Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik vind het idee wel leuk, maar de uitwerking minder. De rotsen bijvoorbeeld: die lijken eerder gigantische zeepokken. Of zeshoekige kubussen ofzo. En de zee lijkt plat. Het mensje vind ik wel weer leuk, alleen wat dunnetjes. En verder zou ik inderdaad geen streepjesvogels maken en plakjes zon. Experimenteer eens wat. Niet in een 'echte' tekening, maar in een aantal kleine studies. Kijk naar plaatjes, video, of misschien zelf echt 'spul'. Natekenen helpt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het kán wel, binnen een bepaalde stijl. Maar nu is het gewoon - 'yes, ik maak een rondje want de zon is rond en dan is het wel realistisch.' |
![]() |
||
Citaat:
oh, en de horizon is nog teveel een dunne streep met daaronder een zwart vlak. genoeg gebitcht nu ![]() ![]()
||
Citaat:
En @hitzor: Wat?? ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Even terug, met mijn opmerking bedoelde ik dat het vrij kinderlijk overkwam ja en het weinig plasticiteit nog heeft, vereffenen van vlakken helpt daar al bij, verder zou ik (zie plaatje Zomerhitte) contourlijnen lichter maken, begin met harde potloden en probeer dan steeds een stapje verder te gaan ipv eerst de figuur helemaal op te zetten. Gewoon oefenen.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Je hebt de zee naar de vrouw/meisje getekend. dat had je beter eerst kunnen maken, dan het meisje/vrouw er op te zettten. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] (voorlopig nog titelloos) WolterB | 4 | 20-01-2006 12:43 | |
Verhalen & Gedichten |
Deel 1 langer verhaal (nog titelloos) Tovenaar | 5 | 19-11-2005 18:28 |