Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-08-2006, 01:36
x__Romii*
x__Romii* is offline
haaj allemaal,,

Ik zit met iets wat ik graag kwijt wil,,
Altijd als ik denk dat een jongen me leuk vind om wie ik ben
Gaat het hem alleen maar om de sex
Ik ben bij jongens altijd mezelf
En dan denk ik een x een lieve jonge te hebben
Maar het enigste wat die dan wil is zoenen en sex
Ik heb maar 1 x een vriendje gehad om wie ik ben.
Maar dat ging helaas uit hij wou dat ik me niet teveel
aan hem ging hechten en wou me geen verdriet doen
als het na een jaar verkering uitging,,
Maar nu zijn echt alle jongens die ik denk dat ze me om wie ik ben
leuk vinden,,
alleen maar players
Ik raak hier erg ontmoedigt van en sluit me steeds meer af van de buiten wereld
verscholen achter me computer,,
Ik weer echt niet meer wat ik moet,,

xx mij
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-08-2006, 02:05
Mephisto
Mephisto is offline
Argh, vrouwen.

Altijd maar dat gezeur van "jongens willen alleen maar seks" bladiebla etc.

Fuck dat.

Wij moeten al dat gezeur om niks (oh, mn haar zit niet goed vandaag) geklaar en emotionele gejammer aanhoren en de extra lading gezeik als het weer die ene week van de maand is, constant dingen als "goh, dat jurkje staat je leuk" etc etc zeggen zodat jullie ego's in stand blijven, en het enige dat wij willen is gewoon seks. Klaar.

Maar ja, dát is natuurlijk niet goed.

Meisje, dat ie meteen seks met je wilt betekent niet dat ie niet om je geeft. Dat is gewoon inherent aan mannen.

En dat 15-jarige meisjes om half 3 achter hun computer zitten...
Oud 12-08-2006, 06:30
Vice
Vice is offline
Citaat:
Mephisto schreef op 12-08-2006 @ 03:05 :
Argh, vrouwen.

Altijd maar dat gezeur van "jongens willen alleen maar seks" bladiebla etc.

Fuck dat.

Wij moeten al dat gezeur om niks (oh, mn haar zit niet goed vandaag) geklaar en emotionele gejammer aanhoren en de extra lading gezeik als het weer die ene week van de maand is, constant dingen als "goh, dat jurkje staat je leuk" etc etc zeggen zodat jullie ego's in stand blijven, en het enige dat wij willen is gewoon seks. Klaar.

Maar ja, dát is natuurlijk niet goed.

Meisje, dat ie meteen seks met je wilt betekent niet dat ie niet om je geeft. Dat is gewoon inherent aan mannen.
Kut he, hetero zijn.
Oud 12-08-2006, 09:34
Shredder
Shredder is offline
Misschien ligt het niet aan wat je doet maar aan je smaak van jongens?
Oud 12-08-2006, 10:31
Verwijderd
Verbeter je spelling, misschien trek je dan jongens aan van een wat hoger allooi.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2006, 10:57
Pinkish Dress
Pinkish Dress is offline
Je bent 15. En je hebt toevallig één jongen ontmoet die gelijk sex wilde en niet meer dan dat. Jij had meer verwacht, dus het voelt kut natuurlijk.

Maar zoals ik zei, je bent 15. Je hebt nog een heel leven voor je met jongens die alleen maar sex willen en ook vast met jongens die wel een relatie met je willen.

Ik denk dat het nog wel goed komt met je.
Oud 12-08-2006, 10:58
Qimm
Qimm is offline
Geduld is een schone zaak enzo...
Oud 12-08-2006, 10:59
Estar
Estar is offline
Citaat:
Kapt. Roodbaard schreef op 12-08-2006 @ 03:38 :
Als je ~*~BrEeZaHHh~*~ praat moet je ook niet denken dat mannen meer van je willen dan alleen seks.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2006, 11:02
Stefanie
Stefanie is offline
Wacht maar totdat je wat ouder bent, komt vanzelf
Met citaat reageren
Oud 12-08-2006, 11:23
Verwijderd
Dat een jongen seks met je wil, betekent niet dat hij alleen maar seks met je wil. Het kan best zijn dat hij je daarnaast ook gewoon leuk gezelschap vindt. Maargoed, je bent 15, dus het boeit ook helemaal niet als je voorlopig helemaal geen vriendje hebt, je hebt nog tijd genoeg joh. Het slaat ook nergens op om je af te sluiten van de buitenwereld alleen maar omdat er een paar jongens zijn die seks met ze willen; laat ze lekker willen (en niets krijgen ), daar heb jij toch geen last van?
Met citaat reageren
Oud 12-08-2006, 11:31
Verwijderd
De wereld bestaat uit meer dan jongens. Richt je daar op.

Een relatie komt vanzelf wel. Het is handig om iemand goed te leren kennen voor je een relatie met hem/haar begint, dan weet je ook of het echt klikt of dat hij idd alleen maar sex wil ed.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2006, 12:14
Miss_kausalaya
Miss_kausalaya is offline
joh,, je bent 15 jaar!!! je hebt nog tijd zat, je komt vanzelf een jongen tegen waar je wel happy mee wordt, en die het niet alleen maar om de sex doet.... wacht gewoon rustig af, en ga niet met elke jongen in zee....
Oud 12-08-2006, 13:25
Ieke
Ieke is offline
Het is hier nog altijd een scholierenforum dus meisjes van 15 mogen dit soort dingen vragen.
Oud 12-08-2006, 13:32
Verwijderd
Citaat:
Ieke schreef op 12-08-2006 @ 14:25 :
Het is hier nog altijd een scholierenforum dus meisjes van 15 mogen dit soort dingen vragen.
maar dan mogen ze toch nog wel als antwoord krijgen dat ze zich daar op hun 15e geen zorgen om hoeven te maken?
Met citaat reageren
Oud 12-08-2006, 13:33
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Sarah schreef op 12-08-2006 @ 14:32 :
maar dan mogen ze toch nog wel als antwoord krijgen dat ze zich daar op hun 15e geen zorgen om hoeven te maken?
Absoluut, maar ik doel ook niet op jou reactie, maar op die van een aantal anderen die ik weggehaald heb
Oud 12-08-2006, 16:54
Vip3r
Vip3r is offline
Gewoon lekker sexen met die jongens en als je straks ouders bent komt het serieuze wel!
Met citaat reageren
Oud 12-08-2006, 17:13
idontcare
idontcare is offline
Citaat:
Vip3r schreef op 12-08-2006 @ 17:54 :
Gewoon lekker sexen met die jongens en als je straks ouders bent komt het serieuze wel!
Oud 12-08-2006, 17:18
Verwijderd
neem een oudere vriend, noob
Met citaat reageren
Oud 12-08-2006, 18:46
Vice
Vice is offline
Citaat:
Pinkish Dress schreef op 12-08-2006 @ 11:57 :
Ik denk dat het nog wel goed komt met je.
Geloof je het zelf.
Oud 13-08-2006, 16:26
Pinkish Dress
Pinkish Dress is offline
Citaat:
Vice schreef op 12-08-2006 @ 19:46 :
Geloof je het zelf.
Ik ben er heilig van overtuigd.
Oud 13-08-2006, 18:56
Vip3r
Vip3r is offline
Citaat:
idontcare schreef op 12-08-2006 @ 18:13 :
Zeg dan niks...
Met citaat reageren
Oud 13-08-2006, 19:31
FerrariR
FerrariR is offline
Heeyy,

Misschien ligt het aan je smaak dat je op zulke jongens valt
Maar sommige denken er hier zo te zien anders over, je moet pas sex hebben als jij dat wilt laat je er niet toe dringen of praten.

Er zijn zat jongens die eerst een relatie willen opbouwen voordat ze aan Sex beginnen. Ik wil eerst een relatie opbouwen namelijk voor dat ik verder ga.

Maar je moet niet aan jezelf gaan twijfelen en dus afzonderen!!
Dat heb ik na een andere gebeurtenis gedaan, en daar word je niet vrolijker van.

Maar begin pas aan sex wanneer jij het wilt!!!

Groet,

FerrariR
Met citaat reageren
Oud 14-08-2006, 01:52
Optima
Optima is offline
Ik ben ook een hele tijd over de zeik geweest dat mannen op zo'n vleselijke manier over seks kunnen denken. En na veel ergernis en teleurstelling dacht ik na een tijd: if you can't beat them, join them. Ofwel ik ben me net zo achterlijk gaan gedragen als een man, en zo mannen gaan beschouwen als vlees en providers van seks.

dat was welliswaar op mijn 19de, maar je bent nooit jong genoeg om deze houding aan te nemen
Oud 14-08-2006, 12:29
innogen
innogen is offline
Citaat:
Optima schreef op 14-08-2006 @ 02:52 :
Ik ben ook een hele tijd over de zeik geweest dat mannen op zo'n vleselijke manier over seks kunnen denken. En na veel ergernis en teleurstelling dacht ik na een tijd: if you can't beat them, join them. Ofwel ik ben me net zo achterlijk gaan gedragen als een man, en zo mannen gaan beschouwen als vlees en providers van seks.

dat was welliswaar op mijn 19de, maar je bent nooit jong genoeg om deze houding aan te nemen
omfg.
Oud 14-08-2006, 12:39
Teerbal
Teerbal is offline
Citaat:

Misschien iets minder de opzij lezen, het is echt grote bullshit dat mannen alleen maar seks willen. Als het toch je ervaring is dan ga je gewoon niet met de goede om.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-08-2006, 12:40
Vice
Vice is offline
Citaat:
Teerbal schreef op 14-08-2006 @ 13:39 :
Misschien iets minder de opzij lezen, het is echt grote bullshit dat mannen alleen maar seks willen. Als het toch je ervaring is dan ga je gewoon niet met de goede om.
Ik vind Optima meer een type voor de Cosmo.
Oud 14-08-2006, 15:13
Prue Halliwell
Prue Halliwell is offline
vrouwen denken ook aan seks! Alleen worden die vrouwen blijkbaar nog steeds opgevoed dat het vies is en dat je anders een slet bent ofzo. Dat vind ik ook zo'n onzin.

Nog erger is wanneer ze pikstraf invoeren.. "geniet jij niet van de seks?" vroeg ik een collega, toen ze vertelde dat ze haar vriend regelmatig pikstraf gaf. Toen keek ze mij boos aan joh!
Oud 14-08-2006, 16:20
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
Ino-chan schreef op 14-08-2006 @ 16:13 :

Nog erger is wanneer ze pikstraf invoeren.. "geniet jij niet van de seks?" vroeg ik een collega, toen ze vertelde dat ze haar vriend regelmatig pikstraf gaf. Toen keek ze mij boos aan joh!
Staat dat woord ook in de van Dalen? Geef mij de definitie is, misschien is het ook wel aan mij besteed dergelijke ongein in te voeren/heerlijk!

OT: Je bent 15, dan is geduld & gewoon wachten hoe dan ook bijzonder wijs. Verder denk ik toch ook echt dat je met de verkeerde types om gaat. Er zijn inderdaad genoeg jongens die denken met de nodige aanhangsels, maar ik ken er ook genoeg die daar heel anders in zijn. Stijlvolle types of klojoos, jij treft het laatste volk, en dat ze dan gelijk seks willen hoeft echt niet te betekenen dat ze niet gek op je zijn. Ze zijn hooguit wat simpel, en wij in tegenstelling tot hun wat gecompliceerd. Maakt ook niet uit, alles went! - behalve breezertaal -
Oud 14-08-2006, 18:25
Verwijderd
Citaat:

lol, mijn huisgenote leeft ook zo, maar die heeft nu herpes simplex. Eigen schuld toch echt wel.

Verder: het hebben van een vriendje is niet iets dat moet.
Natuurlijk zeuren je vriendinnen of misschien wel je ouders en lijkt het wel alsof het hebben van verkering toch iets verplichts is, niemand dwingt je om verkering te hebben.

Misschien een tijdje zonder vriendje blijven? En wat kritischer zijn mag best hoor! Niet alle jongens zijn op seks uit. Dat is een fabeltje. Een bepaald soort jongens zijn het echter wel van plan en net die lui kom jij tegen.

Laatst gewijzigd op 14-08-2006 om 18:46.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2006, 18:54
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
HvJ schreef op 14-08-2006 @ 17:20 :
Staat dat woord ook in de van Dalen? Geef mij de definitie is, misschien is het ook wel aan mij besteed dergelijke ongein in te voeren/heerlijk!
pikstraf = geen seks hebben hoe graag hij ook wil

kunst is dan natuurlijk om vrouwlief zo gek te maken dat ze't zelf niet meer kan inhouden
Oud 14-08-2006, 19:17
Prue Halliwell
Prue Halliwell is offline
Citaat:
Mephisto schreef op 14-08-2006 @ 19:54 :
pikstraf = geen seks hebben hoe graag hij ook wil

kunst is dan natuurlijk om vrouwlief zo gek te maken dat ze't zelf niet meer kan inhouden
Als haar vriendje de keukenkastjes niet ophing, zou hij dat weekend er niet bovenop mogen en moest hij op de bank slapen, zoiets ja!
Oud 14-08-2006, 19:27
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
DetonatorDc schreef op 14-08-2006 @ 18:25 :
lol, mijn huisgenote leeft ook zo, maar die heeft nu herpes simplex. Eigen schuld toch echt wel.

Best veel mensen hebben herpes simplex (dat is namelijk de gewone huis-tuin en keuken koortslip) En daar kun je niet altijd wat aan doen hoor
Oud 14-08-2006, 19:47
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef op 14-08-2006 @ 20:27 :
Best veel mensen hebben herpes simplex (dat is namelijk de gewone huis-tuin en keuken koortslip) En daar kun je niet altijd wat aan doen hoor
Dat weet ik ja, maar je kunt ook actief op zoek gaan naar die koortslip door stevig rond te sletten. In ieder geval was die van mijn huisgenote zeker niet erfelijk.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2006, 20:16
Verwijderd
joh je bent nog 15.. geniet lekker van de aandacht van jongens.. je hoeft dr nix mee toen doen or zo bedoel ik t niet.. maar ga gewoon leuke dingen met vriendinnen doen en geniet nog ff van ej jeugd. Al je wat ouder bent zijn de jongens ook wat ouder en dan zijn ze ook serieuzer.. niet allemaal, maar die houd ej dr altijd tussen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten