Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
nja baby betekent in dit zinsverband niet baby van kindje ennuh cuz zal oowk wel niet int woordenboek staan maar dan moet je maar kijken bij because |
![]() |
|
![]() |
Ik weet dat wanneer hij in je gedachten is geweest
je die verre blik in je ogen hebt ik dacht dat je met de tijd wel zou gaan realizeren dat het over is, over Het is niet de manier waarop ik heb gekozen te leven En iets moet ergens wat geven Een aandeel in deze relatie wordt ouder, ouder Je weet dat ik voor je zou vechten, maar hoe kan ik vechten voor iemand die er niet eens is. Ik heb de rest van je gehad en nu wil ik het beste van je het kan me niets schelen als dat niet eerlijk is. Want ik wil alles Of helemaal niets Lager kunnen we niet vallen Wanneer je de bodem bereikt is het nu of nooit Is het alles of zijn we gewoon vrienden Is dit hoe het eindigt met een simpel telefoontje Je laat me hier achter met niets Er zijn tijden waarop het lijkt Alsof ik mijn herinneringen deel met jou Ik voel het in mijn hart, maar ik laat het niet zien, laat het zien Dan zijn er tijden waarop je me aankijkt Alsof ik alles ben dat je kunt zien In deze tijden denk ik niet dat het goed is dat ik het weet, dat ik het weet Maak geen beloften schat, je hebt nooit geweten hoe je je eraan moest houden Ik had de rest van je, nu wil ik het beste van je, hat is tijd om het te laten zien en het te vertellen Want ik wil alles Of helemaal niets Lager kunnen we niet vallen Wanneer je de bodem bereikt is het nu of nooit Is het alles of zijn we gewoon vrienden Is dit hoe het eindigt met een simpel telefoontje Je laat me hier achter met niets Want jij en ik zouden het allemaal kunnen verliezen als je geen plaats meer hebt nergens van binnen voor mij in je leven Want ik wil alles Of helemaal niets Lager kunnen we niet vallen Het is nu of nooit Want ik wil alles Of helemaal niets Lager kunnen we niet vallen Wanneer je de bodem bereikt is het nu of nooit Is het alles of zijn we gewoon vrienden Is dit hoe het eindigt met een simpel telefoontje
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
vertaal naar frans Hannie1 | 8 | 03-12-2009 08:44 | |
tekstje naar frans vertalen gothicje | 5 | 08-06-2003 12:18 | |
duits (vertalen van zinnetjes) de goeie fee | 0 | 25-05-2003 21:36 | |
Pleez help me voor vertalen int frans pinar | 2 | 09-11-2002 16:55 | |
Verhalen & Gedichten |
Cirkels (fantastische ontdekking op een oude lp van Herman van Veen) Dreampoet | 16 | 06-09-2001 11:04 |