Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-04-2011, 21:41
Quarles
Quarles is offline
Hebben jullie dat ook weleens? Dat je wel genoeg vrienden hebt, maar dat je zodra ze weg zijn je toch eenzaam voelt? Ik heb 6/7 goede vrienden die ik wel een paar keer per week spreek/ zie. Ga ook 3 keer per week met ze stappen, maar zodra ze er niet zijn zit ik mezelf op te vreten op mijn kamer dat ik niemand heb? Wat kan ik hieraan doen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-04-2011, 22:29
Jefar
Jefar is offline
Gamen
Met citaat reageren
Oud 19-04-2011, 08:26
Verwijderd
Ik heb dat niet eigenlijk. Je ziet ze toch wel redelijk vaak dus daar ligt het misschien niet aan. Kan je niet vaker met ze afspreken?
En heb je hobby's? Als je een hobby hebt, of sport, ben je bezig. Als je hele dagen alleen op je kamer zit dan is het logisch dat je je eenzaam voelt.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2011, 22:52
DoubleG
DoubleG is offline
Wat waarschijnlijk het geval is, je bent gewent om mensen om je heen te hebben. Zoals een roker gewent is om te roken. Dat betekent niet dat je daadwerkelijk eenzaam bent. Wat ook een geval zou kunnen zijn is dat de huidige vrienden, niet slecht bedoelt hoor. Maar niet aan de verwachtingen of verlangen in het plaatje 'vriend' die jij hebt voldoet. Oftoewel je tank wordt toch niet aangevuld.

Laatst gewijzigd op 26-04-2011 om 23:11.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2011, 23:04
Verwijderd
Hmm klinkt voor mij eerder als een vorm van verlatingsangst, moment dat je alleen bent denken dat je ook echt niks meer hebt etc. Zou dit het geval kunnen zijn? En kun je dan verklaren waar de angst vandaan komt zo alleen te zijn? Je zult het sowieso moeten aanpakken wat continu bij iemand zijn is niet te doen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten