Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-10-2004, 16:00
Luna
Luna is offline
ja, opeens was de vorige vol..
Oud 26-10-2004, 16:02
Verwijderd
Deel nummer 13 is hier te vinden
Oud 26-10-2004, 16:10
Verwijderd
Waarom voel ik iets voor hém? Ik hou niet van hem, ik hou van mijn vriend, maar toch doet hij iets met me. En ik word gek van zijn geflikflooi met HAAR. Zij heeft toch al een vriend? Grr. En nou moet ie niet zo lief gaan doen
Oud 26-10-2004, 16:20
Marcade
Marcade is offline
Ik krijg altijd de neiging heel vrolijke dingen te posten in de LJH topics. Ik word helemaal gek van al die sombere topics en ik kan het niet laten uit het topic te blijven.
Oud 26-10-2004, 16:36
Verwijderd
Citaat:
Marcade schreef op 26-10-2004 @ 17:20 :
Ik krijg altijd de neiging heel vrolijke dingen te posten in de LJH topics. Ik word helemaal gek van al die sombere topics en ik kan het niet laten uit het topic te blijven.
Waarom post je die heel vrolijke dingen dan niet...?
Oud 26-10-2004, 16:44
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 26-10-2004 @ 17:36 :
Waarom post je die heel vrolijke dingen dan niet...?
omdat het offtopic is
Oud 26-10-2004, 16:47
Verwijderd
Citaat:
Marcade schreef op 26-10-2004 @ 17:44 :
omdat het offtopic is
Waarom? Ligt er maar net aan wat jij onder je hart luchten laat vallen. Zelf vind ik dat je in het LJH ook over leuke dingen mag posten.
Oud 26-10-2004, 17:00
Dolores
Dolores is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 26-10-2004 @ 17:47 :
Waarom? Ligt er maar net aan wat jij onder je hart luchten laat vallen. Zelf vind ik dat je in het LJH ook over leuke dingen mag posten.
Ja, dat vind ik ook! Dat is juist leuk, anders is het zo droevig allemaal.
Oud 26-10-2004, 17:07
Luna
Luna is offline
een lucht je hart topic is een lucht je hart topic, ook als je alleen maar leuke dingen op je hart hebt
Oud 26-10-2004, 17:11
Quiana
Quiana is offline
Bovendien is enige positiviteit ook wel een noodzaak, wil je de
topic niet laten verzakken in allerlei zware dingen enz. Dat geldt
voor het héle psych-forum btw...

Dat "blijf positief!"- stukje in de announcement is er niet voor
niets.
Oud 26-10-2004, 17:14
marrel
marrel is offline
dan zal ik eens heel blij en positief zeggen dat ik vandaag een leuke (en nuttige ) dag heb gehad gewoon gezellig met een vriendin op excursie geweest en veel lol gehad
Oud 26-10-2004, 17:28
Hakkie
Hakkie is offline
Ik heb geen geld. Ik heb een verkeerde studie gekozen. Denk ik. Wist ik maar wat ik wilde. Ik kan niet instromen in bij Journalistiek, hoewel ik dat wel wil. Denk ik. Ik ben bang dat ik verkeerde keuzes maak of ga maken. Ik wou dat mn vader zn gegevens s instuurde naar de IBG, want nou kom ik niet rond van mn studiefinanciering. En ik wil dat die vent van Van Leest s belt om te laten weten of ie me aanneemt of niet.

Oud 26-10-2004, 17:35
eztah
eztah is offline
IK schiet maar niet op met mijn werkstuk. Ik voel me warrig. HEt is koud buiten en het wordt donker. Ik ben seksgeobserdeerd.
Oud 26-10-2004, 17:47
Verwijderd
als ik morgen me nog zo kut voel, bel ik de dokter. Straks zijn het bijwerkingen van de medicijnen
Oud 26-10-2004, 18:13
snoopy
snoopy is offline
voel me zo verliefd
allemachtig! Hou ik dat de rest van m'n leven ofzo? Naja... zou best leuk zijn, hoor...

Verder: wel huiswerk gemaakt, maar tis nog niet af
En ik haaaat ongesteld zijn. Krijg er zo'n buikpijn van
Oud 26-10-2004, 20:15
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Ik ben moe... zó moe...
Ik ben bek-af... Écht bek-af...
Ik ben kapót... En dan vooral geestelijk...
Oud 26-10-2004, 20:19
Verwijderd
gvd, alles is ziek hier in huis

mijn broer die loopt op krukken want hij is de 15e in zn voetbal team die weer eens geblesseerd is

mijn vader moet 2 nieuwe heupen en loopt al een paar jaar mank en heeft gewoon TE veel pijn

mijn moeder die kan niks met haar rechterhand omdat een stel stomme italiaanse dokters daar heel fijn een hoop pinnen hebben in geprutst

en ik moet morgen om 5 uur opstaan om bij de buren een melksteekproef te doen bij de geitjes, niet 1 geitje, nee ALLE geitjes
Oud 26-10-2004, 20:21
cyntha
cyntha is offline
Donderdag maar weer eens naar het ziekenhuis. Dit keer naar een internist. Mijn bloed klopt niet, alleen wat eruit kwam kon helemaal niet. Was raar. Ze dachten zelfs dat er een fout in het lab gemaakt was. Maar na de tweede keer prikken was het nog steeds hetzelfde. Ben nu al weer helemaal zenuwachtig voor donderdag. Hoop dat er dit keer eindelijk eens wat duidelijkheid komt in mijn leventje. Heb het gehad met hoe het nu is. Het voelt zo ontzettend nutteloos. Al was vandaag wel heel erg leuk. Een vriendin is langsgekomen terwijl ze een ontzettend eind van me vandaan woont. En ze had zo'n lief cadeautje bij. Ben blij dat er zulke mensen bestaan!
Oud 26-10-2004, 20:44
Verwijderd
Ik ga straks heel hard huilen.
Oud 26-10-2004, 20:56
ilse
ilse is offline
hij is liefff

en me konijntje ook
Oud 26-10-2004, 21:00
Angeloes
Angeloes is offline
Falling in Love with a Londons' Man...
Oud 26-10-2004, 21:11
Balance
Balance is offline
Pff, dat stomme betoog wil maar niet lukken!
En maandagochtend moet het ingeleverd zijn...
Nou ja, nog een paar dagen dan.

Verder wel trots op m'n discipline eigenlijk.
Oud 26-10-2004, 21:26
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
snoopy schreef op 26-10-2004 @ 19:13 :
Verder: wel huiswerk gemaakt, maar tis nog niet af
En ik haaaat ongesteld zijn. Krijg er zo'n buikpijn van
Oud 26-10-2004, 22:38
el manuel
el manuel is offline
het is grappig dat er allemaal liedjes op mij slaan, alleen zijn de meeste te niet-vrolijk voor woorden. het komt wel goed. ooit...
Oud 27-10-2004, 01:07
Q
Q is offline
life sucks...
Advertentie
Oud 27-10-2004, 02:55
Shitonya
Shitonya is offline
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHH

Zo, ben weer terug van een oversekste lul die me wilde neuken
Maar wilde ik niet natuurlijk, dus moet ik hem morgen het overlijdingsbericht van mijn kut doorgeven
Oud 27-10-2004, 07:50
Verwijderd
Ik heb gewoon een 7 voor m'n tentamen...

Maar ik blijf het jammer vinden dat ik het tentamen in Leiden niet kon maken en het tweede vak mis... Nu in januari hopelijk...

'k heb zo'n koppijn, is niet leuk meer.
Oud 27-10-2004, 08:51
Verwijderd
Douchen is geweldig!

Nu weet ik eindelijk hoe en waarover ik mijn ckv collage ga maken ('t moet volgende week af zijn )
Oud 27-10-2004, 10:00
Verwijderd
ik voel me beter dus geen dokter voor mij.

Ik heb zin in zaterdag, maar ook niet. Ongesteld worden als je ergens anders bent is niet mijn idee van fun
Oud 27-10-2004, 10:22
Melanie Wilkes
Melanie Wilkes is offline
Ik zeg nooit meer wat...
Oud 27-10-2004, 10:24
Sterretje*
Sterretje* is offline
Vandaag ben ik 'ziek' thuis. Ik voel me lichamelijk ziek, maar dit is van psychische aard. Snap je het nog? Door alle stress en spanningen voel ik me misselijk, heb hoofdpijn en ben helemaal uitgeput. Daarnaast malen er duizenden gedachten door mijn hoofd... Ik riep gisteren dat ik wilde stoppen met school, maar nu weet ik het allemaal niet meer zo zeker. Misschien moet ik eerst maar eens met die deelnemersbegeleider praten, die was wel aardig. Bovendien weet hij al dat ik psychische problemen heb (gehad).
Met eten gaat het niet goed. Ik eet teveel < doordat ik nerveus ben. Dit heeft tot gevolg dat ik me dik, waardeloos en onrustig voel. Ik ben teleurgesteld in mezelf!
Verder heb ik in mijn impulsiviteit een vriendschap verbroken, althans ik stuurde een stom mailtje, maar mijn vriendin was niet van plan om me te laten vallen... Ze is zo lief!!! Ik wou dat ik een vriendin voor háár kon zijn, maar ik heb zoveel aan mijn hoofd dat ik niet in staat ben om leuke dingen te doen. Lekker negatief allemaal...ppff..

Kus,
Magic_STAR die iedereen sterkte wenst met alles!
Oud 27-10-2004, 10:39
Luna
Luna is offline
Citaat:
eztah schreef op 26-10-2004 @ 18:35 :
IK schiet maar niet op met mijn werkstuk. Ik voel me warrig. HEt is koud buiten en het wordt donker. Ik ben seksgeobserdeerd.
(})
Oud 27-10-2004, 10:41
Marcade
Marcade is offline
@Magic_STAR: Ik herken het wel een beetje en als je op zo'n punt bent dat het lichamelijk invloed gaat hebben, ben je in principe al veel te ver gegaan. Ik weet niet precies waardoor je stress en spanningen krijgt, maar probeer er iets aan te doen. Met mensen te praten; rustiger aan te doen; minder hooi op je vork te nemen. Als zoiets langdurig aanhoud kan het op een gegeven moment zodanige vormen aan gaan nemen dat je gewoon maandenlang weinig meer kan doen omdat je dan helemaal 'op' bent. Ik raad je ook aan om dat 'misschien' bij 't praten met je deelnemersbegeleider gewoon weg te schrappen en echt te gaan en echt nu stappen probeert te nemen voordat 't dadelijk echt laat is. Stress is vre-se-lijk. Hij moet je hiermee gewoon echt helpen.
Oud 27-10-2004, 12:21
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Tralalalala.. en weer een dag van de vakantie voorbij. Ik moet nu toch echt serieus iets aan mijn examens gaan doen anders loopt het hartstikke in de soep. Eerst deed ik er veel te veel voor, toen niets, en nu half. Stom geschiedenis ook .

Gisteravond toch weer meegedaan met darten, maar het ging niet. Ik denk dat ik de komende tijd ook echt niet meer moet proberen om te darten, want ik kan me alles behalve concentreren tijdens de wedstrijd. Bij de eerste pijl die ik gooi is de concentratie er nog wel, maar daarna zakte het meteen onder nul. Het is een wonder dat de pijlen wel nog op het bord terecht komen.
Gelukkig begrijpen mijn teamgenoten wel wat er aan de hand is. Het team waar ik vorig jaar in zat had er veel minder begrip voor. Als het echt niet anders kan, dan gooi ik nog wel.. maar liever niet. Laat mij maar lekker kaas en worst snijden in de keuken .

Mijn vriend heeft mijn nieuwe pc prima aan de praat gekregen, ik heb alleen nog geen internet omdat de netwerkabel nog op de router aangesloten moet worden, ofzoiets. En dan heb ik eindelijk mijn eigen computer, zonder alle rotzooi die op deze staat, en zonder broertjes die om het kwartier komen vragen of zij nou alsjeblieft op de computer mogen. Hihi..

Yep, ik voel me best redelijk vandaag.
Oud 27-10-2004, 12:31
marrel
marrel is offline
k weet niet of ik verliefd ben of niet
Oud 27-10-2004, 13:08
Nona
Nona is offline
Godver, een 6,3... Daar ben ik nou weer niet blij mee...
Oud 27-10-2004, 13:26
Sterretje*
Sterretje* is offline
@Marcade: Ik voel me nu echt ontzettend slecht. Loop de hele tijd eten te pakken, heb al 2x gedoucht in de hoop me wat beter te gaan voelen en kijk tv in een kamer waar het een vreselijke bende is!!! Ik ben zó gespannen.
Ik moet ff duidelijkheid voor mezelf scheppen. Nu stoppen met eten, wachten tot het avondeten en daarna niks meer eten. Verder mijn kamer aan kant maken. Bed verschonen, kleren opruimen, bureau leeg maken...want huiswerk maken kan simpelweg niet in die bende...
Eigenlijk zou ik vanavond ff naar de sportschool moeten gaan, dat helpt namelijk tegen stress en spanningen. Alleen voel ik me zo verrot...pff...
Ik ben zo gestresst door de Schoolexamens die eraan komen en waarvoor ik nog niks heb voorbereid < door de zenuwen. Daarnaast ben ik ontzettend bang voor een terugval. Ik voel me al niet goed, maar wat als ik niet meer uit het dal kom? Ik moet het écht even rustig aan doen...
Liefs, Magic_STAR*
Oud 27-10-2004, 14:16
marrel
marrel is offline
k voel me klote, zomaar opeens. K kan wel janken om het kleinste
Dadelijk naar de winkel, mijn nieuwe mooie jasje terug brengen, zitten gaatjes in
K snap mezelf niet meer , mijn buik staat volledig op z'n kop, zenuwen ofzo, gewoon ineens binnen een kwartier
Oud 27-10-2004, 14:56
zus
zus is offline
Aargh, geen mentorgesprek vandaag, nog langer in spanning zitten. En waarom vertelt zij ook gelijk alles over zichzelf als ik zeg dat ik dat van plan ben?

Waarom wil zij ook altijd de aandacht? Ik wil ook wel eens de aandacht, niet dat ik dat met zoiets zou doen, maar zij denkt er dus wel zo over..Waarom moet zij altijd de aandacht als ik eens die krijg? Ik word er helemaal gestoord van! Altijd is zij het..Eerst gaat het goed, ze eet en ze doet, en ik zeg dat het niet zo goed met me gaat en gelijk gaat ze naar een lerares toe om over haar problemen te vertellen..

Ik ben niet jaloers, maar ik word het gewoon helemaal gek van..
Oud 27-10-2004, 15:07
HereIAm
HereIAm is offline
Mja, best goed bezig hoor. Ik ben bézig. Maar de dag gaat zo snel voorbij, en het werkstuk schiet zo langzaam op...*zucht*

Zaterdag naar de Ilse FanMeet, 'k heb 'r keiveel zin in !

Maar dan moet ik wel alle werkstukken enzo afhebben..*diepe zucht*..ik heb meer herfstvakantie nodig..
Oud 27-10-2004, 15:36
Nijn*
Nijn* is offline
Shit man, hoe kan ik nou zo bot tegen haar doen?! Wat heb ik gedaan? Mijn enige steun en toeverlaat afstoten, en op wat voor 'n manier! En het ergste is dat ik het maandag pas kan goedmaken omdat ik morgen op @#%!# kamp ga! Shit school!! Ik haat het hier, ik wil weg, ik wil niet meer. En jeetje, ik durf d'r gewoon niet te bellen, hoe triest. Al mijn vrienden zijn weg, laat mij ook maar verdwijnen. En dan nog twee weken geen altr. Waar ben ik nou mee bezig, maak ik nu echt mezelf kapot zoals ze zegt..? *huilt*
Oud 27-10-2004, 16:40
HereIAm
HereIAm is offline
Citaat:
Nijn* schreef op 27-10-2004 @ 16:36 :
Shit man, hoe kan ik nou zo bot tegen haar doen?! Wat heb ik gedaan? Mijn enige steun en toeverlaat afstoten, en op wat voor 'n manier! En het ergste is dat ik het maandag pas kan goedmaken omdat ik morgen op @#%!# kamp ga! Shit school!! Ik haat het hier, ik wil weg, ik wil niet meer. En jeetje, ik durf d'r gewoon niet te bellen, hoe triest. Al mijn vrienden zijn weg, laat mij ook maar verdwijnen. En dan nog twee weken geen altr. Waar ben ik nou mee bezig, maak ik nu echt mezelf kapot zoals ze zegt..? *huilt*
Probeer tóch te bellen, dat zal enorm opluchten. Wel héél moeilijk, maar diep ademhalen en al je moed bij elkaar schrapen! You can do it!
Oud 27-10-2004, 16:44
whydontjustdie
whydontjustdie is offline
Gvd zo`n zogenaamde vriend denkt dat ik vrienden van m afpak. Tis zo`n aggresief typje die alles aggresief, verkeerd, kut enzo opvat.. Tja, hij zoekt het nou echt maar uit ik ben m zat en hij naait me dus gewoon waar ik bijsta. Hier krijg ik dus echt een KUT gevoel van en ben nu zo sagerijnig als de pest na al die vage bedreigingen van m enzo =/ nouja, ik heb wel iets beters te doen en mijn egte vrienden staan gelukkig *nog* voor me klaar
Oud 27-10-2004, 16:47
snoopy
snoopy is offline
weeeh... hebben we eindelijk een scanner en heb ik die leuke foto van hem gescand, is er geen fototopic op L&R

(en ik geloof dat er pas nog eentje geweest is...)
Oud 27-10-2004, 17:19
Nijn*
Nijn* is offline
Citaat:
snoopy schreef op 27-10-2004 @ 17:47 :
weeeh... hebben we eindelijk een scanner en heb ik die leuke foto van hem gescand, is er geen fototopic op L&R

(en ik geloof dat er pas nog eentje geweest is...)
Open er eentje? En als hij pas is geweest, overleg even met een fb
Oud 27-10-2004, 17:28
Verwijderd
vandaag leuke dag gehad op school ben weer helemaal blij enzo.. en kaartjes gehaald voor greenday heel erg leuk allemaall.. en een zeker-persoon-waar-ik-de-naam-niet-noem was echt te lief vandaag gelukkig bestaan er ook nog leuke mensen en mijn ontwerp (schoolopdracht) ging ook goed enzo... dus.. niks te klagen vandaag
Oud 27-10-2004, 17:53
Verwijderd
I never walked away from you
I never walked alone

Ik ben moehoeeeee *gaapt* En ik weet niet wat ik moet doen met mijn boekverslag.
*schopt zichzelf aan het werk*
Oud 27-10-2004, 18:39
Gothic
Gothic is offline
godver, vreselijke hoofdpijn nu ... helemaal geen tijd voor nu, moet nog heel veel lezen en eerst nog een ontzettend goede essay schrijven...
Oud 27-10-2004, 18:43
Verwijderd
Binnenkort val ik door de mand en ziet iedereen dat mijn stukjes er aardig uitzien, omdat ik veel gelezen heb.
Schrijf die taalkundige carrière maar op je buik.

Damn.
Oud 27-10-2004, 18:50
-Flip-
-Flip- is offline
het blijft maar malen in m'n kop.... eikel...

Regels voor berichten