Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Liefde in tijden van cholera - Gabriel Garcia Marquez |
![]() |
||
Citaat:
alvast erg bedankt! (wat vond jij van het boek?)
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
echt spijtig want het is het beste boek dat ik ooit las, en ik denk dat het niet een bijster bekend auteur was
|
Verwijderd
|
doet me eerlijk gezegd denken aan geheime kamers, van Jeroen Brouwers hoor...
Als Jelmer wordt uitgenodigd door zijn voormalige vriend, Nico Sibelijn, om zijn inaugurele rede bij te wonen, wordt hij geconfronteerd met zijn eigen leven, zijn stilstand, en tegelijkertijd kijkt hij uit naar een kans om Daphne weer te zien. Jelmer en Nico hebben samen gestudeerd, maar hun wegen zijn daarna gescheiden. Jelmer was stiekem verliefd op de vriendin van Nico, Daphne. Nico is later een succesvol professor geworden, terwijl Jelmer een armzalig geschiedenisleraar is geworden, die momenteel om psychische redenen zelfs helemaal niet meer kan werken.
Spoiler
http://nathanvda.dixis.com/?p=515 Laatst gewijzigd op 24-07-2007 om 15:56. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Ik zoek een kinderboek, kan iemand mij helpen? schaappp | 12 | 23-08-2007 15:02 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik zoek een boek. Bloem | 2 | 22-07-2006 20:56 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik zoek een boek SounD | 1 | 08-03-2006 16:30 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
WelK BoeK EmalshaH | 28 | 11-02-2005 11:19 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
ik zoek een boekverslag iemand anoniem | 0 | 23-04-2004 13:54 | |
Algemene schoolzaken |
ik zoek een nieuwe opleiding! Sir Smoke-A-Lot | 3 | 10-10-2002 08:01 |