Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Volgens mij was het gewoon een pure oorlogsmisdaad van die Duitser, omdat hij 57 Italianen die in _gevangenschap_ leefden vermoord had. En hij had ze eerst aan elkaar vast gebonden. Da's niet "gewoon moorden in een oorlog" - iets wat ook helaas gebeurt, maar waarvoor je niet gestraft wordt (het is immers geen misdaad, omdat het oorlog is; en zeker geen oorlogsmisdaad)) Gatara |
![]() |
|
![]() |
Een gewone moord zou na deze periode al lang verjaard zijn, dus ik denk dat je blij mag zijn dát ie veroordeeld is. Verder vind ik het juist ONTZETTEND lang, voor iets dat zo lang geleden gebeurd is, en iemand die zo oud is.
|
Hij zei dat hij van Hitler opdracht had gekregen. Ik sta niet achter hem maar wil wel zeggen dat zo'n zaak weleens aan verjaring zou kunnen komen, hoe erg het ook is. Als ze iemand willen vervolgen moet je dat niet 50 jaar later doen.
Hij hoeft trouwens zijn straf helemaal NIET uit te zitten. Dan vind ik zo'n vonnis ook nutteloos. Misschien een gebaar naar de nabestaanden? |
![]() |
|
Ach die man zal het waarschijnlijk toch niet veel langer volhouden, dus voor hem is dit de rest van zijn leven nog wel 'levenslang'.
Maar als een jonger persoon zoiets gedaan zou hebben zouden ze die echt niet zo laten lopen. Maar goed, eigenlijk heb je misschien ook wel gelijk, die man heeft wel 57 mensen laten vermoorden en zou dus eigenlijk een gewone straf, net als ieder ander die zoiets gedaan heeft moeten krijgen. Ongeacht hoe oud hij is..
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Israel vs Hezbollah; Libanon wordt aangevallen Gatara | 500 | 21-07-2006 21:54 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Anti amerikaans... iceball | 452 | 02-02-2006 17:21 |