Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Anyway, ik zou het ook niet leuk vinden als ik achteraf zou horen dat mn vriend op vakantie zou gaan. Hoe reageerde ze op je toen je dat zei?
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik ga zelf met 12 meiden naar Kreta in de zomer, en dit heb ik ruim van te voren aan mijn vriend verteld. Hij gaat zelf naar dezelfde bestemming met zijn vrienden, maar dan een paar weken later.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
binnekort kan je een ecard verwachten van www.dumpjeschatje.nl
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Hij vraagt alleen maar of we het, net als hij, vreemd vinden dat zijn vriendin vakantiereisjes boekt zonder het van tevoren hem te vertellen/met hem te overleggen. En ja, dat vind ik raar. Vertellen/overleggen lijkt me heel gezond in een relatie, zeker alstie al wat langer duurt.
|
![]() |
Ik zou het vreemd vinden, helemaal omdat het heel toevallig ook nog eens om Salou gaat.
Ik heb mijn ex ooit een keer verboden om naar Salou te gaan. Ik heb het niet op die manier gezegd, maar wel wat de risico's zijn van het naar Salou gaan en dat ik echt gek zou worden van het idee dat ze daar zou zitten gezien echt iedereen daar toch wel vreemd gaat. Toen is ze dus niet gegaan. |
![]() |
||
Citaat:
en op die leeftijd al alles over leggen ![]() Heb zelf ook een keer een vriendin gehad, die had dus al een reis naar salou(of lorrete mar, zoiets in ieder geval) geboekt, en die wou em dus afzeggen omdat ze nu met mij had en dacht dat ik jalours zou worden. Ik heb haar dus min of meer overgehaald wel te gaan ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Het zeggen voor je iets boekt? Dat vind ik ook onzin, tenminste, als je zoiets impulsief besluit en gewoon op een middag met je vriendinnen een reisbureau inrent...
Kijk, als je het al maanden loopt te plannen en je bent er enthousiast over, maar nog zeg je er niets over tegen je vriend, dan lijkt mij dat niet juist. Maar ik ga absoluut niet met mijn vriendje overleggen over waar IK heen ga op vakantie en met wie, en ik verwacht ook absoluut niet dat hij dat met mij doet. Hooguit om te kijken of we nog wat tijd voor elkaar overhouden. |
![]() |
|
Misschien wilde hij wel met haar op vakantie. Ik weet niet hoeveel mensen 3 keer in een jaar op vakantie kunnen? Dus het lijkt me niet raar dat hij wil weten wat ze in de zomer gaat doen.
Hij komt bij mij niet over al bezitterig of zo, maar om de reden van hierboven, zou ik dus ook wel teleurgesteld zijn. |
![]() |
|
![]() |
Mja,
mijn vriend gaat met een hele bende vrienden van hem naar Loret de Mar... Maar ik wist al dat hij opnieuw zou gaan deze vakantie nog voor ik met hem samen was. Dus ik wist ergens dat ik zulke dingen zou tegemoet gaan. Idd als jij er helemaal niks van wist, is dat steeds wel even slikken. Vooral omdat je weet waarvoor deze steden staan!!!! En ja, ik weet waarvoor die steden staan en dat mijn vriend er ook heen trekt. En ik kan wel zitten zeuren dat ik hem vertrouw en dergelijke, maar als ik er niet ben kan ik niet weten wat er gebeurd hé. Hoewel ik waarschijnlijk enkele dagen op bezoek ga... Maar de vorige keren dat hij gegaan is, was hij single en heeft hij nooit iets gedaan... dus... Maar ik trek het me niet aan, als ik te weten kom dat hij daar ergens een foutje gemaakt heeft... weet ik wat ik moet doen. Groetjes Lieve,xxx
||
![]() |
Citaat:
Het gaat er alleen om wat je partner ervan vindt en hoe jullie een relatie hebben. Sommige mensen willen gewoon veel vrijheid in hun relatie... best, andere zijn wat kleffer... ook niets mis mee. Het gaat pas mis als twee mensen een relatie hebben die op dit onderwerp verschillend denken, dan kan je het beter uitmaken denk ik. Dit zijn van die dingen in een relatie die je moeilijk kan accepteren van een ander... |
![]() |
|
Haha, zo grappig,
ik zou al die stoere jongens / mannen hun gezicht eens willen zien wanneer hun vriendin komt zeggen: "Hallo schat, in juli ga ik met vriendinnen een week of 2 naar Salou." Zouden jullie echt zo nuchter reageren? I don't think so... En daarbij, het is de topicstarter niet om bezitterheid of jaloezie te doen, maar om communicatie. Ik vind dat het gevoel dat hij heeft heel terecht is. Wanneer zijn vriendin naar Salou wil, dan kan ze dat toch even bespreken met hem, zodat hij gewoon op de hoogte is? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
hahahahaha......... ![]() Ik zal eerlijk zijn: ik heb zo'n soort situatie meegemaakt en natuurlijk is het niet leuk als het niet besproken wordt van te voren. Ik vind het trouwens ook gewoon netjes, het is toch een kleine moeite. Dat reisburo is er een dag of een week later ook nog wel om met je vrienden/vriendinnen wat te boeken. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Mijn vriendin gaat naar Salou.. Verwijderd | 9 | 02-07-2015 11:39 | |
Seksualiteit |
veilige sex muziekvlinder | 35 | 04-01-2006 00:44 | |