Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Het lijkt me namelijk best lastig om na te denken over problemen die zich bij andere stromingen voordoen zonder er veel over te weten.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Het enige dat ik verder nog toe wilde voegen dat er geen wereldwijde samenzwering van vrijmetselaars bestaat die de macht gaat overnemen. Dat is een kreet die ook nog wel eens gehoord wordt als er iemand langs de verkeerde sites kwam.
||
Citaat:
||
Citaat:
Zoals uit de discussies op dit forum duidelijk mag worden is het christendom bijvoorbeeld al een geloof/religie dat niet zomaar eventjes benadert en uitgelegt kan worden. Het vereist kennis van meerdere aspecten van het geloof, maar ook de kennis van de praktische toepassing, want je kan over een theologie gaan debatteren, maar niet over een relatie (met een God). Maargoed, dit is verder niet als kritiek of afkeuring bedoelt, het is gewoon wat ik me afvroeg.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Hoe weet jij namelijk Zeker dat vrijmetselaard de wereld niet over willen nemen?
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Overigens hebben ze vaak genoeg typex gebruikt om het te laten verdwijnen en dat krab je zo weg en kun je lezen als je het boek tegen daglicht houdt. goh en op zich valt toch wel te raden dat er joden staat ![]() Maar affijn,.. je hebt nog niet gekeken naar het dollarbriefje, toch? daar schijnen wat vrijmetselarij en joodse symbolen op te staan. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
dat je daar nog niet achter bent (dat islamitisch opvoedboekje ook, alleen wordt het door sommige moslims serieus genomen) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ja, natuurlijk is dat gelul in dat boekje onzin ![]() maar T_ID had het over complottheorieen die er bestaan en ik geef gewoon een bron waar je zo'n theorie kunt lezen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
misschien als je carriere maakt, kom je bij de vrijmetselarij terecht ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|