![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
heb jij je huidige vriend echt laten testen op aids en soas voordat jullie wat voor vorm van sex dan ook hadden? en pas je die principe echt toe aan iedereen? dan vind ik dat echt heel knap van je! vaak zeggen mensen: ik ging ook niet meteen met mijn huidige vriend/in naar bed maar ik ken hem nu zo goed dat we het zonder doen. dat je hem goed kent is geen excuus om met hem naar bed te gaan en aan te nemen dat het veilig is..het kan dan nog net zo riskant zijn als met iemand die je nog maar een paar uren of dagen kent. wat ik denk is dat veel mensen, als het aankomt op een gespreksonderwerp als dit, beweren dat ze nooit naar bed zouden gaan met iemand zonder condoom tenzij ze 100% zeker weten dat hij niks heeft, maar dat ze als het aankomt op in bed liggen met een jongen of meisje en ze hebben zin in sex, niet zo streng zijn voor zichzelf. ik heb me nog niet laten testen op iets, ik denk dat ik dat sowieso binnenkort wel laat doen.
||
![]() |
Citaat:
Begin vorig jaar is er een jongen in het spel geweest die alles maar wat graag wilde, ik wist dat hij een paar meisjes versleten had en daarnaast vrij experimenteel was geweest met enkele jongens. Niets mis mee natuurlijk, maar ik had nooit wat met hem gedaan als hij zich niet had laten testen. Nu had ik geen 'trek' in hem, en dus is er ook nooit daadwerkelijk iets tussen ons voorgevallen.. Maar anders was de regel gewoon geweest: Of een test, of geen seks. ![]()
||
Citaat:
mocht degene een soa hebben (de man dus) kan de kans op besmetting oplopen tot zo'n 80%.
||
Citaat:
Er blijft een risico dat je zwanger raakt, klein maar toch. En hoe weet je dat iemand geen soa heeft? Sommige soa kan je meteen zien/weten dat hij/zij iets heeft. bij sommige Soa pas na een paar dagen of weken. Maar wat nou als iemand af en toe onbeschermde seks heeft met iemand en nog niet zeker weet of hij/zij onlangs meerdere partners heeft gehad etc. En wat betreft hiv... dat weet je pas na maanden, en soms na jaren. Dat probleem heb ik nu dus wel, wat áls... dan heb je wel een kans dat je iets hebt gekregen. Ik ga er niet vanuit hoor, van mij heeft ze in ieder geval niets gekregen. stond al lang genoeg droog om er zeker van te zijn, hehe En zie daar de ware kerstgedachte ![]() Laatst gewijzigd op 28-12-2005 om 00:10. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|