Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-06-2006, 21:24
MisterDJ
MisterDJ is offline
Ik weet dat ik al eerder een topic over morrowind had, maar die was onderhand al bejaard, dus daarom een nieuwe.

Ik ben nu bezig in Ald'ruhn.
Ik moest een Anareren's Devil Tanto gaan stelen in de Duild of mages, maar ik heb dat gebouw al meerdere malen doorgelopen maar zonder succes.
Zit het misschien in 1 van de (gesloten) kisten?

Er zijn namelijk kisten die nog een hoog slot level hebben, waardoor ik ze niet open krijg.
Kan iemand mij een beetje opweg helpen?
Ik kan geen goede walkthrough vinden op internet.

Alvast bedankt!
Oud 25-06-2006, 22:28
2B!
2B! is offline
Als dit het goede spel is moet je "hier" even klikken
Met citaat reageren
Oud 25-06-2006, 22:38
Verwijderd
Klopt, dat zwaard zit in een kist met een hoog slot.

Je hebt, voordat alle tovenaars weg zijn, een kerel die in een nisje staat en alchemie-rommel verkoopt. In één van zijn kisten zit het, maar hij heeft er een stuk of twee of drie met een hoog slot.

Als je lockpicking skill niet hoog genoeg is kun je op zoek gaan naar scrolls of wat dan ook. Als dat allemaal niet lukt, heb je misschien een probleem.

Ik weet het niet zeker, maar zodra je die quest van die kerel accepteert, zijn alle tovenaars weg uit dat gilde en ik denk dat ze pas weer terugkomen als je die zwaard-pik queeste volbracht hebt. Stel dat je meer van het toveren bent en minder van het pikken en dus een opdracht van het Ald'ruhn Guild of Mages wilt gaan doen, kan dat niet omdat ze allemaal pleiten zijn.

In zo'n geval van nood is er altijd nog de mogelijkheid om via een console commando zo'n Devil Tanto in je inventory te fleppen en zo de quest te volbrengen zodat je verder met het spel kan.

LUH-3417
Met citaat reageren
Oud 05-07-2006, 21:37
MisterDJ
MisterDJ is offline
Nu toch nog een paar vraagjes:

- Zijn die lock-picking spells alles bij de mages te koop (die er nu dus niet zijn);

- Is je security level ook meteen het leven tot waar je sloten kan openen?
Dus lvl 20, dus je kan sloten tot lvl 20 openen
Oud 06-07-2006, 11:00
namnatulco
namnatulco is offline
Citaat:
LUH-3417 schreef op 25-06-2006 @ 23:38 :
Klopt, dat zwaard zit in een kist met een hoog slot.

Je hebt, voordat alle tovenaars weg zijn, een kerel die in een nisje staat en alchemie-rommel verkoopt. In één van zijn kisten zit het, maar hij heeft er een stuk of twee of drie met een hoog slot.

Als je lockpicking skill niet hoog genoeg is kun je op zoek gaan naar scrolls of wat dan ook. Als dat allemaal niet lukt, heb je misschien een probleem.

Ik weet het niet zeker, maar zodra je die quest van die kerel accepteert, zijn alle tovenaars weg uit dat gilde en ik denk dat ze pas weer terugkomen als je die zwaard-pik queeste volbracht hebt. Stel dat je meer van het toveren bent en minder van het pikken en dus een opdracht van het Ald'ruhn Guild of Mages wilt gaan doen, kan dat niet omdat ze allemaal pleiten zijn.

In zo'n geval van nood is er altijd nog de mogelijkheid om via een console commando zo'n Devil Tanto in je inventory te fleppen en zo de quest te volbrengen zodat je verder met het spel kan.

LUH-3417
Spoiler

@misterdj euhm... nee je skill bepaald de kans dat het lukt, als je met lockpick skill 5 (begin zonder bonussen) kan je nog steeds kistjes van 20-30 (=laag) binnen een redelijk aantal keren openen. Zoek anders eerst de skeleton key, dat is de beste lockpick (en volgensmij heeft ie ook infinite charges).
succes ermee.
Oud 08-07-2006, 13:24
K-pax
K-pax is offline
Citaat:
MisterDJ schreef op 05-07-2006 @ 22:37 :

- Zijn die lock-picking spells alles bij de mages te koop (die er nu dus niet zijn);

De dark elf in de Balmora Mages Guild heeft Ondushi's Open Door ( open 50 points). Hogere moet jezelf maken, maar dan is maar de vraag of je de skill ervoor hebt. Je kan ook een item enchanten ( amulet ofzo) met een open 100 points. Dan kan je alles openen.

Spoiler
Oud 10-07-2006, 12:39
Tio
Tio is offline
Citaat:
MisterDJ schreef op 05-07-2006 @ 22:37 :

Opening-spells kan je in principe kopen bij een mage guild (dus je kan ook even naar een andere stad gaan en daar kijken). Als je gekochte spell dan niet hoog genoeg is moet je even een eigen maken waarmee je dat slot wel kan openen.
Ook zijn er scrolls (Ondusi Open Door en Ekash' Locksplitter als ik het goed heb) en die openen een lock tot 50 en 100 punten respectievelijk.

Hoe het met je security level zit weet ik niet precies, maar er is wel een maximum aan het niveau van slot dat je open kan maken. In principe bepaalt je security skill de kans dat je een lock opent (dit gemodified door de specifieke lockpick die je gebruikt), maar als je skill laag is, en het lock te moeilijk krijg je een berichtje dat zegt "This lock is too complex". En dan krijg je hem dus ook niet open met je huidige security level.

Groet,
Tio
Reageren

Regels voor berichten