Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Waarom zou je ook weken samen in een kamer zijn? Geef elkaar wat ruimte en neem zelf ook die ruimte, zorg er voor dat je allebei je eigen dingen hebt en niet 24/7 op elkaars lip zit, dat laatste is niet gezond. Ik heb een relatie van viereneenhalf jaar, waarvan we vier jaar samen wonen en ik zou nooit geen relatie met hem willen hebben, zelfs niet voor een tijdje. Hij werkt overdag, ik ga naar school, verder hebben we nog wat andere dingen die we apart van elkaar doen, de tijd dat we bij elkaar zijn ben ik blij dat we bij elkaar zijn (het zou wat mij betreft best meer mogen zijn). ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() verder zal ik maar niet ontopic reageren... ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Wilt uw vriend een neuscorrectie? Ga samenwonen. Wilt u een euro voor een winkelwagentje? Ga samenwonen. Gaat uw vriend verhuizen 2 straten verderop? Ga samenwonen. Hehe, nee zo klinkt het een beetje zoals je het hier hebt neergezet. Nee, ik zou eerst lekker alleen gaan wonen, kijken of je jezelf kan redden, kijken hoe je zelf in je schoenen staat. Bovendien kan je dan pas zien of je zeker bent van je relatie. Kijk je moet elkaar nog wel regelmatig kunnen zien maar 30 minuten is niet het einde van de wereld. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Oh, en over dat verhuizen van zijn moeder.. Áls het zo ver komt kan je vriendje misschien op kamers gaan, of jij, om dichter bij elkaar te komen/zijn. Of je gaat samenwonen, aan geld is vast wel te komen.
Laatst gewijzigd op 18-07-2006 om 19:47. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
[heb jij dat ook wel eens?] soort muziek van periode afhankelijk Kinky | 44 | 04-12-2003 18:21 | |
De Kantine |
Opeens een van je ouders achter je terwijl je aan het computeren bent Prea|K | 62 | 10-09-2003 20:15 | |
Liefde & Relatie |
Wie heeft er wel een het gevoel dat je te weinig voor je vriendin doet? NoWorldOrder | 13 | 14-11-2002 22:03 | |
De Kantine |
geen spijt maar wel een gevoel van tja... balen van eigenlijk simple creed | 14 | 04-09-2002 11:34 | |
Psychologie |
In de wereld van een verhaal blijven hangen. Hebben jullie dat ook wel eens? John Sickbock | 17 | 05-05-2002 22:00 | |
Liefde & Relatie |
Een zwak hebben voor iemand ... LittleLucille | 33 | 30-04-2002 21:10 |