Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ohw, ja, ik weet weinig van seroxat, alleen dat ut hier in de la ligt, en dat ook een aantal andere mensen die ik ken het gebruiken.. maar niet speciaal tegen hevige angst?
enneuh, ik ben zelf nogal tegen echte medicijnen, naar mijn idee los je daarmee niets op maar verdruk je je gevoelens alleen maar.. kvraag me dus sterk af wat je er mee opschiet.. ik gebruik zelf dus wat plantaardige dingetjes, en twerkt wel aardig, maar ik ben ook niet heel ver heen zeg maar |
![]() |
|
![]() |
Medicijnen tegen depressie heb je wel, maar probeer 't zonder deze medicijnen te doen. Is misschien makkelijker gezegd dan gedaan...
Een vriendin van mij heeft aan de medicijnen gezeten. 't Hielp haar wel, maar ze werd er erg moe en suf van. Ze besloot toen te stoppen met die pillen en dat heeft haar erg veel moeite gekost. De periode dat ze probeerde te stoppen met die pillen is nog moeilijker voor haar geweest dan de periode van depressie voor die pillen...
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het Grote-Lucht-Je-Hart-topic #160 JustADreamer | 480 | 18-01-2011 12:21 | |
Psychologie |
Algemeen anti-depressiva (en andere medicijnen) topic. Quiana | 499 | 16-01-2005 12:04 | |
Psychologie |
prozac? C'est moi | 31 | 15-04-2003 12:41 | |
Psychologie |
Antidepressiva, hoe werkt het? [BESCHRIJVING] Eend | 27 | 24-02-2003 18:49 | |
Psychologie |
pillen tegen depressief zijn helpen niet... pienie | 18 | 20-09-2002 08:35 | |
Psychologie |
Manisch Depressief (MDS - Borderline) Genesis | 25 | 25-03-2002 18:08 |