Advertentie | |
|
![]() |
||||
Citaat:
Deze zin slaat namelijk nergens op. Citaat:
Citaat:
En zijn diezelfde Irakezen dankbaar? Nee, ze gaan rellen en aanslagen plegen. Ondankbare honden zijn het. Wat mij betreft verlaten we dat land en laten we ze wegrotten, maar Bush probeert daar dapper de democratie op te bouwen, waardoor iedereen hém de boeman vindt. Logica ontgaat me hier.
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
Maarrr... ik vond je column leuk geschreven. En het heeft idd een goede discussie gestart. Dikke duim! ![]()
||
Citaat:
je bombardeert een land plat, met een niet-legitieme reden (het ging om massavernietigingswapens die tot op heden niet gevonden zijn en waarvan bush feitelijk al heeft toegegeven dat ze niet bestonden), dood ondertussen duizenden onschuldige burgers, veroorzaakt logistieke en bestuurlijke chaos in het land (je kan van saddam denken wat je wilt, maar het land had wel een stabiele leiding), en vervolgens moet je dankbaar zijn ? man, bush kan zn eigen troep niet eens opruimen, dat moeten de europeanen voor 'm doen. je kan geen democratie opbouwen door iemands huis weg te vagen. echt niet.
||
Citaat:
![]() ![]() Zie je wel dat wijheid helemaal niet met de grijze haren hoeft te komen?
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|