![]() |
|
![]() |
Britse zenders zenden moord uit op tv
Een aantal Britse televisiezenders heeft vandaag beelden uitgezonden van een brute moord op een student bij een discotheek in Londen. Aanleiding tot het uitzenden van de beelden van een bewakingscamera was een verzoek van de familie van de jongen. De familie wilde dat als protest tegen de daad van zinloos geweld. De moord vond begin juli vorig jaar plaats. Bewakingscamera's bij de discotheek legden de moord op video vast. De beelden tonen duidelijk hoe drie jongens de student en een vriend van hem in elkaar slaan en neersteken. De hoofddader is vandaag tot levenslang veroordeeld. Een eventuele vervroegde vrijlating is op zijn vroegst pas na vijftien jaar mogelijk. De twee mededaders moeten voor tenminste vijf jaar de cel in. Bron: http://frontpage.fok.nl/nieuws/65896 Directe link naar het bewuste filmpje: http://www.collegedowntime.com/media...eviolence1.wmv (Gewelddadig) Mogen dit soort beelden op TV worden uitgezonden of juist niet? Een uitgebreidere reactie typ ik morgen of overmorgen wel. Vooralsnog wil ik even kwijt dat je echt bijzonder gestoord moet zijn om zoiets in je hoofd te halen. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Over die straf ben ik het eigenlijk wel met je eens, en het is btw een reuzenrad. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Snees wat houd die knife culture in? Dat iedereen met een mes loopt ofzo. Pimp my knife? |
![]() |
||
Citaat:
![]() Cool! Als we gewoon allemaal criminelen op Texel dumpen hebben we een soort human-antfarm! De menselijke maatschappelijke ontwikkeling in het klein! Meesterlijk, ik heb er nou al zin in ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
een langzame pijnlijke eenzame dood sterven op een verlaten eiland, dat lijkt me wel een gepaste straf. weet je wat ? we gooien ze op dat eiland, maar eerst hakken we 'moslim-style' de handjes dr nog maar even af. ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Met australie heeft dat ook gewerkt (iets andere vorm, ze hadden immers geen antonovs). Echter voorzie ik een probleem in het vinden van een groot genoeg eiland wat zou kunnen voldoen. Groenland is er niet geschikt voor.. Laatst gewijzigd op 24-06-2006 om 20:00. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Nee, een pitoresk klein lief eilandje, waar ze de ruimte hebben en mogenlijkheden hebben. Je zou het kunnen zien als de levenslang vakantie inplaats van levenslang cel. Gewoon zorgen dat ze mogenlijkheden hebben (op den duur zou je zelfs kapmessen kunnen gaan droppen, in beschermhoes natuurlijk) en zorgen dat er voldoende voedsel aanwezig is. Eens in t jaar een antonov gevuld met voedsel paketten ed moet voldoende zijn. Laatst gewijzigd op 24-06-2006 om 21:11. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Wat about Tasmanië? Engeland vind ik een beetje zonde. Historische waarde enzo.
||
Citaat:
maareh zullen we weer ontopic gaan luitjes
|||
Citaat:
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
ach als ze het een half jaar redden met wat rantsoenen heb je 1 seizoen gehad en dan volgend seizoen nieuwe criminelen zo'n beetje temptation island alleen dan de andere extreem dacht zelf aan: starvation island
||
Citaat:
||
Citaat:
Doe dan Muroa ![]()
||
Citaat:
In dat geval; Lees verdomme dit topic eens door voordat je met belachelijke ideeën aankomt. Vraag de gemiddelde levenlang veroordeelde of ie de rest van zn leven wil slijten op een mooi eilandje waar hij gewoon kan leven zonder al te veel moeite, denk dat een groot deel het graag zou willen ook nog. Echter, op een klein atol zonder water, planten, dieren, vruchtbare grond of wat dan ook, dat is gewoon een domme suggestie. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nederland, het veranderende (toch?) klimaat en het probleem met water Gatara | 479 | 26-09-2007 18:23 |