Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ze werkt voor de plaatselijke plantsoendienst en knipt heggen? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
Dat, en: Wat voor scary-ass worsten eet jij dan?
||
Citaat:
Dank voor het commentaar.
||
![]() |
Citaat:
lijkt wel die carnaval polonaise mang ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
en als je er meer mee wilt gaan doen.. wacht daar dan met posten en doe de tweede lading pas.. dit ziet er niet uit. en als je reacties wilt van .. "lief" "leuk" en "schattig". omg, na 2 reacties weet je dat ook wel. en ik eet geen enge-aars worsten ![]()
||
Citaat:
Die ene rechtsboven moet alleen wel afvallen ![]()
||
Citaat:
Maar goed. Ik vind het wel knap. De nekken zien er een beetje raar uit en de strikjes hadden wel wat netter gekund. Verder vind ik het gewoon maar teddybeertjes: je had ze wat karakter kunnen geven of zo, trek ze de volgende keer een jurkje aan bijvoorbeeld ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() maar dan nog vind ik het irritant als je vanalles gaat posten.. post dan alleen dingen die er dan ook echt goed uit zien.
||
Citaat:
Aan de tips die ik hier krijg heb ik sowiezo al veel meer dan aan die van mijn vader alleen omdat het van zoveel verschillende kanten komt. Als ik niet mag posten hier tenzij het er echt goed uitziet dan kan je net zo goed een apart subforum maken voor 'meesterwerken' of eentje voor mensen die graag nog wat willen leren en niet alleen willen horen dat hun werk zo mooi is. Dat hoef ik ook niet te horen. Je mag best zeggen dat je het bagger vindt enzo maar dan wil ik wel weten wat ik had kunnen doen om het minder baggerig te kunnen maken. En je moet ook lezen wat ik zeg als je op me wilt reageren. Ik heb je verteld waarom ik ze niet in het simple art topic zet, en alleen omdat het 'bagger is' is niet genoeg reden om ze in een simple art topic te zetten als ze aan de rest van die voorwaarden in een simple art topic niet voldoen.
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
allemaal mensen die iets anders zeggen dan wat je wilt horen.. maar alleen op mij reageer je? kortzichtig :')
||
Citaat:
![]() dat velen hier geen ervaring hebben, en daarom geen recht van spreken hebben.
||
Citaat:
![]() Ik vind het iig op zich wel geinig ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
|