Tralalalala.. en weer een dag van de vakantie voorbij. Ik moet nu toch echt serieus iets aan mijn examens gaan doen anders loopt het hartstikke in de soep. Eerst deed ik er veel te veel voor, toen niets, en nu half. Stom geschiedenis ook

.
Gisteravond toch weer meegedaan met darten, maar het ging niet. Ik denk dat ik de komende tijd ook echt niet meer moet proberen om te darten, want ik kan me alles behalve concentreren tijdens de wedstrijd. Bij de eerste pijl die ik gooi is de concentratie er nog wel, maar daarna zakte het meteen onder nul. Het is een wonder dat de pijlen wel nog op het bord terecht komen.
Gelukkig begrijpen mijn teamgenoten wel wat er aan de hand is. Het team waar ik vorig jaar in zat had er veel minder begrip voor. Als het echt niet anders kan, dan gooi ik nog wel.. maar liever niet. Laat mij maar lekker kaas en worst snijden in de keuken

.
Mijn vriend heeft mijn nieuwe pc prima aan de praat gekregen, ik heb alleen nog geen internet omdat de netwerkabel nog op de router aangesloten moet worden, ofzoiets. En dan heb ik eindelijk mijn eigen computer, zonder alle rotzooi die op deze staat, en zonder broertjes die om het kwartier komen vragen of zij nou alsjeblieft op de computer mogen. Hihi..
Yep, ik voel me best redelijk vandaag.