Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-12-2005, 23:29
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
Ik heb mezelf erop betrapt dat, ondanks de goede voorlichting van de maatschappij tegenwoordig, ik het niet helemaal veilig doe.

ik heb 2 weken geleden gehad met een jongen, wel aan de pil, maar zonder condoom. verder er eigenlijk geen seconde aan gedacht om het wel met condoom te doen, omdat het met mijn ex daarvoor eigenlijk gewoonte was om het gewoon zonder te doen.
maar wat wist ik eigenlijk van deze jongen? hij had wel enge soas kunnen hebben, of aids misschien zelfs wel!

naderhand besefte ik eigenlijk hoe dom ik geweest ben, voor hetzelfde geld had ik nu luizen gehad ofzoiets

nu had ik het er laatst over met een vriendin, en die zei "ben je gek!! sex met een jongen die je niet zo lang kent zonder condoom! nee dat zou ik nooit doen..". maar ze had wel jongens gepijpt zonder condoom.
hypocriet? ja, zonder condoom pijpen kan je ook soas van krijgen toch.

nu was mijn vraag aan men of zij ook zo makkelijk sex met iemand hebben zonder condoom.

als jullie iemand kennen, en jullie willen met elkaar naar bed, wil je dan eerst dat hij zich laat testen op soas en aids?

als je extreem geil bent en jullie hebben geen condoom bij de hand, doen jullie het dan zonder?

denk je uberhaupt na over condooms als je aan het zoenen bent en elkaars kleren aan het uit trekken bent?

of pak je voordat je zelfs begint te zoenen een condoom uit je portomonnee?

heb je wel sex met condoom, maar pijp je zonder? rubber in je mond vindt namelijk niemand echt lekker. en andersom natuurlijk ook, voor de mannen.

antwoord op dit soort vragen en dergelijke graag

Laatst gewijzigd op 25-12-2005 om 11:36.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2005, 23:54
Mariekje*
Mariekje* is offline
als jullie iemand kennen, en jullie willen met elkaar naar bed, wil je dan eerst dat hij zich laat testen op soas en aids?
Als het gaat over seks zonder condoom zal ik niet met iemand naar bed gaan alvorens hij zich heeft laten testen.

als je extreem geil bent en jullie hebben geen condoom bij de hand, doen jullie het dan zonder?
Eigenlijk ook niet.

denk je uberhaupt na over condooms als je aan het zoenen bent en elkaars kleren aan het uit trekken bent?
Eigenlijk altijd als dat nodig is.

Als ik geen vaste relatie heb, heb ik ze altijd wel bij me ja. Dat besef ik ook als we enkel nog aan het zoenen zijn, maar gelijk uit mn portomonnee halen? nee.

heb je wel sex met condoom, maar pijp je zonder? rubber in je mond vindt namelijk niemand echt lekker. en andersom natuurlijk ook, voor de mannen.
Momenteel geen sex mét condoom, en wel omdat ik en mijn vriend al ruim een jaar samen zijn en het dus eigenlijk altijd zonder doen. En als ik moet pijpen met condoom dan pijp ik wel gewoon niet, hoezzé!
Oud 24-12-2005, 23:56
Verwijderd
Ik zou er niet aan moeten denken om met een onbekende te neuken zonder rubbertje. Ik heb net een bijbalontsteking gehad (in mijn geval niet als SOA), dat alleen al is reden genoeg om altijd bescherming te gebruiken (bij onbekenden).
Met citaat reageren
Oud 25-12-2005, 00:08
Nocturnal
Nocturnal is offline
Een paar jaar geleden lag ik met een vakantievriendinnetje in haar tent, ik heb toen nee gezegd omdat we geen condooms hadden... later bleek dat ze de halve camping al had afgewerkt...

Ben dus wel blij dat ik volgehouden heb...
Oud 25-12-2005, 00:11
Verwijderd
Eén voordeel voor mannen: mannen die met een HIV-besmette vrouw neuken lopen veel minder kans om zelf besmet te raken dan andersom (ik geloof dat de kans gemiddeld 10% is).
Met citaat reageren
Oud 25-12-2005, 00:17
Nocturnal
Nocturnal is offline
Citaat:
Snees schreef op 25-12-2005 @ 01:11 :
Eén voordeel voor mannen: mannen die met een HIV-besmette vrouw neuken lopen veel minder kans om zelf besmet te raken dan andersom (ik geloof dat de kans gemiddeld 10% is).
gelukkig
Oud 25-12-2005, 01:52
CrazY G
CrazY G is offline
@ topic starter , heb je je daarna laten testen, want een SOA merk je niet al na 2 weken.
Oud 25-12-2005, 09:10
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Ik zou wel een condoom gebruiken, maar heb al 3 jaar een vaste vriend dus ja Geen ervaring daarmee gehad dus

En laten testen op een soa zou ik dan alleen vragen als we een relatie zouden krijgen en we het zonder condoom willen doen.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2005, 09:59
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
pwnt
Met citaat reageren
Oud 25-12-2005, 11:34
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
Citaat:
HvJ schreef op 25-12-2005 @ 00:54 :
Als het gaat over seks zonder condoom zal ik niet met iemand naar bed gaan alvorens hij zich heeft laten testen.
wat ik denk is dat heel veel mensen dit beweren, maar als het echt aankomt op de realiteit, het niet zo is.
heb jij je huidige vriend echt laten testen op aids en soas voordat jullie wat voor vorm van sex dan ook hadden?
en pas je die principe echt toe aan iedereen?
dan vind ik dat echt heel knap van je!

vaak zeggen mensen: ik ging ook niet meteen met mijn huidige vriend/in naar bed maar ik ken hem nu zo goed dat we het zonder doen. dat je hem goed kent is geen excuus om met hem naar bed te gaan en aan te nemen dat het veilig is..het kan dan nog net zo riskant zijn als met iemand die je nog maar een paar uren of dagen kent.

wat ik denk is dat veel mensen, als het aankomt op een gespreksonderwerp als dit, beweren dat ze nooit naar bed zouden gaan met iemand zonder condoom tenzij ze 100% zeker weten dat hij niks heeft, maar dat ze als het aankomt op in bed liggen met een jongen of meisje en ze hebben zin in sex, niet zo streng zijn voor zichzelf.

ik heb me nog niet laten testen op iets, ik denk dat ik dat sowieso binnenkort wel laat doen.
Oud 25-12-2005, 12:41
Uice
Uice is offline
Ik doe er altijd rubber om als ik met een vreemde ga. Veilig of niet.
Oud 26-12-2005, 19:52
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
muziekvlinder schreef op 25-12-2005 @ 12:34 :
wat ik denk is dat heel veel mensen dit beweren, maar als het echt aankomt op de realiteit, het niet zo is.
heb jij je huidige vriend echt laten testen op aids en soas voordat jullie wat voor vorm van sex dan ook hadden?
en pas je die principe echt toe aan iedereen?
dan vind ik dat echt heel knap van je!
Ik heb het er wel degelijk met m'n vriend over gehad ja, en ja zelfs wanneer iemand het je recht in je ogen zegt "Ik heb me laten testen, en ik ben soa vrij" blijf ik het riskant vinden. Wij hebben de eerste maanden alleen maar seks gehad met condoom, maar na verloop van tijd ben ik hem alsnog op zijn woord gaan vertrouwen. Ik zou hem het licht uit z'n ogen slaan wanneer hij over zulke dingen tegen me zou liegen, en dat besefte hij destijds ook heus wel.

Begin vorig jaar is er een jongen in het spel geweest die alles maar wat graag wilde, ik wist dat hij een paar meisjes versleten had en daarnaast vrij experimenteel was geweest met enkele jongens. Niets mis mee natuurlijk, maar ik had nooit wat met hem gedaan als hij zich niet had laten testen. Nu had ik geen 'trek' in hem, en dus is er ook nooit daadwerkelijk iets tussen ons voorgevallen.. Maar anders was de regel gewoon geweest: Of een test, of geen seks.
Oud 26-12-2005, 20:51
Warsocket
Warsocket is offline
ff 1 ding

schaamluis en schurft krijg je net zo makkelijk met als zonder condoom over
Oud 27-12-2005, 19:13
Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Ik heb sinds kort met een meisje, en we hebben t gisteren gedaan, zonder condoom. Tja, ze is wel aan de pil, maar k hoop niet dat ze wat onder de leden heeft, anders ben ik nu screwed

Met citaat reageren
Oud 27-12-2005, 21:14
freud
freud is offline
Ik doe het nooit met vreemden...

Als ik vrij met een ex-vriendje, dan is het altijd met condoom, omdat ik weet dat ze andere vriendinnetjes na mij hebben gehad, en hm, ik zie het niet zitten om zwanger te worden van een ex (ook niet van een eventueel huidige partner, maar tegen je ex zeggen dat je zwanger van 'm bent lijkt me nog iets gecompliceerder ).
Bij een vaste vriend gaat het na verloop van tijd zonder. Dat is dom ja, want dat wil niets zeggen. Maar na een tijd weet je wel hoe ie van tevoren is omgegaan met meisjes.
Ik weet van mezelf dat ik geen aids heb, omdat ik frequent bloed geef en soa's heb ik naar mijn weten ook niet, dus ik blijf het veilig vinden.
Oud 27-12-2005, 22:57
BrunetJuh
BrunetJuh is offline

Jaa, of ik moet zeker te weten dat hij geen SOA's heeft.

Jaa, ik ben aan de pil, dus dat maakt niet uit.

We doen het altijd zonder condoom. ik ben namelijk aan de pil en we hebben allebei geen SOA's.

Als je diegene net kent wel. Maar bij mijn vriend niet meer. We hebben al lang een relatie en ik ben aan de pil. Is dus nergens voor nodig.

Dat weet ik al niet meer. Die dingen heb ik al zo lang geleden gebruikt.

Ben aan de pil.
Oud 27-12-2005, 23:03
Metal
Metal is offline
Citaat:
de kans is 0.3 tot 3%
mocht degene een soa hebben (de man dus) kan de kans op besmetting oplopen tot zo'n 80%.
Oud 28-12-2005, 00:07
Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Citaat:
BrunetJuh schreef op 27-12-2005 @ 23:57 :

Jaa, of ik moet zeker te weten dat hij geen SOA's heeft.

Ben aan de pil.
Die pil is wel wonderlijk voor jou he.
Er blijft een risico dat je zwanger raakt, klein maar toch.

En hoe weet je dat iemand geen soa heeft? Sommige soa kan je meteen zien/weten dat hij/zij iets heeft. bij sommige Soa pas na een paar dagen of weken. Maar wat nou als iemand af en toe onbeschermde seks heeft met iemand en nog niet zeker weet of hij/zij onlangs meerdere partners heeft gehad etc. En wat betreft hiv... dat weet je pas na maanden, en soms na jaren.

Dat probleem heb ik nu dus wel, wat áls... dan heb je wel een kans dat je iets hebt gekregen. Ik ga er niet vanuit hoor, van mij heeft ze in ieder geval niets gekregen. stond al lang genoeg droog om er zeker van te zijn, hehe

En zie daar de ware kerstgedachte

Laatst gewijzigd op 28-12-2005 om 00:10.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2005, 17:14
LM
LM is offline
Citaat:
muziekvlinder schreef op 25-12-2005 @ 00:29 :
ja, zonder condoom pijpen kan je ook soas van krijgen toch.

JA, MAAR DIE KANS IS WEL VEEL KLEINER.

nu was mijn vraag aan men of zij ook zo makkelijk sex met iemand hebben zonder condoom.

JA, ZELFE ALS JIJ ONGEVEER.

NEE

ALS ZE DE PIL SLIKT

ALS ZE NIET AAN DE PIL IS

LOL. CONDOOM IN PORTOMONNEE WAS TOG SLECHT WEGENS TEMPRATUUR EN SLIJTAGE VAN AL DAT GESCHUUR ENZO?

DENK DAT BIJNA NIEMAND VEILIG ORALE SEX HEEFT.

antwoord op dit soort vragen en dergelijke graag

NP
ZIE HOOFDLETTERS *MAKKELIJK UITGEVALLEN*
Oud 28-12-2005, 18:24
Charlottetje
Charlottetje is offline
ik ben niet zo van het pijpen, dus dat probleem hebben we niet.
(namelijk: als ik al zou pijpen moet ik wel al een behoorlijke relatie met die jongen hebben, dus ook echt niet in de eerste maand oid. Spijt me, heren, maar het is mijn favoriet niet, daarom doe ik het alleen als ik het gevoel heb dat hij ook veel voor mij over heeft en blijkt dat hij het toch wel erg lekker vindt als ik dat zo af en toe doe)

verder in de beginfase oid: met condoom of niet.
en nee, daar denk ik van te voren niet bij na, dus soms is alles al uit en is dat ene, in dit geval ook vrij belangrijke, punt aangebroken en dan moet je iemand soms wel teleurstellen.

o ja, dan nog over het testen. tsja, een vriend van mij (homo) laat zich heel braaf elk half jaar testen. dat vind ik wel heel goed van hem, maar ik doe dat niet. ben ik toch te laks voor. om die reden zou ik het van de ander ook niet kunnen verwachten.
het hele idee om zonder condoom te vrijen komt natuurlijk pas op het moment dat we een goede relatie hebben waarbij ik de ander echt kan vertrouwen of in elk geval absoluut dat gevoel heb. twijfel ik daaraan dan is onze relatie kennelijk niet goed en zou ik me misschien zelfs af moeten gaan vragen in hoeverre wij met z'n tweetjes wel verder zouden kunnen.
Als hij eerlijk is over een wat sletterig verleden dan maken we samen een afspraak bij het UMC en laten we ons allebei testen. Ook als ik al eigenlijk zeker zou weten dat ik niets kan hebben.
Oud 29-12-2005, 10:07
rainfairy
rainfairy is offline

- nee dat duurt te lang, voor een serieuze relatie wel. Tja het is moeilijk. 2 jaar geleden leerde ik een jongen kennen, die vaker onveilig sx had gehad. Ik wist dat ik met hem een relatie wilde, dus hij heeft zich moeten testen van mij. ook gedaan, en het zat allemaal goed. maar al voordat we de uitslag van de test kregen hadden we het al onvelig gedaan, hoe dom eigenlijk. Nu het een paar weken uit is en ik eigenlijk niet heel erg zin heb in vaste relatie en ik op zich te vrede zou zijn met oppervlakkerige dingen (oa sex dus) zou ik niet een jongen helemaal laten testen, misc als het serieuzer wordt, maja hoe dom eigenlijk, want dan kan het al te laat zijn

- Ik zou dan zeggen, doe maar zonder, maar ligt er ook aan hoeveel die persoon met anderen onveilig heeft gesext...en je hebt sex met 2 personen, misc wil die ander het dan niet...ook prima, je kan ook andere dingen doen zonder condoom

- Ja

- Nee

- Uuh wel gepijpt zonder condoom en sex met ja haha...dom dom dom

Ik vind het een moeilijk iets. Wij jonge lui weten dondersgoed hoe het in elkaar zit, maar we denken er toch te makkelijk overna.
Owww dat geberud mij niet ofzo. Heel naief, maja sex doet wat met de mens en soms kan je jezelf niet in de hand houden als je geil bent. Dan moet je de consequenties ervan dragen vind ik
Ik zou mezelf wel voor de kop slaan als het me toch zou gebeuren.
Oud 29-12-2005, 11:11
Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Ik vind condooms maar rotdingen. Kan best begrijpen dat ze nut hebben, maar ik gebruik ze liever niet. Ben dan ook niet iemand die elke week seks met een ander moet hebben, totaal niet.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2005, 11:12
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Mr.Hypert€xt schreef op 28-12-2005 @ 01:07 :
Die pil is wel wonderlijk voor jou he.
Er blijft een risico dat je zwanger raakt, klein maar toch.
Dus? Dat risico is er ook met een condoom.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2005, 11:27
LoneLover
LoneLover is offline

Voor we het onveilig gaan doen wel ja. Althans in theorie.

Dat is me al overkomen ja, gelukkig is dat bewuste meisje nu nog steeds m'n vaste vriendin en heeft ze zichzelf ondertussen al getest op hiv.

Hoe minder hoe beter, ik en condooms zijn niet de beste vriendjes. Maar als ik de beheersing kan opbrengen zal het veilig gebeuren. Maar ik zoek dus ASAP een afternatief.

No way.

Pijpen met condoom hoeft voor mij niet, bovendien is besmettingsgevaar voor de man op die manier wel erg klein.
Oud 29-12-2005, 12:15
Muchacha
Muchacha is offline
Ja, tenzij ik hem genoeg kan vertrouwen (in een relatie dan) als ie zegt dat ie niets heeft.

Als ik niet zeker ben of het veilig is, no way!

Als ik ze niet bij de hand zou hebben wel ja, anders niet.

Hehe, helemaal niet! Ik zou er pas iets van zeggen als we al verder aan het gaan zijn en weten dat we wel seks willen hebben.

Ik heb het één maal zonder gedaan (kan zo'n dingen niet weerstaan ) maar volgende keer houd ik me in. Ik was er niet gerust in nadien
Met citaat reageren
Oud 29-12-2005, 16:43
LOLA3000
LOLA3000 is offline
Ik zou nooit met iemand naar bed gaan zonder condoom. Maar ik heb wel laatst een jongen gepijpt zonder... Dit komt omdat ik pijpen met condoom niet zo'n leuk idee vond. Maar ik had geen vaste relatie met hem dus ik weet niet zeker of hij een soa had. Maar ik zit er toch een beetje mee...misschien ga ik toch even langs de dokter. Hij is overigens niet klaar gekomen in mijn mond, alleen heel eventjes in mijn mond geweest. Heb je dan echt een grote kans op een soa???
Oud 29-12-2005, 16:51
twain4me
twain4me is offline
Citaat:
LOLA3000 schreef op 29-12-2005 @ 17:43 :
Ik zou nooit met iemand naar bed gaan zonder condoom. Maar ik heb wel laatst een jongen gepijpt zonder... Dit komt omdat ik pijpen met condoom niet zo'n leuk idee vond. Maar ik had geen vaste relatie met hem dus ik weet niet zeker of hij een soa had. Maar ik zit er toch een beetje mee...misschien ga ik toch even langs de dokter. Hij is overigens niet klaar gekomen in mijn mond, alleen heel eventjes in mijn mond geweest. Heb je dan echt een grote kans op een soa???
wiskundig gezien is die kans niet zo heel groot, gevoelsmatig wil je het risico niet lopen en daarom kijken redelijk veel mensen toch goed uit wat ze doen.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2005, 19:33
biep
biep is offline

nope

nee, maar dat is eigenlijk meer omdat ik ondanks de pil erg bang ben zwanger te worden.

ja, tenminste als ik weet dat het uitloopt op sex.

nee.

ja, lekker hypocriet idd, hoewel ik eigenlijk meer een condoom gebruik omdat ik banger ben zwanger te raken dan een soa op te lopen (eigenlijk ook erg naief, maarja ken ik ook niet helpen).
ik wil ook aan de prikpil ik ben vaak ziek dus vertrouw de gewone pil niet zo) omdat het nu een beetje een dure hobby wordt met n vaste vriend.
Oud 29-12-2005, 19:40
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
1) als jullie iemand kennen, en jullie willen met elkaar naar bed, wil je dan eerst dat hij zich laat testen op soas en aids?

2) als je extreem geil bent en jullie hebben geen condoom bij de hand, doen jullie het dan zonder?

3) denk je uberhaupt na over condooms als je aan het zoenen bent en elkaars kleren aan het uit trekken bent?

4) of pak je voordat je zelfs begint te zoenen een condoom uit je portomonnee?

5)heb je wel sex met condoom, maar pijp je zonder? rubber in je mond vindt namelijk niemand echt lekker. en andersom natuurlijk ook, voor de mannen.

1) Nee, ik denk dat de kans erop zo klein is dat ik dat niet nodig acht. Simpelweg omdat degene waarmee ik het bed deel mij bekend zijn.

2) jahoor, eigenlijk doe ik het zo goed als altijd zonder, however, ik vind je vraag een beetje vreemd, bij mij betekend sex niet persee neuken, sterker nog, de meeste meisjes waarmee ik naar bed ben geweest heb ik niet mee geneukt.

3) Nee, ik denk nooit aan condooms, niet nodig ook.

4) Nee, zie 2

5) Eigenlijk is t bij mij 99% van de tijd zonder. Ik neuk dan ook geen wild vreemde dames.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2005, 12:56
Wen Pantyhooker
Wen Pantyhooker is offline
Je bent gewoon dom en ontzettend naief als je het zonder condoom doet.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2005, 13:16
Verwijderd
Met mijn vriend gebruik ik meestal geen condoom want hij was toch nog maagd voor mij. Ik weet dus niet of ik wel aan zou denken om een condoom te pakken als het uitgaat met mijn vriend en ik begin aan een nieuwe jongen. Maar het zou zeker wel mijn bedoeling zijn om dan een condoom te gebruiken totdat we een soa test hebben gedaan. Ik heb op zich ook wel meestal een condoom bij me (vooral omdat dat zo hoort, want zo vaak gebruik ik ze dus niet ). Ik zou niet pijpen met een condoom, bah rubber, dan pijp ik maar gewoon een tijdje niet.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2005, 13:45
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Citaat:
Wen Pantyhooker schreef op 30-12-2005 @ 13:56 :
Da's een standpunt. Ben ik het niet mee eens tho.
Reden staat boven.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2005, 13:54
Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Citaat:
Wen Pantyhooker schreef op 30-12-2005 @ 13:56 :
Als je op vakantie gaat naar Salou ofzo kan ik het ermee eens zijn. En bij Onenightstands ok, maar als je voor het eerst seks hebt met een nieuwe vriendin, nah dan kan t ook wel zonder toch.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2005, 14:00
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Indeed. Wildvreemden neuken zonder condoom is onverstandig. Verder is t je eigen objectieve keuze lijkt mij.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2006, 13:36
jaapie
jaapie is offline
het vijlichste is oom het niet te doen
Met citaat reageren
Oud 04-01-2006, 00:44
Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Citaat:
jaapie schreef op 03-01-2006 @ 14:36 :
het vijlichste is oom het niet te doen
De beste manier om niet dik te worden is door helemaal niets te eten.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten