Advertentie | |
|
![]() |
|
mooi bij dames.. mja dat ligt aan de dame
![]() en nee bij mannen lijken me heup broek niets ![]() ![]()
|
![]() |
Het ligt eraan hoe een meisje een heupbroek draagt. Als ze zo'n verschrikkelijk strakke heupbroek aan heeft waar je amper adem in kan halen met een té kort truitje en er komt ook nog een string vanboven de broek uit dan vind ik het echt totaal geen zicht.
Maar als ze gewoon een heupbroek aan heeft die niet te strak en niet te los zit met een mooi blousje of truitje wat dus niet te kort is dan vind ik het wel mooi. Voor mannen vind ik het niet zo bijzonder. Ik moet zeggen dat ik het ook nog niet zoveel heb gezien bij jongens of mannen. Dus dat verschilt misschien ook per persoon. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Niet te homo-ig
![]() Ok, wat dan wel... Ik vind persoonlijk van die superwijde skatebroeken bij jongens heel mooi ![]() ![]() ![]() ![]() Ok, als ze dan toch iets aanmoeten... van die muscle shirts of zo, die hemd-achtige dingen...zonder mouwen. Moeten ze wel mooie armen eronder hebben, maar ik neem aan dat we daar even vanuit gaan nu. Ow, ook leuk - zo'n kick ass lange donkere leren jas. MET zonnebril ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Heupbroeken bij meisjes vind ik heel mooi, maar zoals al eerder gezegd zijn er verschillende manieren om die te dragen. Met string er bovenuit, vetrolletjes die erboven hangen en truitje a la tatjana is het iets minder...
Heupbroeken bij jongens lijkt me niet geweldig, maar dat was volgens mij ook niet echt de vraag he... ![]()
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=139510
|
![]() |
|
|
![]() |
||||