| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
Nieuw een ATi kaart kopen is denk ik een lastige zaak.. Een X800RX als deze is wel mooi voor niet al te veel geld
Een 7800GS is wel bijna 2x zo duur maar valt nog wel binnen je budget. Het is maar net ook wat je er aan uit wilt geven, de X800 RX is ook een prima kaart Als je wilt kijken wat het verschil is tussen de kaarten qua performance moet je hier eens een kijkje nemen
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Voorlopig blijft het dus fijn AGP. Ik zou trouwens sowieso al voor de nvidia gaan, scheelt weer een hele hoop gezever met drivers
|
|
|
|
|
|
Ik heb dus deze kaart besteld:
http://www.alternate.nl/html/shop/pr...?artno=JAGU45& maar nu de voeding nog...Ik weet echt niet welke ik moet pakken..maar ik las dit op een site: A-merk voeding met 16 Amperes op de 12v lijn Kan iemand aub een goede (niet te dure) voeding voor mij zoeken...alsvast bedankt!
|
|
|
|
Tja, wat is "niet te duur"?
Ik zou gaan voor een moderne 350-400W voeding van een goed merk, zoals bijv. Antec, SeaSonic, Fortron of Zalman. De Antec SmartPower 2.0 schijnt er goed te zijn, en niet erg duur (~40 euro voor de 400W versie). Wat is trouwens je huidige voeding? Wie weet werkt het daar gewoon prima mee.
|
|
||
|
Citaat:
asus coolermaster antec seasonic enermax elan vital OCZ zilverstone sirtec tagan zalman mwah, vergeet ik er vast nog een hoop maar heb je iig een lijsjte. |
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Dan ga ik het proberen...jullie horen wel van me of het werkt
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Software & Hardware |
[Centraal] Videokaarten (update: 17-1-2011) M@rco | 103 | 20-05-2012 01:49 | |
| Software & Hardware |
Problemen rond nieuwe AGP-kaart CaptainCaveman | 31 | 02-11-2007 21:39 | |
| Software & Hardware |
[Grafische Kaart] Midrange/cheap upgrade advies gevraagd Verwijderd | 32 | 11-10-2006 18:26 | |
| Software & Hardware |
[Videokaart] Nieuwe kopen, advies nodig LORD_BL | 15 | 01-08-2005 10:55 | |
| Software & Hardware |
[Videokaart] Nieuwe plaatsen MaHo | 25 | 10-02-2005 14:24 | |
| Software & Hardware |
Nieuwe Viideokaart, graag advies Hans Olo | 15 | 26-08-2003 14:25 | |