![]() |
|
![]() |
Maakt het uit (?)
Gaandeweg vorm ik de zinnen, werkend naar een einde toe Langzaamaan sloop ik de wil, vliegend naar een waardig slot Stompzinnig sluipend langs de straat Hangerig hopend in het hokje Zeikerig zittend op de zetel Op weg zijnd naar je stoffelijkheid Om je te beledigen, te dumpen Gevuld met onzekerheid … Goed, dan een klein probeelseltje, het stelt volgens mij niet veel voor, maar het is wellicht leuker dan ik dacht. Zomerig van nature In de zon Je wangen blinken Ze zijn rood In de zon Vlakbij water Je benen lijken langer Ze zijn mooi Vlakbij het water Op het terras We zingen samen We drinken alleen Ik maak avances Op het terras Ik heb eerder iets met kleuren geschreven in één van mn eerdere posts. Dit is een vervolg. Liefde (2) Kleuren op jouw huid, mijn liefste Allemaal mooie kleurtjes op je huid, mijn liefste Jij bent de enige vol met kleurigheid Vol van regenboog, vol van waterdruppels en vrolijkheid Gestikt in al je kleuren ben ik gisteren (door gebrek aan soberheid) met jouw kleuren in mijn hoofd terug naar Zwartwitland gelopen
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
Hoe krijg ik geld terug voor 'gratis' toestel? Verwijderd | 19 | 25-07-2016 00:10 | |
Software & Hardware |
Hoe zet ik alles terug in normale stand? Mellissa.Kuran | 3 | 06-03-2015 23:18 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik kijk terug Luki | 1 | 16-03-2009 19:42 | |
Films, TV & Radio |
That 70s Show is terug! heavinly | 48 | 29-07-2004 16:53 | |
Verhalen & Gedichten |
Zomergrasnacht (ben ik echt terug?) Dreampoet | 4 | 29-05-2003 01:18 | |
Films, TV & Radio |
Luifel en Luifel is terug. The Senna Fan | 0 | 19-01-2002 18:06 |