lachkick van dik 2.5 uur, gwoon niet fijn meer om zoveel te lachen.
vreetkick: gwone avondmaaltijd, zak chips, reep aldi-chocolade, en een lading zuurtjes.
Gister was Tom Green op de BBC (Freddy got fingered), had net een pretsigaret op. Het was 2 uur en moest een beetje stil zijn ivm iedereen die lag te slapen. Ik heb nog nooit zo m'n best moeten doen om m'n lach in te houden. Diep van binnen bulderde ik het uit en de tranen liepen me over de wangen terwijl ik een kussen voor m'n mond hield.
een grote loempia, een pizza hawaii en een zak wokkels. En mijn langste lachkick was +- een half uur nonstop en toen had ik buikpijn en was het niet leuk meer. Wel eens uren lang melig geweest en om zo'n beetje alles de slappe lach gekregen, maar dat is niet nonstop.
voedsel ik alleen: 2zakken chps, 1 hele boterkoek(zon grote) 1 pak bokkenpoten en nog wat snoep(en niet eens misselijk, wel heel vaag maarja waarom anders zoveel eten)
tijdens de d&a meeting om de paddotrip van mephisto en dinges. hoe geniaal was dat ik had op dat moment geen tijdsbesef, maar voor mn gevoel heb ik uren dubbel gelegen van het lachen.. sharif die alles kwijt was en danny die autistisch naar zn hand staarde terwijl hij met zn kop onder de bank lag. de mooi
Ik heb geen lachkick en eetbuien meer als ik heb geblowd. Maar toen ik net begon met blowen had ik echt veel lachkicks en eetkicks, soms mis ik het wel hoor het doelloze gelach om niks en gewoon lekker eten zonder je ergens druk over te maken. Toen ik een eetkick had, at ik echt veel en van alles. Maar ja, die tijd is voorbij..
vreetkick heb ik nooit, nooit gehad ook.. zit er ook niet zo mee lachkick heb ik gelukkig vaak last van [als ik met toffe mensen blow] .. en ik hou nooit bij hoe lang het duurt maar het zal echt wel eens n uur hebben geduurd (met tussenstops )
mensen ik smoorn soms nen keer ene maar echt ik heb dat nog nooit gehad
geen vreet of lach kick als ik rook ben ik meestal gwn heeeeeel chill wil ik gwn ligge in mijne zetel en muziek luisteren heel de avond zo da is zalig maja mss komt het in de vakantie op mijne home-tuit-party