Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En over dat normaal vinden omdat alles gewoon aan het worden is lijkt me logisch, je weet gewoon op een gegeven moment hoe je partner op bepaalde dingen reageerd ed.
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() Geniet van je vakantie en van je vriend, maar word niet boos op jezelf als die 'ander' af en toe door je gedachten dwaalt.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Als je op een avond een jongen tegen komt die je leuk vind geloof ik niet dat je meteen verliefd bent op iemand. Je hebt de kriebels, je kan iemand aantrekkelijk vinden, dat wel, maar verliefd vind ik een groot woord. Dat is een stap verder. Maar zelfs dan, verliefd worden doe je niets aan, het ligt eraan wat je ermee doet. En als je aan jezelf merkt dat je met je verliefdheid verkeerd bezig bent en/of dat je daardoor je niet meer concentreerd op je vriend en de relatie die je met hem hebt en je er zelf erg mee zit zou ik open kaart spelen. Op die manier kan je er samen tegenaan. Maar als je niet eens verliefd bent en je verder niets doet met die kriebels, zie ik niet in waarom je je vriend ongerust zou maken. Nou heeft TS nog het geluk dat hij zo rustig reageert, maar hoeveel mensen zouden nou daadwerkelijk zo reageren? Om maar een voorbeeld te geven... In feite kan je niet zo heel veel met zo'n mededeling als de persoon die het zegt er verder ook niets mee wil denk ik. Ik denk dat je dan van iets kleins en onschuldigs iets heel zwaars maakt terwijl dat niet nodig is. (en nu maar hopen dat het ongeveer klopt met wat ik bedoelde ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Lastige situatie voor studiekeuze Kelvyn | 5 | 31-12-2014 09:29 | |
Liefde & Relatie |
Mijn verhaal Undertow | 21 | 10-05-2011 15:39 | |
Psychologie |
Muurtjes Tsu | 13 | 25-02-2008 17:36 | |
Liefde & Relatie |
verliefd op iemand anders? Crystall Girl | 19 | 02-10-2006 11:33 | |
Psychologie |
Het grote lucht-je-hart-topic #14 Luna | 500 | 08-11-2004 20:16 | |
Psychologie |
proberen te voelen hoe iemand anders zich voelt?! framboosje | 4 | 06-02-2003 17:14 |