of 't een impulsief besluit was of niet.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2005, 12:23
Verwijderd
Het zeggen voor je iets boekt? Dat vind ik ook onzin, tenminste, als je zoiets impulsief besluit en gewoon op een middag met je vriendinnen een reisbureau inrent...
Kijk, als je het al maanden loopt te plannen en je bent er enthousiast over, maar nog zeg je er niets over tegen je vriend, dan lijkt mij dat niet juist. Maar ik ga absoluut niet met mijn vriendje overleggen over waar IK heen ga op vakantie en met wie, en ik verwacht ook absoluut niet dat hij dat met mij doet. Hooguit om te kijken of we nog wat tijd voor elkaar overhouden.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2005, 14:21
melkpakje
melkpakje is offline
Eerlijk gezegd vind ik het een beetje overdreven om dat hier neer te zetten, zo erg is het toch niet? Het lijkt me nogal obsessief als je vriendin je alles moet vertellen
Oud 03-03-2005, 14:42
Iduna
Iduna is offline
Misschien wilde hij wel met haar op vakantie. Ik weet niet hoeveel mensen 3 keer in een jaar op vakantie kunnen? Dus het lijkt me niet raar dat hij wil weten wat ze in de zomer gaat doen.
Hij komt bij mij niet over al bezitterig of zo, maar om de reden van hierboven, zou ik dus ook wel teleurgesteld zijn.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2005, 16:01
lieve
lieve is offline
Mja,
mijn vriend gaat met een hele bende vrienden van hem naar Loret de Mar...
Maar ik wist al dat hij opnieuw zou gaan deze vakantie nog voor ik met hem samen was. Dus ik wist ergens dat ik zulke dingen zou tegemoet gaan. Idd als jij er helemaal niks van wist, is dat steeds wel even slikken. Vooral omdat je weet waarvoor deze steden staan!!!!

En ja, ik weet waarvoor die steden staan en dat mijn vriend er ook heen trekt. En ik kan wel zitten zeuren dat ik hem vertrouw en dergelijke, maar als ik er niet ben kan ik niet weten wat er gebeurd hé. Hoewel ik waarschijnlijk enkele dagen op bezoek ga...
Maar de vorige keren dat hij gegaan is, was hij single en heeft hij nooit iets gedaan... dus...
Maar ik trek het me niet aan, als ik te weten kom dat hij daar ergens een foutje gemaakt heeft... weet ik wat ik moet doen.

Groetjes Lieve,xxx
Oud 03-03-2005, 16:32
Boris_Beer
Boris_Beer is offline
Citaat:
Maar ik ga absoluut niet met mijn vriendje overleggen over waar IK heen ga op vakantie en met wie, en ik verwacht ook absoluut niet dat hij dat met mij doet. Hooguit om te kijken of we nog wat tijd voor elkaar overhouden.
Dat maakt ook helemaal niet uit, als iemand niet wil overleggen en impulsief wil zijn is daar toch niets mis mee??

Het gaat er alleen om wat je partner ervan vindt en hoe jullie een relatie hebben. Sommige mensen willen gewoon veel vrijheid in hun relatie... best, andere zijn wat kleffer... ook niets mis mee.

Het gaat pas mis als twee mensen een relatie hebben die op dit onderwerp verschillend denken, dan kan je het beter uitmaken denk ik. Dit zijn van die dingen in een relatie die je moeilijk kan accepteren van een ander...
Met citaat reageren
Oud 03-03-2005, 17:10
bracelance
bracelance is offline
maak je eens niet zo druk, ze is toch JOUW vriendin. Als ze je leuk vindt gaat ze heus niet vreemd.
Oud 03-03-2005, 21:56
Anaïs
Anaïs is offline
Haha, zo grappig,

ik zou al die stoere jongens / mannen hun gezicht eens willen zien wanneer hun vriendin komt zeggen: "Hallo schat, in juli ga ik met vriendinnen een week of 2 naar Salou." Zouden jullie echt zo nuchter reageren? I don't think so...

En daarbij, het is de topicstarter niet om bezitterheid of jaloezie te doen, maar om communicatie. Ik vind dat het gevoel dat hij heeft heel terecht is. Wanneer zijn vriendin naar Salou wil, dan kan ze dat toch even bespreken met hem, zodat hij gewoon op de hoogte is?
Met citaat reageren
Oud 04-03-2005, 07:33
Boris_Beer
Boris_Beer is offline
Citaat:
ik zou al die stoere jongens / mannen hun gezicht eens willen zien wanneer hun vriendin komt zeggen: "Hallo schat, in juli ga ik met vriendinnen een week of 2 naar Salou." Zouden jullie echt zo nuchter reageren? I don't think so...

hahahahaha......... deze is echt goed!! Ik denk zeker dat je gelijk heb, allemaal stoere verhalen maar puntje bij paaltje...

Ik zal eerlijk zijn: ik heb zo'n soort situatie meegemaakt en natuurlijk is het niet leuk als het niet besproken wordt van te voren. Ik vind het trouwens ook gewoon netjes, het is toch een kleine moeite. Dat reisburo is er een dag of een week later ook nog wel om met je vrienden/vriendinnen wat te boeken.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten