Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-05-2006, 19:26
*Meisje*van*15*
*Meisje*van*15* is offline
Paar vraagjes..

1. Als je je vriend/in een tweede kans geeft, maar die vervolgens ook weer verpest, geef je haar nog een kans of kan ze het dan voorgoed bekijken?
2. Hoe kun je nou een gesprekje met iemand aangaan, als diegene je bv voorbij loopt of negeert? Hoe kun je nou met een gesprekje beginnen?

Danku

Laatst gewijzigd op 31-05-2006 om 19:31.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-05-2006, 19:30
Zwoek
Zwoek is offline
Met vriendin neem ik een gewone vriendin aan?
Nou als je duidelijk hebt gezegd dat dit een tweede kans is (en een laatste) zou ik haar laten stikken. Twee vind ik wel genoeg.
Het is moeilijk om een gesprek te beginnen als iemand je negeert.
Ik weet niet hoe je dat kunt doen, als iemand mij negeert zou ik er niet op af kunnen stappen en dat lijkt mij het enige dat je kunt doen.
Oud 31-05-2006, 19:33
*Meisje*van*15*
*Meisje*van*15* is offline
Als een ander je negeert, geeft dat het teken dat hij/zij geen gesprekje met je aan wilt gaan, maar als het echt moet omdat er bv misverstanden zijn (Verwarrend allemaal)

Is het dan gek, om diegene aan te stoten of de naam te roepen..?

Ik bedoelde zeg maar, een vriend/vriendin voor een relatie
Oud 31-05-2006, 19:48
Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
*Meisje*van*15* schreef op 31-05-2006 @ 20:33 :
Als een ander je negeert, geeft dat het teken dat hij/zij geen gesprekje met je aan wilt gaan, maar als het echt moet omdat er bv misverstanden zijn (Verwarrend allemaal)

Is het dan gek, om diegene aan te stoten of de naam te roepen..?
Nee, je moet toch op een manier in contact komen met diegene. Als je diegene gewoon aanspreekt is negeren al een stuk lastiger!
Met citaat reageren
Oud 31-05-2006, 22:37
Verwijderd
Citaat:
*Meisje*van*15* schreef op 31-05-2006 @ 20:26 :
Paar vraagjes..

1. Als je je vriend/in een tweede kans geeft, maar die vervolgens ook weer verpest, geef je haar nog een kans of kan ze het dan voorgoed bekijken?
Dat ligt eraan wat ik graag anders gezien had. Is het echt een big issue zoals vreemdgaan dan ga ik naar mijn ouders om nou eens goed na te denken van hoe nu verder, maar als het gaat om dat hij vaak vergeet een bepaalde boodschap te doen is het een heel ander verhaal.

Citaat:

2. Hoe kun je nou een gesprekje met iemand aangaan, als diegene je bv voorbij loopt of negeert? Hoe kun je nou met een gesprekje beginnen?

Danku
Als iemand me negeert hoef ik daar überhaupt geen gesprek mee, en als die persoon me ziet roep ik zijn/haar naam of loop ik er snel achter aan.

Laatst gewijzigd op 31-05-2006 om 22:59.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2006, 22:58
bamiPoep
bamiPoep is offline
1.jah
2.BIERTJUHH!?

astu
Oud 31-05-2006, 23:33
Vice
Vice is offline
Die persoon heeft blijkbaar geen behoefte om met jou te praten en het beste is om dat maar te accepteren. Door alleen maar achter zo'n persoon aan te hollen, is de kans groot dat je het alleen maar erger maakt.

Verder vind ik je verhaal erg onduidelijk. Je had op z'n minst kunnen vertellen of het over jezelf ging en of die eerste twee onderwerpen in je eerste post bij elkaar horen.
Oud 01-06-2006, 02:59
@Moon
@Moon is offline
Citaat:
*Meisje*van*15* schreef op 31-05-2006 @ 20:26 :
Paar vraagjes..

Danku
1. In het geval van vreemdgaan zou ik diegene niet nog een kans geven. Dan heeft ie gewoon echt hardstikke pech gehad. Heeft ie zelf naar gehandeld. Als hij zelfs de tweede kans verpest dan is hij in staat om nog je daarna nog vaker te kwetsen.

2. Als diegene jou negeert dan weet je denk ik wel hoe laat het is. Diegene wilt jou blijkbaar gewoon niet spreken.
Ow... ik zie nu net dat er allemaal misverstanden waren geweest? Dan zou je hem idd hoe moeilijk het is ook is toch maar gewoon aanspreken en zeggen dat er waarschijnlijk wat misverstanden tussen jullie zijn ontstaan en dit even recht wilt zetten.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2006, 07:04
WolterB
WolterB is offline
1: Nee, geen nieuwe kans. Ja, hij/zij kan het bekijken.
2: voor zijn/haar neus gaan staan, bellen, sms-en, mailen. Werkt dat niet, dan heeft diegene pech gehad, is mij niet waard.
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten