Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-07-2004, 15:51
Susanne
Susanne is offline
Wat zijn jouw vakantieplannen voor dit jaar? (of ben je al weggeweest?)
Hoe heb jij je keuze gemaakt, gewoon naar et reisbureau, via kennisen..?
Moet het op je vakantieplek hip-verantwoord zijn of zit je net zo lief zo goedkoop mogelijk ergens met je tentje in heide?
Ga je met je ouders, alleen, vrienden?
Op vakantie, ga je dingen bezoeken of gaat het je echt puur om het fijne weer, lekkere strand etc?

eigenlijk ben ik gewoon nieuwsgierig waar jullie naar toe gaan dus vertel maar over je vakantie!
Oud 07-07-2004, 15:51
Qamra
Qamra is offline
Ik blijf thuis, mag dat ook?
Oud 07-07-2004, 15:53
Marie Elize
Marie Elize is offline
port zeelande ofzo
Oud 07-07-2004, 15:55
Apomes
Apomes is offline
Zou dit niet beter gaan naar Reizen & vakantie?
anyway, ik vertrek volgende week voor 2 weken naar griekenland (rondreis), dan terug werken voor 2 weken, hierna vrienden opzoeken aan zee voor paar daagjes, week-end londen en voor je het weet is het terug school .

Naar griekenland & London ga ik echt om sightseeing te doen
Greece ==> Athene, Delphi, Olympia, Corinthe, Mychene, Knossos...Oh en natuurlijk voor de souveniers, extra koffertje ofzo
Londen ==> British Museum, house of parlement, big ben...

Londen is wss met Moeder of vrienden, Griekenland is met vrienden.
Oud 07-07-2004, 15:57
Glory
Glory is offline
Ik ben net mijn mijn GF's een lang weekend wezen huifkarren en hippien in Drenthe <3 Ik weet nu dat ik nooit in Drenthe zou willen wonen. De bussen rijden daar eens per 2 uur
Met mijn BF ga ik roadtrippen door Europa. We hebben nog geen plannen gemaakt en nog geen idee waar we heen gaan, maar dat hoeft ook niet. Waarschijnlijk overnachten we in hotels en op campings .
Oud 07-07-2004, 15:59
Susanne
Susanne is offline
Citaat:
Apomes schreef op 07-07-2004 @ 16:55 :
Zou dit niet beter gaan naar Reizen & vakantie?
(..)
Nee, juist hier gedaan omdat ik vind, door de vragen die ik erbij stelde, meer te maken heeft met LS!
Oud 07-07-2004, 16:00
Verwijderd
Eigenlijk reizen & vakantie, maar omdat daar niemand van Lifestyle zou reageren mag-ie hier ook wel vind ik

Ik heb geen geld om op vakantie te gaan, eigenlijk nooit. Ik ga zowieso naar veel gratis festivals en naar Lowlands (of M'era Luna). Ik ben dan ook een festivalbaggerbeeb

Ik moet ook een vakantiebaantje vinden, en als ik daarmee veel geld verdien kan ik wellicht nog een weekendje weg. Maar dat zit er voorlopig niet in
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 16:04
rodina
rodina is offline
Festivals

Dynamo, Werchter, Dijkpop, Lowlands, al dan niet daar blijven slapen. Ik vind het een stuk leuker dan een weekje Costa Del Sol.
Oud 07-07-2004, 16:04
rodina
rodina is offline
En ik wil nog een weekendje naar Antwerpen maar dan komt na de zomer.
Oud 07-07-2004, 16:05
Verwijderd
Citaat:
rodina schreef op 07-07-2004 @ 17:04 :
Festivals

Dynamo, Werchter, Dijkpop, Lowlands, al dan niet daar blijven slapen. Ik vind het een stuk leuker dan een weekje Costa Del Sol.

Ja, idd. Ik vind het zowieso zonde om het hele jaar zuinig te moeten doen voor één weekje strand en zuipen. Dat doe ik liever het hele jaar door
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 16:07
Glory
Glory is offline
Citaat:
freakjuh schreef op 07-07-2004 @ 17:00 :
Ik moet ook een vakantiebaantje vinden, en als ik daarmee veel geld verdien kan ik wellicht nog een weekendje weg. Maar dat zit er voorlopig niet in
Ik heb al mijn vakantiebaantjes geld nodig voor mijn nieuwe huis Dus ik kan ook nergens heen (op het gebied van festivals dan)
Oud 07-07-2004, 16:08
rodina
rodina is offline
Citaat:
freakjuh schreef op 07-07-2004 @ 17:05 :
Ja, idd. Ik vind het zowieso zonde om het hele jaar zuinig te moeten doen voor één weekje strand en zuipen. Dat doe ik liever het hele jaar door
Idd, leuke sfeer, mooi alto's kijken

En festivals zijn niet extreem duur
Oud 07-07-2004, 16:11
Verwijderd
Ik had graag Terschelling aangedaan deze zomer maar door geld tekort(lees: niet gewerkt dit jaar) gaat dat helaas niet door.

Mijn vakanties bestaan over het algemeen uit (je raadt het vast al) veel smoken en zuipen in de zon met vrienden lekkere muziek er bij en totaal geen haast.

Nu gaan mijn ouders nog wel 2 weken weg deze zomer waardoor ik dan het huis voor mezelf heb Dus ga ik maar op vakantie in mijn eigen huis ghehe non stop vrienden over de vloer, een groot feest huis. De enige die dat soms wat minder vinden zijn de buren maar die moeten zich er maar ff doorheen slaan

o ja verder ga ik natuurlijk wel naar lowlands
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 16:15
Susanne
Susanne is offline
Citaat:
freakjuh schreef op 07-07-2004 @ 17:00 :
Eigenlijk reizen & vakantie, maar omdat daar niemand van Lifestyle zou reageren mag-ie hier ook wel vind ik
dit wilde ik dus precies zeggen (a)

oh ik ga vrijdag weg naar zuid-frankrijk > la vic de gardiole of zo.. in een huisje met bob & ik en m'n zus & haar vriend en m'n broer & zijn hert, maar het wordt cool! het zwembad is niet echt joehoe maar het strand is gelukkig dichtbij..
oh en ik wil nog sneekweken, dat gaat zeker door

En verder ga ik huilen want ik zie mijn liefste vriendinnie de hele zomervakantie niet (ze gaat de 20e naar Iran voor 3 weken, ik kom de 24e terug) Snif
Oud 07-07-2004, 16:45
Verwijderd
Ik ga over 2 weken naar Turkije, Side. Ga voor het eerst zonder m'n ouders, met 3 vriendinnen. Paps en mams gaan zaterdag naar Sicilië, mooi het huis voor mij alleen! Zit in een hotel en ik ga waarschijnlijk zwemmen, stappen en shoppen etc.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 17:06
Otis
Otis is offline
Citaat:
Lisanne schreef op 07-07-2004 @ 17:45 :
Ik ga over 2 weken naar Turkije, Side. Ga voor het eerst zonder m'n ouders, met 3 vriendinnen. Paps en mams gaan zaterdag naar Sicilië, mooi het huis voor mij alleen! Zit in een hotel en ik ga waarschijnlijk zwemmen, stappen en shoppen etc.
Side is stom en je kunt er niet shoppen en t strand is vies en het uitgaan is ook dom want ze gebruiken daar geen deodorant

Ik zit nu in mexico en ik vier vakantie want ik lig vooral op mn rug ( en niet eens onder werktijd ) en ik drink geile cocktails en word lastig gevallen door rare figuren maar ook door geile figuren en het winkelen is hier wel leuk behalve dan de fake von dutch zooi ( VON BITCH ) en zometeen ga ik duiken met een yankee
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 17:15
Luna
Luna is offline
Zaterdag vlieg ik met vriendin naar berlijn, de stad verkennen, kunst kijken (dr is een tentoonstelling met 200 moderne kunstwerken die normaal in new york hangen!). Na 5 dagen weer terug vliegen.
Weekje werken.
Dan naar een gemeenschap in Ierland voor onbepaalde tijd, de hippie uithangen.
Daarna ruim n week naar een soort van buitenkunst maar dan in Frankrijk.
Misschien nog een dagje lowlands en dan nog een weekje chillen en uitrusten voor mn examenjaar.
Oud 07-07-2004, 17:18
Verwijderd
lowlands, galkamp (= een zuipkamp) en 3 weken alleen thuis
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 17:18
verwijderddeze
verwijderddeze is offline
ik ga niet op vakantie, ik heb geen geld
Ik moet eerst maar eens werk zoeken.
Maar ik moet wel een week met mn ouders naar het strand (strandhuisje).
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 18:02
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
Otis schreef op 07-07-2004 @ 18:06 :
Side is stom en je kunt er niet shoppen en t strand is vies en het uitgaan is ook dom want ze gebruiken daar geen deodorant

Ik zit nu in mexico en ik vier vakantie want ik lig vooral op mn rug ( en niet eens onder werktijd ) en ik drink geile cocktails en word lastig gevallen door rare figuren maar ook door geile figuren en het winkelen is hier wel leuk behalve dan de fake von dutch zooi ( VON BITCH ) en zometeen ga ik duiken met een yankee
In dat openlucht winkelcentrum (dat witte) in Playa del Carmie zit een leuke wink0l, vlakbij Bershka en Diesel. Aan het einde (of begin, whatever) van Avenida 5ta zit dat.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 18:06
XdeadlockX
XdeadlockX is offline
Eeen weekje wildervanksterdalle om te house-sitten met de rest van de band / een week 24h7 bandrepeteren

EN verder doe ik niet aan vakanties want die zijn duur
Oud 07-07-2004, 18:06
Faery
Faery is offline
Ben normaal elk jaar een klein maandje alleen thuis, maar dit jaar gaat het feest niet door want m'n broer moet midden in die periode een herkansing maken, godverre. Weg heerlijke eenzaamheid, weg massive drugsgebruik en ook geen exorbitante zuippartijen. Gelukkig zijn d'r veel vrienden ook alleen thuis, dus moet ik daar maar heen. Hehe.
Oh, en WOA festival.
Oud 07-07-2004, 18:32
justakid
justakid is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 07-07-2004 @ 17:11 :
Ik had graag Terschelling aangedaan deze zomer maar door geld tekort(lees: niet gewerkt dit jaar) gaat dat helaas niet door.
stommerd

ik ga over een kleine 2 weken voor 10 dagen naar zuid frankrijk met een vriendinnetje. als ik terug kom ga ik meteen door naar terschelling voor 11 dagen ofzow. met wat vrienden. daarna nog ff naar lowlands
Oud 07-07-2004, 18:41
Synonym
Synonym is offline
Ik ga met een vriendin 10 dagen naar Argeles sur Mer, lekker aan de middelandse zee. Wel op een camping, want dat is gezelliger (en goedkoper ) En daarna misschien, heel misschien nog naar Lowlands!
Oud 07-07-2004, 19:01
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Ik ga maandag met mn broer + 2 vrienden van ons naar parijs, en naar disney . 5 dagen

en misschien nog een weekendje brussel (??) met mn moeder, ipv lowlands. Ik ga waarschijnlijk niet naar lowlands dus, ik heb niet echt iemand om mee te gaan nl.

maar eigenlijk wilde ik zo graag naar de cote dázur
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-07-2004, 19:02
Verwijderd
Citaat:
Otis schreef op 07-07-2004 @ 18:06 :

Noooo....! Nou dan ga ik wel diepzeeduiken ofzo
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 19:22
justakid
justakid is offline
Citaat:
AnzjeboowN schreef op 07-07-2004 @ 19:41 :
Ik ga met een vriendin 10 dagen naar Argeles sur Mer, lekker aan de middelandse zee. Wel op een camping, want dat is gezelliger (en goedkoper ) En daarna misschien, heel misschien nog naar Lowlands!
woow daar ga ik ook heen!! wanneer ga jij?
Oud 07-07-2004, 19:23
Hagel
Hagel is offline
Ik wilde graag met mijn vriend mee naar Noorwegen, hij zit daar nu een maand voor zijn studie. Maar ik ben mijn baan in Mei kwijtgeraakt en dus ook mijn geld Duss vakantie zit er nu niet meer in, daarna wilde ik naar Under the black sun in Duitsland maaar dat kan ook niet, dus dat schiet niet echt op. De bedoeling is om volgend jaar gewoon met de auto naar Noorwegen te gaan en daar zo lang te blijven totdat het geld op is. We kunnen daar toch bij veel bekenden blijven pitten enzo. Mijn droomvakantie is naar IJsland maar dat aat denk ik de komende jaren nog niet gebeuren

Laatst gewijzigd op 07-07-2004 om 19:26.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 20:05
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
ik ga door heel nederland logeren bij mensen en feestjes bezoeken. mag dat ook?
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 20:05
da leentjuh
da leentjuh is offline
Ik ga zondag met mn ouders, zusje en broer naar Italie, meer van Caldonazzo. Ben er al eerder geweest, heb er ook wel zin in. Zit een leuke discotheek in de buurt waar een busje van af de camping heengaat (moet wel vechten om erin te passen) en een mooi winkelcentrum.
Ik zit op een camping in een caravan, is wel leuk, veel Nederlanders van mijn leeftijd in de buurt waarmee je de hele dag aan het meer ligt en 's avonds naar de kroeg of discotheek. (of gewoon op het strand aan de alcohol) Of anders gewoon met mn ouders steden bekijken, vind ik ook wel leuk.
En natuurlijk heeeel veel uit eten
Heb er echt zin in
Oud 07-07-2004, 20:57
Kiss Pookie
Kiss Pookie is offline
26 Juli vertrek ik naar Opatija, Kroatie

en 10 augustus vertrek ik naar Leeuwarden, Holland
Oud 08-07-2004, 00:09
guess what
guess what is offline
mijn vader gaat zaterdag op vakantie en dan ben ik 2 weken alleen thuis. ik ga verder niet op vakantie maar heb samen met 2 vriendinnen een grachten pand in amsterdam tot onze beschikking dus daar gaan we waarschijnlijk over 2 weken een week in wonen.
Oud 08-07-2004, 00:21
merels
merels is offline
ik zou nu op terschelling moeten zitten maar door een onbekende en stomme reden is dat twee dagen voor vertrek niet doorgegaan
Ik ga twee weken naar Nice met een goed vriendinnetje en daar heb ik zin in, en naar lowlands
Oud 08-07-2004, 08:55
Blenderhead
Blenderhead is offline
Week parijs met vixen. Van de ene kant lekkah luxe doen, en soms ook de nuchtere hollander uithangen door bier in de supermarkt te kopen.

+ een kleine week touren door NL. Waarschijnlijk paar dagen terschelling en evt wat andere dingetjes.

+ lowlands

Laatst gewijzigd op 08-07-2004 om 09:03.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2004, 09:05
Laïs
Laïs is offline
3 weken speelpleinwerking,voor mijn stage,die ik echt niet zie zitten.Volgende week begin ik.
2 weken met een tent ergens in de Ardennen zitten,daar heb ik wel zin in,al is 2 weken wel heel erg lang, maar als het weer meevalt zit dat wel goed.
Eind augustus 3 dagen naar Pukkelpop. Jihaaaa. Met een hele bende,dus dat wordt leuk.
Voor de rest losse dagen naar de zee,oppassen en weggaan met vrienden.
Oud 08-07-2004, 09:15
Briseïs
Briseïs is offline
Geen vakantie voor mij dit jaar, de vriendin waarmee ik zou gaan heeft 'opeens' geen geld.

En al die stomme festivals zijn net als ik andere dingen te doen heb (examens, diploma-uitreiking, introductie)

En mn ouders gaan ook niet dit jaar, anders had ik als soort van troost nog met hen meegekunt.
Oud 08-07-2004, 09:22
Marshall
Marshall is offline
dagtripje naar kopenhagen of milaan, lang weekend naar bloemendaal en voor de rest de hippe partijtjes in nederland aflopen (zijn ook meestal net iets leuker dan die in het buitenland )
In september ga ik trouwens voor 2 jaar op vakanie naar la france
Met citaat reageren
Oud 08-07-2004, 09:55
Novska
Novska is offline
Sowieso ga ik veel dagen naar 't strand (Zandvoort, dichtbij voor mij ). Daarnaast word ik vanaf volgende week een callcenterbitch voor de ochtenden. Verder doe ik nog een lang weekend Brussel met m'n verjaardag, om m'n geld uit te geven shoppinggg. Voorderest als ik geld over heb, nog een weekje weg met vriendin(nen) maar dat moeten we allemaal nog zien, dus dat wordt een last minute.
Oud 08-07-2004, 10:05
Verwijderd
Ik hoop volgende week aangenomen te worden als callcentersma, want ik moet geld. Ook ga ik misschien wel naar Ieper, Lowlands of Pukkelpop en een paar dagen naar Engeland.

maar ik beslis dat soort dingen altijd last minute.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2004, 10:15
Briseïs
Briseïs is offline
Oe ik werk ook in een callcenter.

En omdat mn geld niet opgaat aan vakantie oid ga ik mezelf dan maar verwennen met allerhande apparatuur (discman/tv/mp3-speler/dvd-/videorecorder).
Oud 08-07-2004, 10:25
Rosco
Rosco is offline
italie,

B-tje zonnen, Pizza's eten, en drank zuipe en natuurlijk uitgaan!
Oud 08-07-2004, 10:42
Snuitermans
Snuitermans is offline
In Frankrijk naar Mimizan om te golfsurfen, drinken en plezier te maken. Daarna waarschijnlijk nog naar Lowlands en misschien nog een lang weekend naar Zeeland om te windsurfen.
Oud 08-07-2004, 10:56
Verwijderd
Ik ga met mn mama en zusjes en vriend naar Frankrijk voor 2 weken En daarna zou ik meegaan naar Zeeland met mn papa maar vanaf 9 augustus is de introductie in Utrecht, veel te vroeg Aangezien ik geen geld heb en een aardige schuld en het afgelopen jaar al aardig wat heb gereisd, is dit alles voor deze zomer.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2004, 10:59
Verwijderd
ik ga samen met mn ouders 2,5 week naar frankrijk naar dezelfde camping als vorig jaar, en ook met dezelfde mensen.

& lowlands

en misschien nog een lang weekend londen of antwerpen
Met citaat reageren
Oud 08-07-2004, 11:15
Verwijderd
hoi uuuf gefeliciteerd

nou ik ga zondag op vakantie met 3 vriendinnen en 1 vriend.
we gaan crossen naar frankrijk in een busje met 100 cd's en sing a long songs.
vorig jaar hebben we dat ook gedaan maar dan met zijn 12en.
ik zie er niet hipverantwoord uit dan, want vorig jaar was ik mijn onderbr00kentas vergeten en moest ik allemaal lelijke strings van de intermarche aan.
maar aan de andere kant is zelfs mijn pyjama hipverantwoord dus dat wordt geen groot probleem.
we zitten in een groot huis bij clermont ferand (zo schrijf je het ongeveer), en we gaan een weekje.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2004, 12:02
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
ik ga zondag 3 dagen naar brussel
daarna 2 weken naar frankrijk met papa en mama, broer en zusje
dan nog ergens in NL een weekje op een cheap-ass camping met vriendinnetjes maar dat spreken we last-minute af
pukkelpop
en dan werken&sparen voor mijn 4maanden afrika
Oud 08-07-2004, 12:19
Verwijderd
Ik ga met wat vriendjes naar Sziget (7-daags festival in Hongarije). Met schoonmama en schoonpapa in de auto .
Met citaat reageren
Oud 08-07-2004, 12:31
Glory
Glory is offline
Citaat:
! am mE schreef op 08-07-2004 @ 11:56 :
) En daarna zou ik meegaan naar Zeeland met mn papa maar vanaf 9 augustus is de introductie in Utrecht, veel te vroeg

Pfff. Dat is toch de stadintroductie? Gewoon niet heen gaan . Die blijkt toch stom te zijn. Ik ga ook alleen naar de introductie van mijn school.
Oud 08-07-2004, 15:16
Verwijderd
Citaat:
Glorybox schreef op 08-07-2004 @ 13:31 :
Pfff. Dat is toch de stadintroductie? Gewoon niet heen gaan . Die blijkt toch stom te zijn. Ik ga ook alleen naar de introductie van mijn school.
Het leek me juist wel leuk. En je ontmoet alvast veel mensen en ik heb al een logeeradres in een UVSV-huis, dus het is allemaal al geregeld..
Met citaat reageren
Oud 08-07-2004, 18:33
Glory
Glory is offline
Citaat:
! am mE schreef op 08-07-2004 @ 16:16 :
Het leek me juist wel leuk. En je ontmoet alvast veel mensen en ik heb al een logeeradres in een UVSV-huis, dus het is allemaal al geregeld..
Nou beeb veel plezier dan!
Ik introduceer mezelf wel
Reageren

Regels voor berichten