Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-06-2002, 12:34
windowlicker
windowlicker is offline
Ik heb gehoord dat mensen uit noodsituaties wel eens incest pleegden. Wat vinden jullie hier nou eigenlijk van ?
Ik weet zelf niet wat voor noodsituaties, maar misschien weet een ander hier op dit forum dat weer wel.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2002, 12:36
Verwijderd
Als het vrijwillig is, tja, ze doen maar. Als een van de twee (of meer) het niet wil, is het ontzettend smerig en ziek. Jammer genoeg komt deze het vaakste voor....

Noodsituaties? Nou ja, mannen kunnen zich soms niet inhouden en als er niet beter voorhanden is (zie gevangenissen, daar doen ze ook aan homo sex terwijl ze misschien helemaal niet homo zijn).
Met citaat reageren
Oud 22-06-2002, 13:05
CryptapiX
CryptapiX is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Als het vrijwillig is, tja, ze doen maar. Als een van de twee (of meer) het niet wil, is het ontzettend smerig en ziek. Jammer genoeg komt deze het vaakste voor....

Noodsituaties? Nou ja, mannen kunnen zich soms niet inhouden en als er niet beter voorhanden is (zie gevangenissen, daar doen ze ook aan homo sex terwijl ze misschien helemaal niet homo zijn).
Met citaat reageren
Oud 22-06-2002, 13:36
TefnachT
TefnachT is offline
Citaat:
Morgan schreef:

beetje teveel amerikaanse films gekeken zeker
Met citaat reageren
Oud 22-06-2002, 13:37
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Daar heb je helaas gelijk in. Als degenen waar het om gaat er inderdaad allebei mee in zouden stemmen zou het op zich misschien niet zo'n probleem zijn, maar mij lijkt het toch beter om bij zo'n noodgeval (bijvoorbeeld een gebrek aan een sexuele partner) geen sexuele toenadering tot een familielid te zoeken, maar in plaats daarvan te masturberen om zo je sexuele spanning kwijt te kunnen raken zonder dat iemand anders daar hinder van ondervindt.
Oud 22-06-2002, 14:55
Verwijderd
Citaat:
TefnachT schreef:

Oh, denk jij dat dat niet gebeurd?
Met citaat reageren
Oud 22-06-2002, 15:00
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
kvind het ziekelijk....
Met citaat reageren
Oud 22-06-2002, 15:24
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
TefnachT schreef:

Het is inderdaad zo dat er in gesloten mannengemeenschappen (denk bijvoorbeeld aan kloosters) sprake is van homosexueel contact tussen mannen bij gebrek aan vrouwelijke sexpartners, een verschijnsel dat pseudohomosexualiteit wordt genoemd.
Oud 22-06-2002, 15:29
Verwijderd
Citaat:
mathfreak schreef:

Het is inderdaad zo dat er in gesloten mannengemeenschappen (denk bijvoorbeeld aan kloosters) sprake is van homosexueel contact tussen mannen bij gebrek aan vrouwelijke sexpartners, een verschijnsel dat pseudohomosexualiteit wordt genoemd.
Ziejewel
Met citaat reageren
Oud 22-06-2002, 16:23
M@TRIX
M@TRIX is offline
ronduit smerig!!
Oud 24-06-2002, 23:04
Bean
Bean is offline
beetje vreemd
Oud 24-06-2002, 23:10
Lindansje
Lindansje is offline
ovcer welke graad hebben we het nu?

ouders, broer/zus, neef/nicht?
Oud 24-06-2002, 23:13
Bean
Bean is offline
Citaat:
Lindansje schreef:
ovcer welke graad hebben we het nu?

ouders, broer/zus, neef/nicht?
Schijnlijk gewoon familie/familie... Maar wanneer is het geen incest meer (hoever moet je geen familie zijn van elkaar?)
Oud 25-06-2002, 09:55
TefnachT
TefnachT is offline
Citaat:
Morgan schreef:

Oh, denk jij dat dat niet gebeurd?
nee dat denk ik jij kunt het weten : /
Met citaat reageren
Oud 25-06-2002, 11:18
Verwijderd
Noodsituatie,
sorry maar onvrijwillige incest is niet goed te praten
Met citaat reageren
Oud 25-06-2002, 11:24
cybergurlie17
cybergurlie17 is offline
Citaat:
Bean schreef:

Schijnlijk gewoon familie/familie... Maar wanneer is het geen incest meer (hoever moet je geen familie zijn van elkaar?)
Achternichtjes en neefjes -> in ieder geval als jullie oma's en opa's zussen/broers van elkaar zijn dan kan het...
Met citaat reageren
Oud 25-06-2002, 14:58
Verwijderd
Citaat:
Bean schreef:

Achterneef mag al
Met citaat reageren
Oud 25-06-2002, 14:59
Verwijderd
Citaat:
TefnachT schreef:

Waarom niet? Iedere idioot die een beetje informatie kan vinden en logisch kan nadenken kan dat weten. Maar je kunt het ook gaan vragen hoor.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2002, 15:21
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
mathfreak schreef:

ARgh,.. hou op.. mijn vriend zit bij het leger... geen vrouw te bekennen daar

Met citaat reageren
Oud 25-06-2002, 15:22
Verwijderd
noodsituaties? zoals niet aan je trekken komen in je huwelijk?

ziekelijk..

mijn mama was daar slachtoffer van.. kheb de gevolgen dus kunnen zien

ziekziekziekziekziek
Met citaat reageren
Oud 25-06-2002, 21:46
SuperS
SuperS is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
noodsituaties? zoals niet aan je trekken komen in je huwelijk?

ziekelijk..

mijn mama was daar slachtoffer van.. kheb de gevolgen dus kunnen zien

ziekziekziekziekziek
agree
Met citaat reageren
Oud 25-06-2002, 22:21
aprillia16
aprillia16 is offline
Ik snap niet dat mensen daar aan kunnen denken.
gatverdamme, het is gewoon ziek
kom je niet aan je trekken toe, gaan dan naar de hoeren in plaatst van naar je familie

aprillia
Oud 26-06-2002, 12:11
Melforce
Melforce is offline
Je kunt het ook nog altijd bij jezelf doen als je in nood zit! En als je bij het uitgaan nog niemand kunt vinden die sex met je wil zou ik naar de hoeren gaan!
Oud 26-06-2002, 15:51
In Your Room
In Your Room is offline
Citaat:
Morgan schreef:

Achterneef mag al
gewoon neef/nicht toch ook? (wil niet zeggen dat ik het zelf zou doen, maar legaal gezien enzo mag het......als je wil zou je zelfs met je neef/nicht mogen trouwen.....)
Oud 26-06-2002, 17:39
Verwijderd
Citaat:
iamadarkangel schreef:

gewoon neef/nicht toch ook? (wil niet zeggen dat ik het zelf zou doen, maar legaal gezien enzo mag het......als je wil zou je zelfs met je neef/nicht mogen trouwen.....)
Jah 'mag' ook geloof ik, hoewel kinderen daarvan dus een grotere kans op misvorming etc hebben...

*kent iemand die verkering had met 'r neef omdat ze zeker wisten dat ze toch niet samen door wilden *
Met citaat reageren
Oud 27-06-2002, 21:31
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef:
Als het vrijwillig is, tja, ze doen maar. Als een van de twee (of meer) het niet wil, is het ontzettend smerig en ziek.
Mee eens.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2002, 20:09
In Your Room
In Your Room is offline
Citaat:
Morgan schreef:

Jah 'mag' ook geloof ik, hoewel kinderen daarvan dus een grotere kans op misvorming etc hebben...
jah, k geloof dat de kans bijna 2x zo groot is als bij mensen die geen familie zijn

Citaat:
*kent iemand die verkering had met 'r neef omdat ze zeker wisten dat ze toch niet samen door wilden *
lol
Oud 28-06-2002, 20:12
AtHell
AtHell is offline
mwah incestlijkt me niks zelfs niet in noodsituaties dan red mijn dappere hand en overdosis aan fantasie (ook op dat gebied) me wel
Oud 29-06-2002, 01:37
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
TefnachT schreef:
Ik ken iemand die cipier is in een gevangenis in Pennsylvania. Geloof mij maar, dat gebeurt wel degelijk, hoewel het wat overdreven wordt ja. Maar het is beslist niet ongewoon.
Oud 29-06-2002, 11:58
robijnbeertje
robijnbeertje is offline
Citaat:
iamadarkangel schreef:

Dit vind ik dus niet kunnen trouwen met je neef/nicht.
Als je kinderen zou krijgen zou je weleens mongooltjes kunnen krijgen, ik vind het schandalig, echt niet kunnen.
Bah
dat noem ik nou ook incest
Oud 03-07-2002, 15:30
vampire_esje
vampire_esje is offline
erm... was het niet zo, dat broer en zus geen kinderen mochten krijgen, omdat daar mongooltjes uitkomen, en neef en nicht wel maar voorzichtig moeten doen, als er ziektes in de familie voorkwamen???

Broer en zus vind IK trouwens ziek...
Maar neef of nicht... tja, het zou kunnen!
Met citaat reageren
Oud 03-07-2002, 16:05
Piccola
Piccola is offline
Tsjah, iedereen moet het lekker zelf weten! Ik heb er geen behoefte aan ofzo, ik vind het helemaal nix. Maar als iemand daar voor kiest.. Najah prima. Daar heb ik nix over te zeggen.

Een goeie vriend van me heeft een relatie met zijn achternicht. Iedereen doet er raar over. Mij boeit het niet. Als ze maar gelukkig zijn!
Met citaat reageren
Oud 03-07-2002, 18:49
baske 4 ever
baske 4 ever is offline
ik vind het gewoon zwaar gestoort( als het niet vrijwillig is) en dan nog is het gewoon ziekkelijk
Met citaat reageren
Oud 03-07-2002, 19:10
Verwijderd
ik zie de noodzaak er sowieso niet van in, maar ik vind het iig niet kunnen!
Met citaat reageren
Oud 03-07-2002, 20:25
Spyker
Spyker is offline
*herinnert zich een dergelijke discussie*

Kijk, als je je neef of nicht niet kent als een broer of zus en je voelt je wel tot hem/ haar aangetrokken, heb ik er geen problemen mee als je er sex mee hebt.

Maar ouders die kinderen seksueel misbruiken vindt ik wel ziekelijk.

Edit: dat laatste gaat zowieso op bij alle volwassenen die kinderen seksueel misbruiken, en een oom die zijn nichtje van 19 neukt zal ik ook verdenken van een zieke geest
Oud 09-07-2002, 13:25
Coccinellidae
Coccinellidae is offline
Ik heb weleens zoiets gelezen dat boerenfamilies (niet hier in de buurt iig, maar armere landen) die alleen maar dochters in hun familie hebben, dat de vader dan met zijn dochters gaat, en hoopt dat zij dan wel een zoon krijgen, zodat de boerderij wel in hun familie blijft.. zoiets..
zeer duidelijke uitleg weer maar ongeveer zo zat het. Het heeft trouwens ook nog een naam.. maar die ben ik vergeten

(monosamie ofzo..?? )

Regels voor berichten