Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
overigens heb ik geen favo stukje snelweg, alleen stukjes waar ik een hekel aan heb. (alle filegebieden tussen zes en tien 's ochtends en vier en zes savonds.) als ik dan echt een favoriet stukje weg moet noemen; 1) circuit zandvoort 2) tt-circuit assen
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
leg eens uit?
||
Citaat:
1: je lult uit je nek of 2: je bent echt een gevaar op de weg 3: hoeveel boetes krijg jij binnen 4: hoevaak is je rijbewijs al in beslag genomen en over de a4: permanente traject controle waar je 100 mag, dus had je al 100en euro's moeten lappen... Ga ergens anders stoer doen, en die brug is iid mooi.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Overdag is het wel erg gevaarlijk. 2: Klopt. 3: Ik heb nu 3 boetes over een periode van 1,5 jaar. En heb al meer dan 100.000 km gereden. - was 45 euro voor snelheid - was 30 euro voor snelheid - was parkeerbon, 46 eurootjes. 4: nog nooit. Laatst gewijzigd op 11-04-2006 om 22:15. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() die? ![]()
||
Citaat:
De A50 Eindhoven<>Uden is wel rustig en ze controleren er vrijwel nooit. Daar kun je met gemak lekker doorrijden. Misschien niet overdag, ik rijd er vooral 's avonds en 's nachts. Paar kutboetes voor een paar km te hard en één keer voor 32 te hard (op de snelweg dus valt binnen Wet Mulder, niets aan het handje daarom).
||
Citaat:
Kennelijk staat mooi voor de meesten hier gelijk aan geschikt voor hardrijden ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik rij liever een stuk meer naar het Noorden, dezelfde snelweg. Na strand Nulde en voor Zwolle. Daar waar de bossen beginnen en de snelweg ook gescheiden is door bomen. Fijn stuk weg, overzichtelijk, en die bossen zijn prettig. En je komt langs parking de Kraaienberg ^^. Daarentegen vind ik het 's nachts een verschrikking daar. Ik haat onverlichte snelwegen, zeker als ze ook nog eens helder verlichte afritten hebben die je afleiden of bochten maken. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
's Nachts kun je er véél harder, je moet alleen ff in de gaten houden dat er vrij veel flitspalen staan. Overigens is het stuk van rondweg Eindhoven (a2) naar Venlo (a67) ook érg lekker doorknallen 's nachts. Mooie stukken snelweg zijn er vooral in de Achterhoek, bij Duitsland, met de heuvels en bossen enzo, is echt zalig rijden ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Wat ik goed ken is de A58, A16 en A17. De A79,Heerlen-Maastricht vond ik mooi qua omgeving. De A17 is een slecht wegdek en een saii stuk weg, de A59 is nog veel erger qua saaiheid.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|