Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Just for the record, mijn pa heeft een erg goede geluidsinstallatie en had een pickup. Denk dat ik hem ook wel audiofiel mag noemen. Zelfs hij durft niet te beweren dat een LP beter klinkt dan een CD. Was ook laatst een discussie over op Tweakers.net http://users.belgacom.net/gc247244/myths.htm punt 2 en punt 6.
|
Ik ken idd ook alleen maar Old & Wise, heb er verder niet druk naar gezocht: ik dacht eigenlijk dat dat hun enige echt goede nr was
![]() ![]() en wat platenspeler betreft: ik denk dat hij bedoelt dat het geruis en dingen die je extra hoort ook toevoegen aan de sfeer, en dat het niet echt gaat om de kwaliteit van het geluid ![]() -edit- ik bedoel natuurlijk niet downloaden, ik zal wel de cd kopen ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 08-09-2002 om 22:44. |
![]() |
||
Citaat:
nogmaals, dit gaat niet over de techniek, die bij de cd gewoon veel beter is, maar meer om het gevoel. Tuurlijk zou het nog beter klinken als ze het opnieuw opnemen en het dan op cd flikkeren maarja, back on topic danmaar, Laatst gewijzigd op 08-09-2002 om 22:41. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Een plaat opzetten is leuker, vind ik.
En platen zijn eigenlijk veel mooiere producten dan cd's, al zijn die natuurlijk veel handiger om mee te nemen en ze beschadigen niet zo snel. Mijn vader heeft een hoop platen, daar zitten vaak zulke mooie dingen bij, posters, mooi versierde teksboeken (geen boekjes..). En hij heeft geloof ik 1 of 2 platen van the alan parson project, maar eigenlijk ken ik alleen old and wise...MOOI ![]() Moet is toch maar eens meer naar gaan luisteren eigenlijk. |
![]() |
|
![]() |
Alan Parsons Project is een van mijn favoriete bands. Eric Woolfson en Alan Parsons waren echt briljant als duo en kwamen met perfecte muziek. Hun beste album vind ik tot nu toe ''The turn of a friendly card''.
Andere bands die redelijk in deze stijl spelen/speelden zijn: Camel, Genesis en Pink Floyd. Ook deze bands vind ik fantastisch! |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Neues aanwinsten topic Verwijderd | 243 | 03-07-2013 20:02 | |
Muziek |
Johnny Tsunami's nieuwe IDM / Electro topic (Deel 7) Tsasil | 500 | 11-09-2005 21:09 | |
Muziek |
Help- GROTE HITS! Android | 16 | 25-09-2002 20:51 | |
Drugs & Alcohol |
Flippen! Junkfood Junkie | 18 | 11-06-2002 13:19 | |
ARTistiek |
Lichtpunt in mijn leven Junkfood Junkie | 21 | 11-03-2002 11:57 |