Advertentie | |
|
![]() |
|
Nieuw een ATi kaart kopen is denk ik een lastige zaak.. Een X800RX als deze is wel mooi voor niet al te veel geld
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Voorlopig blijft het dus fijn AGP. Ik zou trouwens sowieso al voor de nvidia gaan, scheelt weer een hele hoop gezever met drivers ![]() |
![]() |
|
Ik heb dus deze kaart besteld:
http://www.alternate.nl/html/shop/pr...?artno=JAGU45& maar nu de voeding nog...Ik weet echt niet welke ik moet pakken..maar ik las dit op een site: A-merk voeding met 16 Amperes op de 12v lijn Kan iemand aub een goede (niet te dure) voeding voor mij zoeken...alsvast bedankt! ![]()
|
Tja, wat is "niet te duur"?
Ik zou gaan voor een moderne 350-400W voeding van een goed merk, zoals bijv. Antec, SeaSonic, Fortron of Zalman. De Antec SmartPower 2.0 schijnt er goed te zijn, en niet erg duur (~40 euro voor de 400W versie). Wat is trouwens je huidige voeding? Wie weet werkt het daar gewoon prima mee.
||
![]() |
Citaat:
asus coolermaster antec seasonic enermax elan vital OCZ zilverstone sirtec tagan zalman mwah, vergeet ik er vast nog een hoop maar heb je iig een lijsjte. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Centraal] Videokaarten (update: 17-1-2011) M@rco | 103 | 20-05-2012 00:49 | |
Software & Hardware |
Problemen rond nieuwe AGP-kaart CaptainCaveman | 31 | 02-11-2007 20:39 | |
Software & Hardware |
[Grafische Kaart] Midrange/cheap upgrade advies gevraagd Verwijderd | 32 | 11-10-2006 17:26 | |
Software & Hardware |
[Videokaart] Nieuwe kopen, advies nodig LORD_BL | 15 | 01-08-2005 09:55 | |
Software & Hardware |
[Videokaart] Nieuwe plaatsen MaHo | 25 | 10-02-2005 13:24 | |
Software & Hardware |
Nieuwe Viideokaart, graag advies Hans Olo | 15 | 26-08-2003 13:25 |