Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-04-2007, 23:46
Blubje
Blubje is offline
Nieuwe serie op RTL4. Te zien op woensdagavond om 20.30u.
Met Calista Flockhart (Ally McBeal), Dave Annable, Balthazar Getty, Rachel Griffiths, Sally Field e.a.

Brothers & Sisters gaat over de typisch Amerikaanse familie Walker die in Los Angeles woont. Over relaties tussen ouders en kinderen, broers en zussen en alle problemen die daarbij komen kijken.

In Amerika is de serie vrij populair en vandaag was de eerste episode te zien op RTL4.

Discuss!

Ik vond de eerste episode leuk, dus ik denk wel dat ik het ga volgen. Hoewel het Amerikaanse er wel erg bovenop ligt, stoor ik me daar niet zo aan. Gewoon een heerlijke serie met een mengelmoes van (familie)drama en humor, zo komt de serie tot nu toe op mij over.
Ik ben benieuwd naar volgende week!
Oud 05-04-2007, 20:12
Blubje
Blubje is offline
Helemaal niemand?
Oud 05-04-2007, 22:17
innogen
innogen is offline
Ohja dat voorstukje leek me wel interessant. Bekende gezichten uit andere series enzo.
Heb het verder niet gekeken, vergeten
Oud 05-04-2007, 23:02
Severus
Severus is offline
Ik heb er al eens van gehoord, schijnt een hit te zijn in de States. Ik wil er zeker eens een aflevering van gaan zien.

Citaat:
Blubje schreef op 05-04-2007 @ 00:46 :
Met Calista Flockhart (Ally McBeal), Sally Field
<333
Oud 06-04-2007, 09:03
Verwijderd
Heb net de eerste aflevering op pc gezien, maar kan niet meer stoppen met kijken
Met citaat reageren
Oud 06-04-2007, 09:45
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 06-04-2007 @ 10:03 :
Heb net de eerste aflevering op pc gezien, maar kan niet meer stoppen met kijken
Haha dat had ik dus ook Heb ondertussen de eerste 4 episodes alweer gezien. Maar ik stop ermee, want ik heb besloten dat ik het gewoon maar op tv ga kijken. (Ben benieuwd hoe lang ik dat kan volhouden )
Oud 07-04-2007, 07:17
Verwijderd
Ik vrees dat ik dat niet (meer) ga volhouden. Vooral omdat ik nu al afleveringen ken die op tv zijn geweest.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2007, 09:14
Verwijderd
kuttijd, dus nee ik kijk niet
en om de een of andere reden ziet een serie die op rtl4 wordt uitgezonden er minder leuk uit dan één die op net5 wordt uitgezonden

maar sally field <3
Met citaat reageren
Oud 07-04-2007, 13:06
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik vond het echt helemaal niet leuk juist

Kan alleen niet echt duidelijk aangeven waarom niet... Waarschijnlijk vond ik het gewoon té Amerikaans. En hoewel ik een groot Ally-fan ben, vond ik haar hier iet bijzonder interessant in. De eerste aflevering had bijzonder weinig diepgang

Maar ja, misschien wordt het nog leuker?
Oud 07-04-2007, 16:32
lithuania
lithuania is offline
Ik vond de eerste aflevering wel leuk, en ga zeker volgende keer weer kijken. Er gebeurde alleen wel verschrikkelijk veel in 1 keer, ik hoop niet dat dat elke aflevering zo gaat zijn
En ik vond het wel een beetje What About Brian-achtig overkomen: Californië, familie/vriendschappelijke sfeer, veel verhalen door elkaar, veel relatieproblemen etc
Met citaat reageren
Oud 08-04-2007, 12:06
bingomassacre
bingomassacre is offline
Ik heb het niet gezien, maar dat voorstukje op rtl4 deed me huiveren. Dat in combinatie met het het feit dat het wordt uitgezonden door rtl4, DE waargebeurden-verhalen-films zender, zegt voor mij genoeg. Het lijkt me dus een saaie serie, maargoed volgens mij behoor ik ook niet tot de doelgroep van huisvrouwen van middelbare leeftijd

ik heb het dus nog niet gezien, en dit was de impressie die ik van het voorstukje kreeg.. correct me if im wrong though

Laatst gewijzigd op 08-04-2007 om 12:11.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2007, 13:20
TwistedJunkie
TwistedJunkie is offline
Ik moet altijd werken op woensdag, dus ik heb het niet echt meegekregen dat het op de tv kwam. maar heb gister een voorstukje gezien en het lijkt me wel boeiend. Miss dat ik het us ga opnemen
Oud 08-04-2007, 22:29
Verwijderd
Ben al paar afleveringen verder. Leuk om te zien dat allemaal acteurs uit andere series er in spelen. Zo ook Dr Brown uit Everwood En dan natuurlijk de president uit Prison Break, Ally McBeal, die gayguy Kevin heeft ook een erg bekend hoofd. Evenals Nora en haar broer. Echt leuk.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2007, 12:26
TwistedJunkie
TwistedJunkie is offline
Ik heb zo vaak naar Ally McBeal gekeken. Ik vind Calista een leuke actrice, daarom ga ik het woensdag eens bekijken .
Oud 09-04-2007, 16:24
Milll
Milll is offline
Waar kijken jullie de afleveringen online?? Ik heb die van vorige week namelijk gemist terwijl ik wel van plan was hem te kijken..
Met citaat reageren
Oud 18-04-2007, 11:50
Verwijderd
Zelfs Dharma en de moeder van Greg (van Dharma & Greg) spelen er in mee! Ben helemaal fan
Met citaat reageren
Oud 18-04-2007, 12:37
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 18-04-2007 @ 12:50 :
Zelfs Dharma en de moeder van Greg (van Dharma & Greg) spelen er in mee! Ben helemaal fan
Dharma ook ja?
Vanavond weer een nieuwe episode!
Ik heb me in kunnen houden om niet verder te downloaden, vind ik heel goed van mezelf.
Jammer alleen dat ik die van vanavond, volgende week en de week erna al gezien heb, maar goed
Oud 18-04-2007, 14:11
Verwijderd
Citaat:
Blubje schreef op 18-04-2007 @ 13:37 :
Dharma ook ja?
Vanavond weer een nieuwe episode!
Ik heb me in kunnen houden om niet verder te downloaden, vind ik heel goed van mezelf.
Jammer alleen dat ik die van vanavond, volgende week en de week erna al gezien heb, maar goed
Ja. Met lang(er) haar! Echt heel erg leuk!
Ik heb dus alles al gedownload tot en met waar ze nu zijn. Ben echt fan van deze serie. Heerlijk. En vind het echt leuk dat er allemaal acteurs in voorkomen die ik ken van allemaal andere series.
Amy uit Everwood zit er ook in trouwens. (ben niet zo goed in namen van acteurs )
Met citaat reageren
Oud 18-04-2007, 18:34
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 18-04-2007 @ 15:11 :
Ja. Met lang(er) haar! Echt heel erg leuk!
Ik heb dus alles al gedownload tot en met waar ze nu zijn. Ben echt fan van deze serie. Heerlijk. En vind het echt leuk dat er allemaal acteurs in voorkomen die ik ken van allemaal andere series.
Amy uit Everwood zit er ook in trouwens. (ben niet zo goed in namen van acteurs )
Emily VanCamp
Dat had ik gelezen ja. Die speelt toch
Spoiler
Oud 18-04-2007, 21:58
Verwijderd
Citaat:
Blubje schreef op 18-04-2007 @ 19:34 :
Emily VanCamp
Dat had ik gelezen ja. Die speelt toch
Spoiler
Ja, klopt.
Vind het wel grappig. Elke keer weer een verrassing zo van: Hé, hij/zij speelt hier ook en is van...!
Met citaat reageren
Oud 27-05-2007, 19:11
Verwijderd
Nog iemand die het volgt?
Met citaat reageren
Oud 27-05-2007, 22:21
Blubje
Blubje is offline
Jaaaaa nog steeds!
Ben aan een flinke inhaalrace bezig geweest en heb nu in 1 week tijd van ep 7 t/m 22 gekeken. Zo nog ff de finale en dan kan ik volgend seizoen gewoon 1x per week downloaden
Spoiler

Ben benieuwd naar de finale!
Oud 28-05-2007, 11:42
Verwijderd
Ik ben ook heel erg benieuwd. Volg het via internet en kijk er elke week naar uit
Met citaat reageren
Oud 29-05-2007, 10:45
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ja ik kijk het ook! Maar wel gewoon op tv. Wel grappig dat ik het helemaal niet leuk vond in het begin (zie mijn eerdere post ) maar het wordt steeds leuker!

Ik vind Kevin en Scotty zo leuk samen
Reageren

Regels voor berichten