Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-05-2006, 18:45
Naru
Naru is offline
17 juli dit jaar ga ik voor het eerst naar Turkije, om precies te zijn in Side. In het aquarius hotel. Is iemand hier al eens geweest/ heeft iemand hier ervaringen met Side?
Hoelang is het vliegen naar turkije en hoe zit het met het visum?

grts Naru
Advertentie
Oud 07-05-2006, 21:18
Verwijderd
Side is leuk, visum kost 10 euro geloof ik, vliegen is drie uur ofzo.
Oud 08-05-2006, 17:15
.Pure
.Pure is offline
Zit je wel écht in Side? er zijn in de buurt van Side ook veeel van die all-in resorts enzo, daar zie je dus niet meer dan je resort alleen (of je moet erop uit trekken natuurlijk wat veel mensen te 'vermoeiend' vinden). Maar Side iswel leukig, ben er een dagje geweest (zat in Alanya) en mn moeder is er wel geweest, maar klein, wel mooiere stranden dan over het algemeen in Turkije.
Oud 10-05-2006, 08:34
Naru
Naru is offline
Citaat:
.Pure schreef op 08-05-2006 @ 18:15 :
Zit je wel écht in Side? er zijn in de buurt van Side ook veeel van die all-in resorts enzo, daar zie je dus niet meer dan je resort alleen (of je moet erop uit trekken natuurlijk wat veel mensen te 'vermoeiend' vinden). Maar Side iswel leukig, ben er een dagje geweest (zat in Alanya) en mn moeder is er wel geweest, maar klein, wel mooiere stranden dan over het algemeen in Turkije.
Ik zit iets van 1 km vanaf het oude centrum. Wij zitten niet in zo'n resort, maar ik een appartement op basis van logies. er zijn maar 12 appartementen in dat hotel geloof ik dus het is klein. Ik denk dat we er dan wel redelijk dichtbij zitten?
Oud 14-05-2006, 19:13
joehoe19
joehoe19 is offline
1 km is wel redelijk dichtbij.. goed te doen zou ik zeggen.. zoiets als een kwartiertje lopen?? denk ik..
Oud 14-05-2006, 21:03
Ieke
Ieke is offline
Turkije is een verre bestemming.

Europa ---> Verre Bestemmingen
Oud 16-05-2006, 23:17
Cartosa
Cartosa is offline
Citaat:
Naru schreef op 06-05-2006 @ 19:45 :
en hoe zit het met het visum?
10 euro bij aankomst
Oud 19-05-2006, 18:52
Dr88
Dr88 is offline
Visum 10 euri bij aankomst.
Side is echt vet gaaf zaten zelf in Hotel Dogan.
ook op 1 km van side maar het is veel dichter bij. super leuke winkeltjes en mooi strans/ zee. let wel op: het zijn dikke charmeurs. zie zelf wat donker uit dus ik had er niet zo veel last van.
veel plezier echt gaaf
watervallen van Manavgat vallen vet tegen, dus afrader.
Oud 26-06-2006, 21:28
Duplo - Dos
Duplo - Dos is offline
juist, ik ben er ook geweest, erg leuk.

ik weet niet aan welke kant je zit, maar de haven van side ligt op een punt iets dieper in de zee. als je met je gezicht naar de zee kijkt, heb je aan je linkerkant van die punt de wat rustigere stranden, deze horen niet bij hotels etc. Aan de rechterkant doen ze dat wel en lig je letterlijk en figuurlijk kont aan kont, misschien de moeite waard omdat te onthouden.

de watervallen van manavgat is idd niets aan, en er is ook een stuwmeer, hartstikke mooie folders en plaatjes, en het is er ook erg mooi, onthoud alleen een ding, t waait daar altijd en t is daar dus best heel koud. t was erg mooi weer, maar door de wind en dus door de koude gevoelstemperatuur kon je daar niet zwemmen (terwijl het aan de kust 28 graden was)
Oud 10-07-2006, 13:25
Noddy
Noddy is offline
Ik ga de 25e waarschijnlijk ook naar Side. Kan je er een beetje leuk uitgaan? Ik ben niet van plan om elke avond te winkelen of in het hotel te blijven hangen.
Oud 11-07-2006, 11:03
Noddy
Noddy is offline
Ik ga toch niet...
Oud 26-07-2006, 18:01
Verwijderd
Ik ben er geweest en ik vond het op zich wel leuk. Wat ik wel jammer vond was het feit dat er weinig jongeren waren en de uitgaansmogelijkheden niet je van het zijn. Het strand was overigens wel top.
Advertentie

Regels voor berichten