Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik zag de tekst ook als monoloog, om te brengen voor een publiek, maar daarvoor bouwt hij misschien niet genoeg op. Verder vind ik vreemde mensen over het algemeen gewoon veel interessanter ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
weetjewat! het is gewoon een ode aan jou! ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En een beetje een optelsommetje maken van trekjes van mensen die je kent, rare dingen die je zelf wel eens zou willen doen of ergens opgevangen hebt ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Hm, ben er niet weg van. Op zich wel leuk, maar erger me heel erg aan dat 'ge' de hele tijd, ik heb het idee dat het (limburgs?)accent soms weg word gelaten waar dat niet zou hoeven. Daarbij vond ik deze zin heel ergelijk, nogal over the top:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ot: vrij geniaal |
![]() |
|
Ik weet eigenlijk niet echt wat ik erover moet denken en zeggen. Sommige zinnen zijn te lang naar mijn mening zodat ik snel afdwaal en het dus niet lekker doorleest. Verder ben ik toch over het oogpunt van een autist niet echt te spreken, maar dat is ook omdat het vrij dicht bij mij staat en het niet echt goed voelt. Maar dat is persoonlijk. Je schrijfstijl op zich is zeker origineel en leuk. Met een dikke 'maar' die ik niet kan invullen helaas.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik vind het juist wel bijzonder goed, een beetje in de stijl van Mark Haddon (doch, zonder de leuke tekeningen).
Die lange zinnen zijn op zich naar mijn mening helemaal niet zo storend. Ze versterken juist het beeld van de warrige autist. Lange zinnen die bijna over zichzelf heen struikelen en door je hoofd heen vliegen, zoemen en terugstuiteren. Kortom, ik vind m leuk ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
R.I.P. Johnny Saaijkamp sr. #1463 Noedelhap | 500 | 19-07-2011 22:15 | |
Psychologie |
Het-grote-lucht-je-hart-topic # 154 Verwijderd | 495 | 10-04-2010 09:38 | |
De Kantine |